kay 發表於 2026-6-24 18:25
不如先問你條題出咩方向
你舉261又舉73系
北區去大埔,咁九巴係有改過嘅
咁大埔去沙田馬鞍山呢?北區-沙田呢?
261成個開線就係一個補鑊嘅故事,
呢度嘅版友都係想諗多啲巴士開線嘅方向啫,咁呢個故事咪講咗對新東西之間嘅線嘅客量唔好睇咁低
我又冇話巴士公司依家做261有咩問題
新西嗰度我都有講兩條招標線係kick嘅
新東大家都知,依家大埔市 - 沙田各區 (火車站/第一城/馬市/大涌橋路/源禾路) 都有客出,但九巴真係冇的起心肝做
咁我係咪算係好偏頗?
tommy14D 發表於 2026-6-24 11:25
慈雲山唔自己努力爭取,秀茂坪係咁爭取咪迫到運輸署招標
慈雲山爭取都無用
馬生咩料先
山陽岡山 發表於 2026-6-24 12:25
有人認為九巴唔做西貢落坑口比咗小巴做都係走寶
成個坑口都係啦
基本上全部頭站
馬生多謝九巴承讓
skibidiot 發表於 2026-6-24 19:35
北區去大埔,咁九巴係有改過嘅
咁大埔去沙田馬鞍山呢?北區-沙田呢?
其實你條題COVER太大要拆細傾
而唔係一句九巴做漏就算
1
你認為做漏但PROVE唔到係
有需要但=/=必須地步
唔係說完就算
2
#3版友已經早我一步指出你條題其中一個問題
雖然睇落3條都係鬧九巴
但73A九巴想改有人唔比佢
3
73B W3好地地比人改慢
人地想唔做漏都被做漏
九巴仲可以點玩先
唔想做同想做但做唔到都有發生
就已經DRAW唔到你個結論
論據失誤唔係觀點與角度問題
XF206 發表於 2026-6-24 18:02
我就想講九龍灣工廠區。由80年代建成開始, 九記就大致上放棄, 連旺角車都冇(以前24由旺角返嚟直接右轉啟業, ...
咁都有74X分拆74B嘅
本帖最後由 KE7066 於 2026-6-25 00:02 編輯
kay 發表於 2026-6-24 20:53
其實你條題COVER太大要拆細傾
而唔係一句九巴做漏就算
甚至應該係要睇二十年前運吉行緊啲咩政策
當年興一換一,整體思維唔係全條線都最低限度要交到車出嚟等價交換
最出名係將軍澳要 796B 換 798,692 換 290 系
即係「有需要」可以被定義成最低限度要估算好得過大埔是但一條線
大埔除咗 70 路過之外都幾乎無大改動
70 個款甚至係想交數比清河邨
根本唔會漏到車去諗啲同火車平行嘅生意
呢度已經回到最初「係咪需要同其他人爭飯食」呢點
補:數漏條 74A 可以找數,不過 14/15 年取消拗到變 30 好似係無攞嘢出嚟交換
skibidiot 發表於 2026-6-24 12:20
九巴有回頭搶56A嘅客??
你想講嘅係上水-皇后山嗰啲短途?
嗰啲巴士公司一定知有客㗎 (好似新東/荃葵青啲 ...
跟手仲有N73開24小時
除咗第一項後知後覺開261外
2同3我覺得係非戰之罪喎
duncan827 發表於 2026-6-24 01:02
其實巴士同小巴各有 pros and cons,如果44系比九巴做, 以今日既標準每班車要座滿/企人 起碼變左10幾分 ...
如果你試過起上水等斷左纜嘅44, 你應該會想搭返巴士算
以屯門人黎講,屯天線吸引力唔大,因為無咩人會去天水圍,反而去元朗吸引力就大好多
如果搵B9去屯門碼頭再整元朗雙向分段,應該會受歡迎