找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線消息] 九巴37、234X、235減班

  [複製鏈接]
WN4156 發表於 2026-6-23 12:43 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
AtrHenu 發表於 2026-6-23 12:19
呢堆屋邨雖然唔近鐵既但人口老化都係少咗人坐車出去就真,唔係既話46X,48X,40X,36B,73X,278X,930都減班處 ...

936 2月咪加時
40P每年都有正式加班,仲有大量暗盤
278A上年加埋平日日中
40E最近都加班
至於減班,區區啲線都減,唔通屎水56減班代表54區人口老化
屯元天收檔,荃葵青沙田萬歲,936全日

                                    Advertisement

XZ4201 發表於 2026-6-23 12:43 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-22 18:35
葵盛人口沒有明顯老化跡象,勞動人口仍然比例較高。

非繁好似唔係好出到客
XZ4201 發表於 2026-6-23 12:45 | 顯示全部樓層
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-23 12:53 編輯
AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:52
葵盛呢條邨同鐵路站有D距離下架37,47X都始終唔及隔離架33A,40X,48X,46X服務幾條荃灣葵涌屋邨全部近鐵又人 ...

81我又唔覺得老化, 48x最多都只係唔新但都未至於老化,89c就不嬲都差
至於40x/46x都仲有山下葵興/葵芳堆工商/消遣客,當中40x沙田嗰邊都仲係新,同埋城轉不嬲先係主力,就算起點/終點是但一邊人口老化靠城隧轉乘已經守得住

89就主要係因為堆新區客去哂搭88/x,剩返對舊客搭89

KS9658-C98A 發表於 2026-6-23 16:54 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

XZ4201 發表於 2026-6-23 12:45
81我又唔覺得老化, 48x最多都只係唔新但都未至於老化,89c就不嬲都差
至於40x/46x都仲有山下葵興/葵芳堆工 ...

應該話89以前係好多BBI轉車客
原自觀塘山甚至將軍澳
btw由月華街搬走之後就可以頹


AVCBWU469 發表於 2026-6-23 19:44 | 顯示全部樓層
AtrHenu 發表於 2026-6-23 12:19
呢堆屋邨雖然唔近鐵既但人口老化都係少咗人坐車出去就真,唔係既話46X,48X,40X,36B,73X,278X,930都減班處 ...

論人口老化全香港都有啦
人哋要cut班洗鬼畀理由
皇后山新屋邨都關人口老化事?
AtrHenu 發表於 2026-6-23 21:24 | 顯示全部樓層
XZ4201 發表於 2026-6-23 12:43
非繁好似唔係好出到客

其實高盛台個頭繁時客戶OK係因爲VAN都做唔切但非繁該頭小巴都搞得到自然咪巴士仔架34,37,38,47X呢堆唔係太出客.(只不過架47X,38有沙市,觀市,沙乙博,啟田另一個山頭出到客班次咪無樣衰過架34,37)
XZ4201 發表於 2026-6-23 21:53 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

KS9658-C98A 發表於 2026-6-23 16:54
應該話89以前係好多BBI轉車客
原自觀塘山甚至將軍澳
btw由月華街搬走之後就可以頹

10年前觀塘站做總站嗰期仲係出緊超豪嗰陣仲開緊6-20嗰時仲keep到㗎,嗰陣時已經有798,88x,不過88x嗰陣時仲係好頹吓
呢幾年彩虹以南去哂搭88/x,尤其是apm/德福嗰啲後生少少嘅地方,然後安達臣又有88,沙田嗰邊88x拉埋上火炭,變咗吸引唔到新客兼且又郁唔到走線,剩返嗰啲全部都唔係新地區,當中牛頭角/黃大仙/鑽石山嗰啲更加係人口老化
AtrHenu 發表於 2026-6-23 22:16 | 顯示全部樓層
XZ4201 發表於 2026-6-23 21:53
10年前觀塘站做總站嗰期仲係出緊超豪嗰陣仲開緊6-20嗰時仲keep到㗎,嗰陣時已經有798,88x,不過88x嗰陣時 ...

根本巴士仔架89,86,85呢堆早期開車的沙市路線已經開始跌到同30年前已經俾取消的87,70和某個時期的72,73A一樣噤衰,只不過部分位置如:黃大仙,駿洋,白田仲出到少少客咪可以暫時唔駛取消.


btw,架89下星期開始係YM2總站自轉兼繼續留係淘大(牛頭角道)而唔係似89X噤借機拉直走線下,就知道厹公開始有心似足架86A,89B,80X遂漸地玩死它到無客取消個隻.(不過架89X比89,89B收貴一級HEA做都合理既)
YP5520 發表於 2026-6-24 08:06 | 顯示全部樓層
AtrHenu 發表於 2026-6-23 22:16
根本巴士仔架89,86,85呢堆早期開車的沙市路線已經開始跌到同30年前已經俾取消的87,70和某個時期的72,73A ...

70同87邊有取消咗30年呀?你亂嗡都要有個譜囉,真係忍你嗰個都唔係人。

每個post你都喺度嗡埋啲垃圾廢話仲要亂咁吹,版務人員係咪唔做嘢㗎喇?
CR400AF-1006 發表於 2026-6-24 10:35 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

依家明顯去市區車客量跌,但去關口嘅車好多時候都好多人
https://www.patreon.com/bearbigtrains
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表