AtrHenu 發表於 2026-6-23 12:19
呢堆屋邨雖然唔近鐵既但人口老化都係少咗人坐車出去就真,唔係既話46X,48X,40X,36B,73X,278X,930都減班處 ...
936 2月咪加時
40P每年都有正式加班,仲有大量暗盤
278A上年加埋平日日中
40E最近都加班
至於減班,區區啲線都減,唔通屎水56減班代表54區人口老化
FBI2 發表於 2026-6-22 18:35
葵盛人口沒有明顯老化跡象,勞動人口仍然比例較高。
非繁好似唔係好出到客
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-23 12:53 編輯
AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:52
葵盛呢條邨同鐵路站有D距離下架37,47X都始終唔及隔離架33A,40X,48X,46X服務幾條荃灣葵涌屋邨全部近鐵又人 ...
81我又唔覺得老化, 48x最多都只係唔新但都未至於老化,89c就不嬲都差
至於40x/46x都仲有山下葵興/葵芳堆工商/消遣客,當中40x沙田嗰邊都仲係新,同埋城轉不嬲先係主力,就算起點/終點是但一邊人口老化靠城隧轉乘已經守得住
89就主要係因為堆新區客去哂搭88/x,剩返對舊客搭89
XZ4201 發表於 2026-6-23 12:45
81我又唔覺得老化, 48x最多都只係唔新但都未至於老化,89c就不嬲都差
至於40x/46x都仲有山下葵興/葵芳堆工 ...
應該話89以前係好多BBI轉車客
原自觀塘山甚至將軍澳
btw由月華街搬走之後就可以頹
AtrHenu 發表於 2026-6-23 12:19
呢堆屋邨雖然唔近鐵既但人口老化都係少咗人坐車出去就真,唔係既話46X,48X,40X,36B,73X,278X,930都減班處 ...
論人口老化全香港都有啦
人哋要cut班洗鬼畀理由
皇后山新屋邨都關人口老化事?
XZ4201 發表於 2026-6-23 12:43
非繁好似唔係好出到客
其實高盛台個頭繁時客戶OK係因爲VAN都做唔切但非繁該頭小巴都搞得到自然咪巴士仔架34,37,38,47X呢堆唔係太出客.(只不過架47X,38有沙市,觀市,沙乙博,啟田另一個山頭出到客班次咪無樣衰過架34,37):lol
KS9658-C98A 發表於 2026-6-23 16:54
應該話89以前係好多BBI轉車客
原自觀塘山甚至將軍澳
btw由月華街搬走之後就可以頹
10年前觀塘站做總站嗰期仲係出緊超豪嗰陣仲開緊6-20嗰時仲keep到㗎,嗰陣時已經有798,88x,不過88x嗰陣時仲係好頹吓
呢幾年彩虹以南去哂搭88/x,尤其是apm/德福嗰啲後生少少嘅地方,然後安達臣又有88,沙田嗰邊88x拉埋上火炭,變咗吸引唔到新客兼且又郁唔到走線,剩返嗰啲全部都唔係新地區,當中牛頭角/黃大仙/鑽石山嗰啲更加係人口老化
XZ4201 發表於 2026-6-23 21:53
10年前觀塘站做總站嗰期仲係出緊超豪嗰陣仲開緊6-20嗰時仲keep到㗎,嗰陣時已經有798,88x,不過88x嗰陣時 ...
根本巴士仔架89,86,85呢堆早期開車的沙市路線已經開始跌到同30年前已經俾取消的87,70和某個時期的72,73A一樣噤衰,只不過部分位置如:黃大仙,駿洋,白田仲出到少少客咪可以暫時唔駛取消.;P
btw,架89下星期開始係YM2總站自轉兼繼續留係淘大(牛頭角道)而唔係似89X噤借機拉直走線下,就知道厹公開始有心似足架86A,89B,80X遂漸地玩死它到無客取消個隻.(不過架89X比89,89B收貴一級HEA做都合理既):L
AtrHenu 發表於 2026-6-23 22:16
根本巴士仔架89,86,85呢堆早期開車的沙市路線已經開始跌到同30年前已經俾取消的87,70和某個時期的72,73A ...
70同87邊有取消咗30年呀?你亂嗡都要有個譜囉,真係忍你嗰個都唔係人。
每個post你都喺度嗡埋啲垃圾廢話仲要亂咁吹,版務人員係咪唔做嘢㗎喇?
依家明顯去市區車客量跌,但去關口嘅車好多時候都好多人