[路線計劃/RPP]
新皇崗口岸啟用後的巴士服務
火...
[複製鏈接]
|
7月1我都覺得唔太可能, 但7月內就應該冇乜問題
有人話最快要8月, 我又睇唔到有咩因素要攪咁耐先開到關..
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 Danny.lin 於 2026-6-26 09:25 編輯
的確,人大層面最快係今天開始表決皇崗口岸決議草案,立法會下一次開會係8/7,即使夠快,本地立法時間上亦趕唔撤七一呢日。
有人話最快要8月, 我又睇唔到有咩因素要攪咁耐先開到關..
另外,至於有人猜測8月,小弟覺得應該係有人參考咗澳門嘅情況推算出嚟嘅,因為當時人大批咗後橫琴口岸決議後,澳門本地立法,立法會使咗兩個幾月,先審議以及通過橫琴口岸法案。
2019.10.26 人大層面授權通過 | ↓ 約2個多月 | 2020.3.16 澳門立法會完成本地立法 | ↓ 2天后 | 2020.3.18 橫琴口岸正式移交澳方,法律生效啓用 |
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 LN9267 於 2026-6-26 09:59 編輯
澳門立法會開會模式與香港立法會開會模式有少許不同,澳門立法會大會模式不像香港立法會大會這麽密集,把口頭質詢、表決法案分開不同的會議進行。至於立法會大會表決前先在常設委員會或法案委員會審議,這個就兩地也一樣。
我估計只要人大表決了,香港本地立法進度會加快,始終社會不少人等著這個口岸開。
|
|
|
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
|
|
|
|
|
williamau 發表於 2026-6-26 00:00
7月1我都覺得唔太可能, 但7月內就應該冇乜問題
有人話最快要8月, 我又睇唔到有咩因素要攪咁耐先開到關.. ...
就係睇左呢條片...其實佢冇話月頭定月中,我話月頭係比左 benefit of doubt佢,但如果正如上面版友話齋,係月中拍嘅,咁一個月內要裝街燈鋪路面,我就覺得七月內都比較難 (除非上面肯執住漏嚟開,但係都 miss左七一仲有咩意思),八月反而大家都熟路啲,去到九月開學 (皇崗唔知有冇跨境校巴?)會順利少少。
咁大個口岸,點都要有面,之前有版友提議過嘅 soft opening (只將現有皇巴站嘅線同埋跑狗搬上去,唔開新線住)應該唔會發生,加上媒體吹左咁耐,由其他口岸轉過嚟嘅 rate肯定會高過又偏又撞正開關嘅香園圍。人多就更加要好好睇睇,欲速則不達... |
|
|
|
|
|
|
|
唔使驚,琼子除左叫大家打煲呔著校服之外,仲宣布冇暑假,除時on call開會
|
|
|
黒宮姉妹 山中姉妹 椿美衣奈 學生妹私影
|
|
|
|
|
Danny.lin 發表於 2026-6-26 14:14
不過根據抖音度啲施工工人影嘅相同埋視頻,好似都差唔多喇
本月25號「㖊日」影嘅
8月份內應該冇乜問題 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
香港入境處係未上得去做實地測試
消防同機電處仲要個個系統循例上出返個牌
仲有運輸署要安排幾間公司落地試路
上面幾樣野係要等香港政府接入手先可以做
仲未計一次放行香港係第一次實施
正常情況下都要搞返 3-4 個禮拜,唔會幾日搞掂
唔係大陸果邊就咁起好就用得 |
|
|
惡意回復是不道德的行為。
|
|
|
|
|
本帖最後由 Danny.lin 於 2026-6-26 17:08 編輯
Yes,參考澳門,20年3月初澳門方面立法通過,當月18號司警進駐橫琴接管,因疫情影響驗收,延長至當年8月,新橫琴口岸先開門。新皇崗口岸同理,本港立法會討論以及批准需要時間,接管後到正式開門亦要一段時間「預計3周以上」 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|