m_rd08 發表於 2026-6-22 09:41

九巴37、234X、235減班




WN4156 發表於 2026-6-22 09:46

37算輕手,剩係往奧運最尾幾班先25,其他都15-20,以平線嚟講算係密,係成堆荃葵出西九只係僅次於35A,42A,44
至於234X,235真係無眼睇,夜晚十點幾仲頂閘都要減

天空之神 發表於 2026-6-22 10:01

無青衣,又可以拎張bingo 紙出黎

Ricky403 發表於 2026-6-22 10:20

WN4156 發表於 2026-6-22 09:46
37算輕手,剩係往奧運最尾幾班先25,其他都15-20,以平線嚟講算係密,係成堆荃葵出西九只係僅次於35A,42A,4 ...

37上下繁似乎太多投訴要加番班
講真37X少咗兩班車37直頭理應加兩班而唔係拉上補下

234X其實收車收到個時間表寫乜都係要睇ETA
夜晚九點半後尖麼開出黎又好少唔夠載,但派電床嘅話前後車隔20有機會太子開始要企
但深長荔夜晚不嬲無乜客上之餘仲會有人落

JC1343 發表於 2026-6-22 11:24

37尋晚7點幾出大角咀已經收到30一架🤭

Tummy 發表於 2026-6-22 12:18

Ricky403 發表於 2026-6-22 10:20
37上下繁似乎太多投訴要加番班
講真37X少咗兩班車37直頭理應加兩班而唔係拉上補下



到時睇 SOS 就知 10-12 係拉上補下定係加車做啦 ;P
佢肯還一架車畀 37 早繁我都老懷安慰 ;P

至於夜晚個客量 我覺得開 30 都唔過份
起碼易啲夾時間先

AVCBWU469 發表於 2026-6-22 12:59

荔廠同城巴喺呢區欠人欠車定咩
B線都冇咁快開

已經開始見到呢區啲路線瘋狂收車開30至40分鐘一班
呢區區議員幾時先肯關注下而唔係走去同人哋講要雙層火車:sleepy:



ATSE40 發表於 2026-6-22 17:37

37夜晚真係減得輕手,以而家性格以為會直接落30;P

AtrHenu 發表於 2026-6-22 17:56

ATSE40 發表於 2026-6-22 17:37
37夜晚真係減得輕手,以而家性格以為會直接落30

當同樣收$6.7既美孚架2A,6C有客都直落三局減車下點會唔郁手處理三四奶級但同價的46,37.(倒不如叫巴士仔開返二三班平日去智芳街的37服等早上返校唔駛噤麻煩仲實際):lol

kay 發表於 2026-6-22 18:25

ATSE40 發表於 2026-6-22 17:37
37夜晚真係減得輕手,以而家性格以為會直接落30

成個早繁逆向接近無晒既保護費似乎夠頂一排
頁: [1] 2 3 4
查看完整版本: 九巴37、234X、235減班