橫須貿線和東海道線在品川站附近有連絡線,直接喺品川附鄗經連絡線在東海道線咪得
|
|
|
|
|
如果重新開關, N'EX恢復正常班次的話, 東京站総武月台一到繁忙時間即刻好似打仗咁
唔好唔記得仲有しおさい
|
|
|
|
|
轉線嗰陣間會阻擋東海道線下行線 / 橫須賀線上行線長達至少分半鐘, 造成極大混亂
|
|
|
|
|
要拉去千葉,唔單止相鐵月台要加到11卡長度,12000系都要加入green卡同加到11卡
|
|
|
|
|
XL2135/D343344 發表於 2022-3-31 18:14
要拉去千葉,唔單止相鐵月台要加到11卡長度,12000系都要加入green卡同加到11卡
...
加green car仲要考慮月台閘門配唔配合到,所以12000系唔加green car好過,反正又冇需要去到千葉
btw JR東同相鐵應考慮非繁都開川越-海老名既班次 |
|
|
|
|
如果相鐵與東武直通,川越至海老名會不會經東武、副都心線會快過JR﹖
聽聞東武有興趣同相鐵直通,但未知西武會不會與相鐵直通﹖
|
|
|
|
|
西武好似係say no
不過,我真心想開有料特急列車,由秩父直通去海老名/湘南台
|
|
|
|
|
西武鉄道は「西武線沿線からの相鉄・東急新横浜線方面へは、横浜駅方面と比べ利用が少ないことが見込まれるため、S-TRAINも含め直通運転は行いません」と話します。新横浜方面への利便性については、武蔵小杉などでそちらへ向かう列車と対面乗り換えが可能であるため、「菊名でJR横浜線に乗り換えている現状に対して、アクセスは良くなります」としています。
直接say no, 叫你武蔵小杉過對面月台轉車
|
|
|
|
|
如果東武要直通相鐵,唔知9000系可唔可以駛入去
如果可以,相鐵就有車係用斬波器而唔係VVVF |
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|