|
當年110唔係改做循環線既話,入高鐵站係比較好選擇 |
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
金鐘上車 20 分鐘左右到,其實幾舒服,肯定快過搭鐵,但客源不足都冇計
|
|
|
|
|
|
|
|
kay 發表於 2019-12-11 11:49
當年110唔係改做循環線既話,入高鐵站係比較好選擇
其實而家都可以兜入西九龍站上落客區
不過因為燈位編排問題,由佐敦道西行入匯翔道東行出係最唔順燈,會用多3-5分鐘
講真,W1取消換110+914兩線兜上落客區,應該係最善用資源做法 |
|
|
|
|
|
|
|
不如成條取消佢
改用其它路線名義主力做大角咀、渡船角西隧過海
以令914有機會提速 |
|
|
|
|
|
|
|
GD1570 發表於 2019-12-11 10:08
無咗東鐵綫又無緊急接駁巴士,W3可以話係最快來往沙田、大埔及北區嘅路線,
加上佢仲改道兜埋住宅區,多 ...
B4 30分鐘始終不方便機場客,尤其是而家A線不能上客去港珠澳大橋 |
|
|
|
|
|
|
|
其實取消W1換加密番914同110加到7日全日都係好事嚟
|
|
|
巴士嘅事留俾偉大同志處理就得㗎啦
|
|
|
|
|
最近半年成日見65系行962系
不排除專二黃車過多 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|