本帖最後由 205 於 2026-5-7 10:04 編輯
Illo 發表於 2026-5-6 19:17
真係唔覺59x又幾多金巴,搭中舊車都係歐五紅FL,紅男人似係指定59x多啲,行59m/59a多數都係總站互跳,66x ...
睇返行蹤 今日59X起碼一半係金車 L廠兩條字軌都出曬舊頭
258S 有條字軌係恆常出紅MAN |
|
|
|
|
|
|
|
Spare金車主打碼頭以及良田...
依家紅車多數走去元天線..
可能靠B1翻左生...
之前係屯門派車好過元天
|
|
|
|
|
|
|
|
|
反而67A就經常出12.8,除左WW3259/XZ9480出得多,大部分都係UF牌mmc/V6X,而V6X經常出mcv,甚少出wright |
|
|
|
|
|
|
|
|
屯廠批E5T紅日會周圍攝屯廠的路線, 搭B1試過坐到 |
|
|
|
|
|
|
|
|
今日路過碼頭巴總, 居然全部都係金色MMC,紅FL都冇 |
|
|
|
|
|
|
|
|
81K呢排都偷左幾架64K既E6M,睇落又唔關280X事 |
|
|
|
|
|
|
|
都想順帶問一問~
L廠68A兩個荔廠字軌似乎唔打算換埋有安全帶車? |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 Illo 於 2026-5-31 16:36 編輯
荔廠好似真係冇ZF安全帶車做後備,人地舊款歐五紅躉都掛哂其他線,不過唔係好記得堆過檔九運普通版舊頭有冇全安全帶,有咪換呢款囉,再唔係呢兩個字軌交埋比兜廠做埋都好,反正兜廠十幾廿架紅鑽v6b做後備,唔使洗牌直接上掛就得啦
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YB9089上左全廣係咪指定左960/961?見都冇跟其他M6行59X |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|