[路線消息]
九巴37、234X、235減班
火
[複製鏈接]
|
本帖最後由 JC1343 於 2026-6-22 18:33 編輯
37喺20年前好似係開緊10-15一班
就算講返近少少,10年前都係開緊11-20一班
去到2026年嘅今日,仲有10-25一班而唔係20-30一班已經偷笑 |
|
|
|
|
|
|
|
JC1343 發表於 2026-6-22 18:31
37喺20年前好似係開緊10-15一班
就算講返近少少,10年前都係開緊11-20一班
去到2026年嘅今日,仲有10-25一 ...
葵盛人口沒有明顯老化跡象,勞動人口仍然比例較高。 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
葵盛呢條邨同鐵路站有D距離下架37,47X都始終唔及隔離架33A,40X,48X,46X服務幾條荃灣葵涌屋邨全部近鐵又人口老化問題先令到衰退曬.(但沙田個堆仲有沙市,馬市,圍方呢個核心大靠山仲未衰曬否則會係架81,89,89C,86C的翻版)
|
|
|
|
|
|
|
|
根本從來都無出過,係帖主有其他途徑攞到,呢幾日內應該會出
|
|
|
屯元天收檔,荃葵青沙田萬歲,936全日
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|