[路線消息]
九巴5、11D、15、15A、16減班
火...
[複製鏈接]
|
本帖最後由 limited 於 2026-5-5 23:58 編輯
取消5A, 替代路線要補返與5A相若的分段收費, 紅巴不喜歡
但若凱婷同意, 25開線可以趁機陰乾5A, 好似59A班次咁
|
|
|
|
|
|
|
|
|
雖然5號客量真係越嚟越差,但係冇諗過半年都唔夠又減,而家呢個班次仲衰過11, 似乎係為咗拉11上去慈中經富山做好準備 |
|
|
|
|
|
|
|
S3BL100 發表於 2026-5-5 20:53
而家減到咁,倒不如直接 5 11 合併就算,來回兜一兜入黃大仙,佐尖一段順時針漆咸道南、梳士巴利道、九龍 ...
九龍站來往上路好似冇車,26 小巴去左紅磡道,除非你話叫班客去柯士甸上鐵或者南昌轉車,九龍城至蒲崗村道要靠 203E 慢起碼 15-20 分鐘。九龍站可能都係要 keep 一條行漆咸道北,一條行旺角的九龍市區線。 |
|
|
|
|
|
|
|
獨市都唔一定要比直車
不過D轉車選擇又真係唔岩胃口
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
現時九巴5下跌原因
主因係彩虹邨重建,彩虹道附近有鑽石山站,直達尖沙咀。仲有九巴5C。
富山已經晨早搭小巴19系到鑽石山轉鐵去尖沙咀。 |
|
|
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
|
|
|
|
|
KG1428 發表於 2026-5-6 08:01
現時九巴5下跌原因
主因係彩虹邨重建,彩虹道附近有鑽石山站,直達尖沙咀。仲有九巴5C。
富山已經晨早搭小 ...
我讀大學年代,5仔開緊4至8分 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
唔止手機冇信號,電話冇電/被偷都睇唔到ETA㗎。
你唔好冇嘢搵嘢講啦,壽司郎先生,喺市區又會無啦啦冇信號,富山幾時有結界㗎?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15喺1845後紅磡開減到25-30真係好誇,以前過咗10分鐘一班已經嫌疏,尤其7-8點照計仲係好客時段。減到咁真係逼人搭鐵,紅土搭返九龍灣程車本身都未使25分鐘啦,就算觀塘半個鐘多d都到,要等成程車時間點同你搭…… |
|
|
|
|
|
|
|
海濱廣場個邊都放晒工
不過擺新光黃埔同擺嘉里
都係吸唔到返工客
5D有班fans都係30分架
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
FBI2 發表於 2026-5-6 08:12
我讀大學年代,5仔開緊4至8分
2仔以前最密班次係可以去到6/7分鐘一班
衰在2於蘇屋邨重建令到2仔陰乾
現在2仔班次就同5仔同級
|
|
|
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|