找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[車型及機械] 城巴宣佈訂購20輛 Wrightbus Streetdeck Electroliner 雙層電動巴士

 火... [複製鏈接]
Man@MFHK 發表於 2026-5-24 18:42 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
KE7066 發表於 2026-5-24 18:32
以前 A10 行緊 Man 中段係要返廠補油
堆車咪又係行齊咁多條機場 A 線

中段返廠補油同叉電係兩回事喎,入油幾分鐘嘅事,叉電有咁快?
Volvo B8L

                                    Advertisement

KE7066 發表於 2026-5-24 18:44 | 顯示全部樓層
HV7025 發表於 2026-5-23 18:59
氫氣英國都唔係好用得掂
蘇格蘭Aberdeen決定唔玩
英格蘭南部Metrobus嘅Wrightbus Hydroliner都出過事停駛 ...

Aberdeen 唔玩其中一個原因係嗰邊 Hydrogen 供應短缺


電巴最大問題係叉電時間長
撇開善水背景唔講
針住呢個缺點城巴想試氫係唔難理解
反正最緊要係政府肯出錢資助
唔出錢咪攬住油車過世
反正投標都可以側側膊
無得側側膊最多咪中標先去買
3ASV174 發表於 2026-5-24 18:49 | 顯示全部樓層
KE7066 發表於 2026-5-24 17:57
條數唔係咁簡單

不論油車定電車,能耗呢樣嘢本身就好複雜

之前好似話九巴啲電巴低過 20% 就要返廠?

係嘅話,即係續航理論值打折之後仲要再打八折
如要討論,請先自貼差餉單一次
3ASV174 發表於 2026-5-24 18:51 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

KE7066 發表於 2026-5-24 18:44
Aberdeen 唔玩其中一個原因係嗰邊 Hydrogen 供應短缺

漢思本業係做油品交易同開油站

架巴士入咩燃料佢都贏㗎啦
如要討論,請先自貼差餉單一次
AtrHenu 發表於 2026-5-24 18:55 | 顯示全部樓層
Man@MFHK 發表於 2026-5-24 18:41
如果福建威記係OK,以當時嘅關係至少買返九巴電床同等數量先啱,點會拖到脫離母子關係都唔再加單。
...

根本當年汗屎旗下的福建威騰池叫它個子(黃鬼)俾8910,8911呢個兩件垃圾能源車當白老鼠試下收集數據用,點知世界各地堆能源車以致香港陸續有問題下黃鬼咪乜嘢都唔買大陸威記堆車.(寧願買其他型號處理)
KE7066 發表於 2026-5-24 18:58 | 顯示全部樓層
Man@MFHK 發表於 2026-5-24 18:42
中段返廠補油同叉電係兩回事喎,入油幾分鐘嘅事,叉電有咁快?

睇你覺得邊個因素最大影響囉

必定要安排一個行程已經對靈活性有好大影響
個行程耗時幾耐就相對次要
耗時最大影響嘅係後勤編行程班人唔係前線坐站嗰班
RyanPun 發表於 2026-5-24 19:24 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Fuk19805 發表於 2026-5-24 18:23
呢個心魔其實某程度上就係部車殺唔到入嚟嘅主因

富豪嗰部BZL,感覺上十劃都未有一撇,連第3個軸都仲未見影,我唔反對等,但無了期咁等一樣係唔明智,除非富豪同九巴本身係傾緊。否則以雙層電選擇嚟講,跟城巴買20部/跟AED買10部 試Wright,唔覺得會有幾咁難為九巴。

最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
Man@MFHK 發表於 2026-5-24 19:27 | 顯示全部樓層
KE7066 發表於 2026-5-24 18:58
睇你覺得邊個因素最大影響囉

必定要安排一個行程已經對靈活性有好大影響

如果以當年MAN行A線計,一來班次疏中間有條件返廠兼換車,二來MAN本身就唔係主力,要返廠入油咪拉第二架去頂。

當然以城巴用車方式嚟講,我都認為買兩架當一架用係唔可行,對家九巴都仲有條件咁玩。
Volvo B8L
kay 發表於 2026-5-24 19:34 | 顯示全部樓層
KE7066 發表於 2026-5-24 18:58
睇你覺得邊個因素最大影響囉

必定要安排一個行程已經對靈活性有好大影響

咁城巴之前都拎架8910周圍試


佢都大概知唔同路線走一程要用幾多電

就算唔同廠出品應該唔會差好遠

之後問題就係
D車擺固定幾條線定周圍走

但依家第一關就係
試新野

AED都搞一輪

有時買車好地地但預備出街個陣先有事
呢度就有花生食

AED其實都跌眼鏡以ADL品牌都搞到咁
tailor made一部車但原來香港要求咁嚴苛
非誠無品老屈皆勿擾
RyanPun 發表於 2026-5-24 19:36 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 RyanPun 於 2026-5-24 19:38 編輯
3ASV174 發表於 2026-5-24 18:36
如果平就衝

就一早加咗單買電床

冇人知政府會唔會有朝一日忽然落死KPI,某一年之前要達到某個電巴數量。不過我認同一點,九巴短期內確實未有急切買電巴嘅需要。
但我自己就覺得,呢期唔少舊車退,拎少量quota出試一試wright電巴其實冇壞、反正9成9去咗安達臣,當儲定個底。
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 07:53

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表