找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[車型及機械] 城巴宣佈訂購20輛 Wrightbus Streetdeck Electroliner 雙層電動巴士

 火... [複製鏈接]
asv98.kw131 發表於 2026-5-24 13:00 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
本帖最後由 asv98.kw131 於 2026-5-24 13:03 編輯
kay 發表於 2026-5-24 10:23
香港問題應該同AI發展一樣

20 部唔一定會一齊行一條線 / 一個區,而且 20 部車行唔係 20 部車一齊叉電。

舉例 3 部行 22X(同之前一樣,只有 1 部車叉電)、4 部行 581(預計都係得一部車去叉電)、4 部行 582(預計都係得一部車去叉電),咁啟德 1 部車叉電、西沙 2 部車叉電,但已經派咗 11 部電巴出嚟。
車廠嘅話,2027 年啲車先到,佢要喺一年內起 10 個 8 個叉電位唔難。

但好明顯,呢批車靈活度一定好低,例如行 581 之後諗住跳去行吓 682 就基本上唔使諗。
但老實講,349 萬 1 部,就算買 2 部車當 1 部用都唔差。

忍一時之氣 滅自己威風

                                    Advertisement

kay 發表於 2026-5-24 14:18 | 顯示全部樓層
asv98.kw131 發表於 2026-5-24 13:00
20 部唔一定會一齊行一條線 / 一個區,而且 20 部車行唔係 20 部車一齊叉電。

舉例 3 部行 22X(同之前一 ...

兩架當一架用係早幾年巴士公司唔肯大手買原因


點知幾年後又未有明顯突破

不過城巴買20
九巴要買多個0頭

依家係睇九巴點樣買
因為佢係大戶
非誠無品老屈皆勿擾
RyanPun 發表於 2026-5-24 14:58 來自手機 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-5-24 14:18
兩架當一架用係早幾年巴士公司唔肯大手買原因



城巴買20架電都有3百幾萬1架嘅價位,呢個價錢好難令人唔心動,之不過九巴事後再deal,做唔做到城巴呢個價,就係另一個topic。另外就係,九巴過唔過到自己個心魔啫。
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
HV7025 發表於 2026-5-24 15:40 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

RyanPun 發表於 2026-5-24 14:58
城巴買20架電都有3百幾萬1架嘅價位,呢個價錢好難令人唔心動,之不過九巴事後再deal,做唔做到城巴呢個價 ...

九巴要用低range電動車,難度比城巴易得多
荔九沙廠各自大把行足一日都未必有200km嘅短途線,車廠唔係遠,就算行得200幾km都夠用
亦有啲大把位剩嘅巴總可以裝叉機,係咁二數都有樂富、黃大仙、寶林、維港灣等等
而家唔少路線已經比高峰期減咗1/3甚至一半車,巴總土地已經唔係咁大問題
不明白 到底辱了你哪裡 總覺得世界與你為敵
RyanPun 發表於 2026-5-24 17:10 | 顯示全部樓層
HV7025 發表於 2026-5-24 15:40
九巴要用低range電動車,難度比城巴易得多
荔九沙廠各自大把行足一日都未必有200km嘅短途線,車廠唔係遠 ...

年頭先至有人講,九巴本來就唔係太想接收Wright部樣版電巴,但轉個頭城巴就買20部車、都做到3百萬1架,唔覺得佢會因為W6S呢件事而放棄呢個機會,所以我先至話、入定唔入,其實好睇過唔過到自己個心魔。
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
KE7066 發表於 2026-5-24 17:57 | 顯示全部樓層
本帖最後由 KE7066 於 2026-5-24 17:59 編輯
HV7025 發表於 2026-5-24 15:40
九巴要用低range電動車,難度比城巴易得多
荔九沙廠各自大把行足一日都未必有200km嘅短途線,車廠唔係遠 ...

條數唔係咁簡單

不論油車定電車,能耗呢樣嘢本身就好複雜

宣稱行到 300km 通常係建基於實驗室甚至電腦模擬喺指定情境下嘅結果
唔係現實一日行唔到 200km 就等於搵電車必定會夠行
呢個情況搵返早一兩年遙控車傳聞就已經反映到

Fuk19805 發表於 2026-5-24 18:23 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

RyanPun 發表於 2026-5-24 17:10
年頭先至有人講,九巴本來就唔係太想接收Wright部樣版電巴,但轉個頭城巴就買20部車、都做到3百萬1架,唔 ...

呢個心魔其實某程度上就係部車殺唔到入嚟嘅主因


九巴驚咗威 > 九巴唔買威 > 其他公司見最大嗰個都唔敢要 > 自己都唔敢要 > 威洗濕咗個頭專登研發咗 > 格硬搵人要咗架demo + 自劈價錢搵人入貨試 > 想九巴睇到個價錢同result之後心動

城巴肯受落嘅原因我會覺得係福建威太差,QC同續航都係最差嗰皮,兼且未試過其他廠,之後邊個供貨都好過繼續搵冇咗連繫嘅福建威;九巴試過AED BED,威又玩過吓應該心裡有數,可能等埋傳聞中嘅富豪同宇通,之後就一次過買大批雙層電返嚟
IG: mhlam307_spotting
KE7066 發表於 2026-5-24 18:32 | 顯示全部樓層
asv98.kw131 發表於 2026-5-24 13:00
20 部唔一定會一齊行一條線 / 一個區,而且 20 部車行唔係 20 部車一齊叉電。

舉例 3 部行 22X(同之前一 ...

以前 A10 行緊 Man 中段係要返廠補油
堆車咪又係行齊咁多條機場 A 線


要中段補油/補電對靈活性係會有影響,但唔係話要補電就完全無靈活性
調返轉油車調調下玩到無補到油,結果無油擺街都唔係無發生過啦
而 22X 後期因為改行承啟道里數少咗,無記錯係有試過電量夠直接唔跟編定安排換車

九巴堆電車依家咪又係周圍柯打
從來最大限制係運吉有無批條線行咋嘛
就算 BYD 都係要留意電量
唔對路就要提早送部車返廠叉電
3ASV174 發表於 2026-5-24 18:36 | 顯示全部樓層
RyanPun 發表於 2026-5-24 17:10
年頭先至有人講,九巴本來就唔係太想接收Wright部樣版電巴,但轉個頭城巴就買20部車、都做到3百萬1架,唔 ...

如果平就衝

就一早加咗單買電床
上一次買電巴好明顯係因為招標需要
實際上佢唔係好急要買車

另一間公司落單買車應該都只係因為中標唔可以再走數
睇嚟之前 560 萬嗰部真係差到老母都買唔落手
如要討論,請先自貼差餉單一次
Man@MFHK 發表於 2026-5-24 18:41 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

3ASV174 發表於 2026-5-24 18:36
如果平就衝

就一早加咗單買電床

如果福建威記係OK,以當時嘅關係至少買返九巴電床同等數量先啱,點會拖到脫離母子關係都唔再加單。
Volvo B8L
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 07:53

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表