3bx 發表於 2026-6-26 10:32

tkf_2005 發表於 2026-6-26 04:42
有期55K 係聯和墟由入舊墟直到搬出宣道跟78K走外圍,

D 車唔知係咪成日比哂44 打仗,變左小巴都好惡等,


唔知點解要全日入太平,78K係太平都唔係好出到客,特別係晚上及假日,縮短返去上水總站好過。

北區巴士路線其中一個黑洞係聯和墟總站,入一入隨時無咗5-8分鐘,咁多年都無改善,其實都趕走咗唔少巴士客,變咗惡性循環。

如果78K可以做到變似78A,粉嶺站唔兜入聯和墟,己經好得多。

78A開得密,其實都唔關養住班客唔好比黃巴 ,事實上人流係去粉嶺站方向為主,加上九巴轉乘網絡。

當年78A近晚上12點,逸峯都試過好多次頂閘飛站,因為班客唔行去樓上,搞到有客忍唔住攔車上報,之後班客先乖座樓上。

而亦都證明北區78A客量龐大,加班合理。少客路線自然會係俾人當做抽車對象及減班。



lsc04d11 發表於 2026-6-26 13:45

andy92 發表於 2026-6-24 13:54
大巴唔想做咪招小巴

如果小巴都做唔掂自然會交牌

屯天線用小巴嚟招,12蚊搭唔搭到?小童仲要俾全價。

andy92 發表於 2026-6-26 14:05

本帖最後由 andy92 於 2026-6-26 14:07 編輯

lsc04d11 發表於 2026-6-26 13:45
屯天線用小巴嚟招,12蚊搭唔搭到?小童仲要俾全價。

天富落屯市 15 分鐘

收 $12/13 做兩折客應該都幾和味,只係貴 751 幾毫

Mercer 發表於 2026-6-26 14:14

1. 城隧
玩封閉式轉車站, 結果去開403 481, 火炭上葵慘被賣豬仔

2. 大埔上水
本身又有巴士線, 但可以開一堆基本上重疊既小巴, 小巴出車海 (只有上倒車既獨嬴), 基本上係冇效率, 南區都有類似情況, 不過依邊講紅公司.



kwcy_92 發表於 2026-6-26 15:50

XF206 發表於 2026-6-24 18:02
我就想講九龍灣工廠區。由80年代建成開始, 九記就大致上放棄, 連旺角車都冇(以前24由旺角返嚟直接右轉啟業, ...

同區仲有畀人話係厲鬼城嘅麗港城,明明離鐵都有一段距離,都係得兩條全日線加一條繁時線

kwcy_92 發表於 2026-6-26 15:54

642 發表於 2026-6-25 00:07
以屯門人黎講,屯天線吸引力唔大,因為無咩人會去天水圍,反而去元朗吸引力就大好多

如果搵B9去屯門碼頭再 ...

睇下63會唔會擴大服務範圍

leefung 發表於 2026-6-26 16:00

642 發表於 2026-6-25 00:07
以屯門人黎講,屯天線吸引力唔大,因為無咩人會去天水圍,反而去元朗吸引力就大好多

如果搵B9去屯門碼頭再 ...

B9改路會壓力重重....

有黃巴同馬生係度反對....

kay 發表於 2026-6-26 19:09

KE7066 發表於 2026-6-24 23:13
甚至應該係要睇二十年前運吉行緊啲咩政策

當年興一換一,整體思維唔係全條線都最低限度要交到車出嚟等價 ...

呢條題FB都有人講幾句

不過都係話論據有問題方向

所以有時唔好怪D巴公迷/啦啦隊咁招積
隊人個班實際自己犯左錯誤都唔知

要用結果去證明一個結果
只要前面有結果唔得就成個證明不成立

我諗稍為有腦或者呢度去到科學家水平版友
都唔會玩呢味野

JX9097 發表於 2026-6-26 20:00

kwcy_92 發表於 2026-6-26 15:50
同區仲有畀人話係厲鬼城嘅麗港城,明明離鐵都有一段距離,都係得兩條全日線加一條繁時線 ...

麗港城都幾多人搭𨋢塔上去藍田站睇下第時茶果嶺發展會唔會帶挈到麗港城

Sita1004-1017 發表於 2026-6-27 06:07

andy92 發表於 2026-6-26 14:05
天富落屯市 15 分鐘

收 $12/13 做兩折客應該都幾和味,只係貴 751 幾毫

依家屯公日日都大塞車,唔好玩啦

屯公日日塞車之後已經冇誘因再開屯天線
頁: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
查看完整版本: 究竟紅巴做漏咗幾多客?