本帖最後由 JC1343 於 2026-6-22 18:33 編輯
37喺20年前好似係開緊10-15一班
就算講返近少少,10年前都係開緊11-20一班
去到2026年嘅今日,仲有10-25一班而唔係20-30一班已經偷笑;P
JC1343 發表於 2026-6-22 18:31
37喺20年前好似係開緊10-15一班
就算講返近少少,10年前都係開緊11-20一班
去到2026年嘅今日,仲有10-25一 ...
葵盛人口沒有明顯老化跡象,勞動人口仍然比例較高。
FBI2 發表於 2026-6-22 18:35
葵盛人口沒有明顯老化跡象,勞動人口仍然比例較高。
葵盛呢條邨同鐵路站有D距離下架37,47X都始終唔及隔離架33A,40X,48X,46X服務幾條荃灣葵涌屋邨全部近鐵又人口老化問題先令到衰退曬.(但沙田個堆仲有沙市,馬市,圍方呢個核心大靠山仲未衰曬否則會係架81,89,89C,86C的翻版):lol
3條線的通告呢一刻收起咗, 唔通情況有變?
kiwai 發表於 2026-6-22 19:11
3條線的通告呢一刻收起咗, 唔通情況有變?
根本從來都無出過,係帖主有其他途徑攞到,呢幾日內應該會出
天空之神 發表於 2026-6-22 10:01
無青衣,又可以拎張bingo 紙出黎
243M咪減咗
GR614 發表於 2026-6-22 20:09
243M咪減咗
呢疊紙無
上星期青衣減班只係冰山一角
kiwai 發表於 2026-6-22 19:11
3條線的通告呢一刻收起咗, 唔通情況有變?
今朝已出通告
AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:52
葵盛呢條邨同鐵路站有D距離下架37,47X都始終唔及隔離架33A,40X,48X,46X服務幾條荃灣葵涌屋邨全部近鐵又人 ...
葵涌邨大窩口邨梨木樹邨邊忽近鐵
AVCBWU469 發表於 2026-6-23 11:56
葵涌邨大窩口邨梨木樹邨邊忽近鐵
呢堆屋邨雖然唔近鐵既但人口老化都係少咗人坐車出去就真,唔係既話46X,48X,40X,36B,73X,278X,930都減班處理甚至BAN咗278A,936,40P,40E加車加時計劃.:lol