|
屯天線運輸署喺度一年推一年又話開返關又話搞呢搞路喺度唔開標,今年就走出嚟話屯門南站開需求改變,彈出彈入。 |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 DIH 於 2026-6-24 16:04 編輯
73H都未開。B8做緊兩折客,而家先開埔沙特快已經遲,而且73H沙田段都去唔到好多住宅區(叫得H佢都係醫院線唔係一般購物通勤線),B8沿住大涌橋路掃晒。72A/73A/74A真係好心執一執。
想有一條做到廣源+第一城+富豪+河畔的繁時過海線(獅隧或青沙均可),182X/982X都上水泉澳唔上廣源,182太慢、88R服務範圍太細。
城河西/沙中與荔枝角之間無青沙直達線,被舊區拖住一直改唔到86。南昌站一帶已經發展,而搭鐵去沙田要兜大圈,夾埋內街應該會有雙向需求。
|
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
咁巴士小巴之間所謂爭議都幾十年不變
而且不局限九巴
不過學某d版友講
唔好將d複雜野簡單化
剩係當年20 22 608
小巴佬都發惡話無諮詢走去招20玩重疊
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
你認知個南區同我認知個南區差好多下
BTW 好似連 W3都認知唔同
|
|
|
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|