KE7066 發表於 2026-6-24 23:13
甚至應該係要睇二十年前運吉行緊啲咩政策
當年興一換一,整體思維唔係全條線都最低限度要交到車出嚟等價 ...
798係用796B(成條)+797M(cut剩一架車)而嚟
西九小確幸 發表於 2026-6-24 08:58
2 真係認同,記得上次KMB Go有人問沙埔/埔粉之間點搭,私話只有慢碌72/72A/73A/74A/73/73A(除非違規保 ...
早十年八年試過有一次係沙中搭88上老隧過對面轉車去北區
skibidiot 發表於 2026-6-24 18:18
btw 近排都有開始留意,東北葵去西九嘅服務真係好麻麻
上葵呢邊出西九比起荃葵其他區已經唔差,好多都係得一條線,什至落唔到旺角以南
當然係有改善空間,尤其32/36B沿線人口老化,工廠又無咗一大厥
今時今日36B居然跌到落32 level,早就應該合併保班次,再換條特快線半全日
講都講到口臭
本帖最後由 DIH 於 2026-6-25 17:35 編輯
KE7066 發表於 2026-6-24 23:13
甚至應該係要睇二十年前運吉行緊啲咩政策
當年興一換一,整體思維唔係全條線都最低限度要交到車出嚟等價 ...
而家油治及氫係咪可以從大局出發,突破利益固化藩籬?:lol
80K/88K呢類線,仍然有人行街的時間都減到30分,但除了駁鐵外有唔少窿罅位係居民日常返學/購物/求醫/探親要用。
除直接30分外,寫20-25都唔知點預,等等下都變30,齊頭20個心都好過啲。出30就等都廢事等,一係搭小巴(未必有適合路線),一係寧願兜路要企都搭鐵。
源禾路開發40年以上,去前後兩個火車站都係唔嗲唔吊的距離,而且東鐵未過海前要過港島都要轉幾輪,結果要等到靠白石角先有條過海線(未有白石角係唔夠客,可以夾其他區開一兩班架嘛,但在900之前從來都沒有)。好多改動、新線都要靠白石角、水泉澳以至過境線先拗到返嚟。
DIH 發表於 2026-6-24 15:52
73H都未開。B8做緊兩折客,而家先開埔沙特快已經遲,而且73H沙田段都去唔到好多住宅區(叫得H佢都係醫院線 ...
980A就係做廣源小瀝源富豪花園過海
開新界來回新界特快線,咪要收新界往九龍的車,又唔好賺!
642 發表於 2026-6-25 00:07
以屯門人黎講,屯天線吸引力唔大,因為無咩人會去天水圍,反而去元朗吸引力就大好多
如果搵B9去屯門碼頭再 ...
淨係去形點冇咩吸引力,屯門南延綫開埋之後更加
本帖最後由 DIH 於 2026-6-25 12:54 編輯
Ricky403 發表於 2026-6-25 10:03
980A就係做廣源小瀝源富豪花園過海
我真係睇漏咗,但佢兜得好核突,而且都無回程。
想做返同樣範圍,點解唔廣黃—石門—大涌橋路咁行(只需放棄多石)?(唔知有冇同區佬拉扯過)
DIH 發表於 2026-6-25 12:50
我真係睇漏咗,但佢兜得好核突,而且都無回程。
想做返同樣範圍,點解唔廣黃—石門—大涌橋路咁行(只需 ...
當年傳聞係呃里數收石門客馬鞍山價
如果開得成回程都幾和味
但可惜養唔夠客變咗每朝燒油
本帖最後由 EvilKo 於 2026-6-25 16:59 編輯
642 發表於 2026-6-25 00:07
以屯門人黎講,屯天線吸引力唔大,因為無咩人會去天水圍,反而去元朗吸引力就大好多
如果搵B9去屯門碼頭再 ...
本身屯天線似係以天北為主要客群多D,輕鐵駁馬鐵去屯門始終都係慢,到市中心仲要駁多程輕鐵
不過奈何開關後,太多人北上消費,就算留港都因為Yoho Mall越開越多+69拉直走線,去屯門需求下降,除咗新墟街市作誘因外真係諗唔到仲有乜客天北去屯門