找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線消息] 九巴37、234X、235減班

  [複製鏈接]
m_rd08 發表於 2026-6-22 09:41 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
ADVERTISEMENT
1000180069.png
1000180077.jpg
1000180075.jpg

                                    Advertisement

WN4156 發表於 2026-6-22 09:46 | 顯示全部樓層
37算輕手,剩係往奧運最尾幾班先25,其他都15-20,以平線嚟講算係密,係成堆荃葵出西九只係僅次於35A,42A,44
至於234X,235真係無眼睇,夜晚十點幾仲頂閘都要減
屯元天收檔,荃葵青沙田萬歲,936全日
天空之神 發表於 2026-6-22 10:01 | 顯示全部樓層
無青衣,又可以拎張bingo 紙出黎
.
Ricky403 發表於 2026-6-22 10:20 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

WN4156 發表於 2026-6-22 09:46
37算輕手,剩係往奧運最尾幾班先25,其他都15-20,以平線嚟講算係密,係成堆荃葵出西九只係僅次於35A,42A,4 ...

37上下繁似乎太多投訴要加番班
講真37X少咗兩班車37直頭理應加兩班而唔係拉上補下

234X其實收車收到個時間表寫乜都係要睇ETA
夜晚九點半後尖麼開出黎又好少唔夠載,但派電床嘅話前後車隔20有機會太子開始要企
但深長荔夜晚不嬲無乜客上之餘仲會有人落
.
JC1343 發表於 2026-6-22 11:24 來自手機 | 顯示全部樓層
37尋晚7點幾出大角咀已經收到30一架🤭
Tummy 發表於 2026-6-22 12:18 來自手機 | 顯示全部樓層
Ricky403 發表於 2026-6-22 10:20
37上下繁似乎太多投訴要加番班
講真37X少咗兩班車37直頭理應加兩班而唔係拉上補下


到時睇 SOS 就知 10-12 係拉上補下定係加車做啦
佢肯還一架車畀 37 早繁我都老懷安慰

至於夜晚個客量 我覺得開 30 都唔過份
起碼易啲夾時間先
尖沙咀 37X
AVCBWU469 發表於 2026-6-22 12:59 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

荔廠同城巴喺呢區欠人欠車定咩
B線都冇咁快開

已經開始見到呢區啲路線瘋狂收車開30至40分鐘一班
呢區區議員幾時先肯關注下而唔係走去同人哋講要雙層火車



ATSE40 發表於 2026-6-22 17:37 | 顯示全部樓層
37夜晚真係減得輕手,以而家性格以為會直接落30
人必自侮,然後人侮之
AtrHenu 發表於 2026-6-22 17:56 | 顯示全部樓層
ATSE40 發表於 2026-6-22 17:37
37夜晚真係減得輕手,以而家性格以為會直接落30

當同樣收$6.7既美孚架2A,6C有客都直落三局減車下點會唔郁手處理三四奶級但同價的46,37.(倒不如叫巴士仔開返二三班平日去智芳街的37服等早上返校唔駛噤麻煩仲實際)
kay 發表於 2026-6-22 18:25 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

ATSE40 發表於 2026-6-22 17:37
37夜晚真係減得輕手,以而家性格以為會直接落30

成個早繁逆向接近無晒既保護費似乎夠頂一排
非誠無品老屈皆勿擾
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-22 20:49

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表