找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[分享/報告] 淺談 引進雙層電巴代替傳統柴油巴士的可行性

  [複製鏈接]
RH7539 發表於 2026-6-24 10:38 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
ADVERTISEMENT
政府近年積極宣傳新能源巴士,並提供資助給予巴士。
不過,巴士公司過往引入一定數量的12.8M 巴士以應付日常需要。甚至,部分路線以12.8M 巴士載客量作計算客量方法,以加強減班的說服力,當然這些路線本身已經用緊或者有用12.8M

隨著,首批高載客量既12M ,甚至首批12.8M 已經開始步入中年,究竟巴士公司會唔會再引入柴油巴士代替,還是開始使用12M 電巴。

雖然,九巴已經有一定數量的電巴,但是這些車隊下層空間被電池佔用大量位置。
而現時,暫時未出現一款穩定及高載客量的電巴。
而最近,瑞典某大品牌已經準備就緒,向香港提供一款高載客量雙層電巴,預計今年第三季到達,究竟今次有冇可能反勝ADL

                                    Advertisement

KG1428 發表於 2026-6-24 11:27 來自手機 | 顯示全部樓層
城巴都行回頭路,購買新的柴油巴士取代舊車
講真,現時雙層電巴的發展未成熟
九巴想買電動巴士為左服務新區(安達臣),但最後都係客量原因而被迫用番12.8米巴士取代。
雙層電巴特點就係載客量較低,用來取代低載巴士(頭批AVBWU/ATEE)咁樣。
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
kay 發表於 2026-6-24 11:52 | 顯示全部樓層
政府舊錢好似有限期
如果好似wright 3球幾有部
唔理想應該都要買黎claim政府資助
非誠無品老屈皆勿擾
hellomato 發表於 2026-6-24 11:59 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

假如真係想在香港推廣雙層電巴,最好嘅參考應該係新加坡。
舊年年尾出咗張大訂單,一共有660部電巴(360部單層+300部雙層),由4間國產車廠瓜分
下面只計雙巴部分(訂單價錢為新加坡元):
- 中車150部,共7900萬 → 每部約52.7萬(~318萬港幣)
- BYD50部,共3450萬 → 每部約69萬(~417萬港幣)
- 山東中通100部,共5780萬 → 每部約57.8萬(~349萬港幣)
比較意外嘅係中通嗰100部雙巴;而之前在新加坡整有唔少出貨嘅宇通,今期只有100部單層。

中通大概十幾年前就入香港,主打旅遊巴,但市佔率不高;近期大動作亦只有一部Hybrid綠小出牌。
唔知新加坡張單,會唔會吸引到巴士公司留意呢個牌子。
我是一部小小MMC~~~~
Hd461 發表於 2026-6-24 12:18 | 顯示全部樓層
會唔會引入12.8米電巴?可行嗎?
kingprowm 發表於 2026-6-24 12:20 | 顯示全部樓層
電巴根本適合行市區流水線,但巴士公司硬係想派落去行高客量公路線
33606 發表於 2026-6-24 12:40 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

車價都係一個重要因素
kei_hk 發表於 2026-6-24 12:49 | 顯示全部樓層
Hd461 發表於 2026-6-24 12:18
會唔會引入12.8米電巴?可行嗎?

以現時科技水平﹐唔見得有機會出現。


 
3ASV174 發表於 2026-6-24 12:56 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-24 11:52
政府舊錢好似有限期
如果好似wright 3球幾有部
唔理想應該都要買黎claim政府資助 ...

似乎有俾每間公司 KPI 要買幾多

唔止你想唔想 claim 資助,係俾你 claim 但你一定要買
如要討論,請先自貼差餉單一次
天空之神 發表於 2026-6-24 13:05 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kei_hk 發表於 2026-6-24 12:49
以現時科技水平﹐唔見得有機會出現。

唔計限重問題係可行的
.
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-24 21:26

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表