找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[分享/報告] 巴士轉車站使用率

  [複製鏈接]
drbean7218 發表於 2026-6-24 17:29 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
本帖最後由 drbean7218 於 2026-6-24 17:59 編輯
GK9509@39A 發表於 2026-6-24 17:07
城隧點樣就到出入唔對稱,啲人係邊度消失左
出荃灣少了的, 行站尾條斜路過了對面隧道公司/ 轉車站。

返沙田多了, 可以是收工的工作人員, 經隧道公司入了去的客....






                                    Advertisement

GK9509@39A 發表於 2026-6-24 17:31 | 顯示全部樓層
drbean7218 發表於 2026-6-24 17:29
出荃灣少了的, 行站尾條斜路過了對面隧道公司/ 轉車站。

返沙田多了, 一是收工的工作人員, 一是經隧道公 ...

誤差一二百就好少事,嗰度二千喎
同埋邊個比你行過對面轉車站
請讓座予同行啲小孩及長者
li1872903 發表於 2026-6-24 17:31 | 顯示全部樓層
又話將轉冇人用,原來每日都有差唔多成萬人用,仲多過東隧
s3n370 發表於 2026-6-24 17:42 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

drbean7218 發表於 2026-6-24 09:29
出荃灣少了的, 行站尾條斜路過了對面隧道公司/ 轉車站。

返沙田多了, 一是收工的工作人員, 一是經隧道公 ...

數客有誤差就一定

正常唔會真係全日咁數,通常都係揀有代表性嘅時段數再用統計學方式計出嚟。
只要大家數嘅方法一致,就算實數錯都一定可以正確反映到唔同隧道轉車站嘅相對客量。

不過城隧咁大誤差,正路係應該重新數過。
再數過都係咁大誤差,都應該搵下乜嘢原因。
也許一片港 會再得芳香 風吹過 堅守這個方向
drbean7218 發表於 2026-6-24 17:43 | 顯示全部樓層
GK9509@39A 發表於 2026-6-24 17:31
誤差一二百就好少事,嗰度二千喎
同埋邊個比你行過對面轉車站

朝早我見過搭錯40X特班的客, 上到城隧她們好自動波行去後面條斜路, 過返對面搭車走。

誤差其實要問返政府, 數是政府比。他們答得議員, 其實應該verify 過先出街。
tamabaron 發表於 2026-6-24 17:53 | 顯示全部樓層
KG1428 發表於 2026-6-24 17:27
將藍轉車站因為路線少和服務時間有限
所以咪好低

其實全日唔好話100, 連10 都唔知有無,除非係隧道員工或牛河...


其他就估計數唔同日子/時間數再round up
drbean7218 發表於 2026-6-24 17:57 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 drbean7218 於 2026-6-24 17:59 編輯
s3n370 發表於 2026-6-24 17:42
數客有誤差就一定

正常唔會真係全日咁數,通常都係揀有代表性嘅時段數再用統計學方式計出嚟。

原文在此
https://www.info.gov.hk/gia/general/202606/24/P2026062400327.htm

它是計"日均乘客使用量", 背後methodology, 點計"日均", 計幾長, 邉個period, 雙向是否計同一個period..... 只有insider 先知。
Ak5213 發表於 2026-6-24 18:02 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Ak5213 於 2026-6-24 18:03 編輯

搞咩歧視香港仔/獅子山隧道轉車站, 個站太細就唔(作)數好唔專業
KG1428 發表於 2026-6-24 18:55 來自手機 | 顯示全部樓層
Ak5213 發表於 2026-6-24 18:02
搞咩歧視香港仔/獅子山隧道轉車站, 個站太細就唔(作)數好唔專業

南區區議會有關於香港仔隧道路線數據
不過係分時段去數客

https://www.districtcouncils.gov.hk/south/doc/2024_2027/tc/committee_meetings_doc/TTC/31561/TTC_2026_09_TC.pdf
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
nokia 發表於 2026-6-24 19:00 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

原來紅隧都咁多人用
仲以為搭哂鐵
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-24 21:25

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表