找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線消息] 九巴5、11D、15、15A、16減班

 火... [複製鏈接]
limited 發表於 2026-5-5 23:55 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
本帖最後由 limited 於 2026-5-5 23:58 編輯
TuNg''=) 發表於 2026-5-5 23:49
有咩因由九巴仲想做5A

取消5A, 替代路線要補返與5A相若的分段收費, 紅巴不喜歡

但若凱婷同意, 25開線可以趁機陰乾5A, 好似59A班次咁

                                    Advertisement

Illo 發表於 2026-5-6 00:37 | 顯示全部樓層
雖然5號客量真係越嚟越差,但係冇諗過半年都唔夠又減,而家呢個班次仲衰過11, 似乎係為咗拉11上去慈中經富山做好準備
2076 發表於 2026-5-6 02:18 來自手機 | 顯示全部樓層
S3BL100 發表於 2026-5-5 20:53
而家減到咁,倒不如直接 5 11 合併就算,來回兜一兜入黃大仙,佐尖一段順時針漆咸道南、梳士巴利道、九龍 ...

九龍站來往上路好似冇車,26 小巴去左紅磡道,除非你話叫班客去柯士甸上鐵或者南昌轉車,九龍城至蒲崗村道要靠 203E 慢起碼 15-20 分鐘。九龍站可能都係要 keep 一條行漆咸道北,一條行旺角的九龍市區線。
kay 發表於 2026-5-6 06:54 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

2076 發表於 2026-5-6 02:18
九龍站來往上路好似冇車,26 小巴去左紅磡道,除非你話叫班客去柯士甸上鐵或者南昌轉車,九龍城至蒲崗村 ...

獨市都唔一定要比直車


不過D轉車選擇又真係唔岩胃口


非誠無品老屈皆勿擾
KG1428 發表於 2026-5-6 08:01 來自手機 | 顯示全部樓層
現時九巴5下跌原因
主因係彩虹邨重建,彩虹道附近有鑽石山站,直達尖沙咀。仲有九巴5C。
富山已經晨早搭小巴19系到鑽石山轉鐵去尖沙咀。
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
FBI2 發表於 2026-5-6 08:12 來自手機 | 顯示全部樓層
KG1428 發表於 2026-5-6 08:01
現時九巴5下跌原因
主因係彩虹邨重建,彩虹道附近有鑽石山站,直達尖沙咀。仲有九巴5C。
富山已經晨早搭小 ...

我讀大學年代,5仔開緊4至8分
成世人只懂玩巴士
YP5520 發表於 2026-5-6 08:52 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

hongkonger1997 發表於 2026-5-5 22:33
3B又cut非繁,5又cut到30分鐘,落土瓜灣想搭平車都幾難
如果想cut 3B,5就唔好搞到以前3B咁疏,唔係點食原 ...

唔止手機冇信號,電話冇電/被偷都睇唔到ETA㗎。

你唔好冇嘢搵嘢講啦,壽司郎先生,喺市區又會無啦啦冇信號,富山幾時有結界㗎?
wkloken2021 發表於 2026-5-6 09:01 | 顯示全部樓層
15喺1845後紅磡開減到25-30真係好誇,以前過咗10分鐘一班已經嫌疏,尤其7-8點照計仲係好客時段。減到咁真係逼人搭鐵,紅土搭返九龍灣程車本身都未使25分鐘啦,就算觀塘半個鐘多d都到,要等成程車時間點同你搭……
kay 發表於 2026-5-6 09:13 | 顯示全部樓層
wkloken2021 發表於 2026-5-6 09:01
15喺1845後紅磡開減到25-30真係好誇,以前過咗10分鐘一班已經嫌疏,尤其7-8點照計仲係好客時段。減到咁真係 ...

海濱廣場個邊都放晒工


不過擺新光黃埔同擺嘉里
都係吸唔到返工客

5D有班fans都係30分架
非誠無品老屈皆勿擾
KG1428 發表於 2026-5-6 13:22 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-5-6 08:12
我讀大學年代,5仔開緊4至8分

2仔以前最密班次係可以去到6/7分鐘一班
衰在2於蘇屋邨重建令到2仔陰乾
現在2仔班次就同5仔同級
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-26 01:53

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表