明天政府帶頭正常上班, 但巴士班次cut咗
火...
[複製鏈接]
|
Quanta 發表於 2020-3-2 19:28
經常發生...
仲會將唔關事嘅線都停埋,又或者蝕本/被冷落線停 賺錢/受器重線繼續 ...
MTR會遊行前預告封站,九巴真係未見過 |
|
|
|
|
|
|
|
tunghang 發表於 2020-3-3 00:22
MTR會遊行前預告封站,九巴真係未見過
而家mtr都少咗好多亂封站
柴小都會預告,狗巴即使出咗通告都可以無視 |
|
|
|
|
|
|
|
逢21都會提你又一個月
|
|
|
|
|
|
|
|
如果2線(290/290A)都只開30分一班,就算非繁都會好爆;繁時中途站就更難上車。
反而290X唔知係咪疏車,比較少誇張地收車,有時見差唔多有車,索性等佢仲實際。
290X行安達其實一般只比290慢3-4分鐘,但又比290A快6-8分(起碼);
若目的地是將南,290X慳番入坑寶時間,隨時仲快過290。去寶林又可以茵怡落車。
|
|
|
|
|
|
|
|
|
今日下午三點,98C客唔係少,收$10.5已經收得貴開40分鐘一班⋯⋯ |
|
|
|
|
|
|
|
|
今日下午三點,98C客唔係少,收$10.5已經收得貴,仲要開40分鐘一班⋯⋯ |
|
|
|
|
|
|
|
nwyforsure0111 發表於 2020-3-3 15:59
今日下午三點,98C客唔係少,收$10.5已經收得貴,仲要開40分鐘一班⋯⋯
相反,796C同時間客量唔多,過咗中電,上層都坐唔夠一半,新巴都仲係keep到開20分鐘一班,新巴都已經算係咁喇。好過九巴多多聲⋯⋯ |
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
其實呢兩日多返幾多客,我今日下晝喺大老山轉車,睇住個mon見到89X開20,80X同83X開到30,跟住見到架83X坐到得返幾個位。上個星期咁嘅間隔都係得30-40個客
|
|
|
|
|
|
|
|
有得見報拎光環,又可以比街客自我感覺良好
點會暫停
|
|
|
人一九,腦便殘
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|