找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[車型及機械] 城巴宣佈訂購20輛 Wrightbus Streetdeck Electroliner 雙層電動巴士

 火... [複製鏈接]
RyanPun 發表於 2026-5-25 00:47 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
本帖最後由 RyanPun 於 2026-5-25 00:49 編輯
3ASV174 發表於 2026-5-24 22:57
不如咁講啦
如果唔係九巴之前咁老實真係買定電巴先入標新路線
雙層電巴佢都未必批量咁買

以現時電巴技術,完全係冇必要盲衝一堆返嚟用,反而問題會係 究竟批電 點樣用先係最好?
九巴亦買咗城巴冇買嘅比亞迪,亦唔難理解 城巴會咁勇直接落單20部。

所以某程度上九巴買唔買Wright,未必對試電巴 真係咁重要。
只係我個人覺得,拎少量舊車Quota出嚟試Wright其實無妨,
3百幾萬1部 接近 1部BYD價錢,載客量又比BYD多,真係諗唔到唔入嘅理由。除非一心諗住點都拎電巴行長途線

反而問題喺用途呢方面,大家都想一嘢踢落去行公路線,但現時技術又未達油車標準,自然就唔積極再試。
但對公眾嚟講,長途線唔理想 咪試 中/短途線,依家比人嘅感覺係 長途線唔理想,但就唔去諗 試行短途線拎多啲數據,又好難怪人哋點解set KPI要迫你買電巴。


最愛的、城巴的、667的、一個傻佬

                                    Advertisement

KE7066 發表於 2026-5-25 00:57 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-5-24 22:46
都唔係嘅
城巴都只係拎咗架 8910 去十四鄉做過幾轉 show
唔買唔派電動巴都贏到支標返嚟

記得之前傳聞係話有就有分
甚至好似有話城巴玩埋氫結果高分過九巴

最簡單理解咪係同 BBI 一樣,有做就有分,唔睇你做幾多


而唔係話要全電巴先計到分

當然另一個可能性係咪彈票
反正都嗌開窮,咪拖字缺

調返轉如果真係要全電巴
72K 賴埔廠無設施拖咗好幾年
之後執幾架柯打有行就當找咗數
用額定載客量以依家個客量可能比到位佢走數,但以 AED 隻佈局計,大家都心知唔會差太多

KE7066 發表於 2026-5-25 01:23 | 顯示全部樓層
RyanPun 發表於 2026-5-25 00:47
以現時電巴技術,完全係冇必要盲衝一堆返嚟用,反而問題會係 究竟批電 點樣用先係最好?
九巴亦買咗城巴冇 ...

件事都唔複雜㗎,中短途用落都覺伏咪連試都唔想試
你見佢批 AED 都拖咗咁耐油價急升先捨得攞出嚟都估得到
但當然唔會開口話自己中伏比大家笑㗎啦


3ASV174 發表於 2026-5-25 01:39 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

RyanPun 發表於 2026-5-25 00:47
以現時電巴技術,完全係冇必要盲衝一堆返嚟用,反而問題會係 究竟批電 點樣用先係最好?
九巴亦買咗城巴冇 ...

我覺得奇怪嘅問題係

明明九巴已經有兩款 52 架雙層電巴行緊街
但大家見到另一間公司第一張 20 部量產雙層電巴訂單
就不斷問點解佢唔買點解唔買點解唔買

咁多年來
新車型有樣辦載咗客一段時間先有量產訂單喺九巴都係常見㗎啦
B8L B9TL E400 歐六E500 K310UD 全部都係咁
唔係咩新奇事
好似 E500EV 直接買一小批返嚟,一樣都係拎兩架出嚟邊試邊執,其他擺廠等到執完先出街
其實同試完先一舉落單有咩分別?

評分

參與人數 1aPower +1 收起 理由
Djr7 + 1 給你一個like

查看全部評分

如要討論,請先自貼差餉單一次
樂仔〞 發表於 2026-5-25 02:38 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-5-25 01:39
我覺得奇怪嘅問題係

明明九巴已經有兩款 52 架雙層電巴行緊街

咁近年嘅新車又的確少咗「樣板車」呢回事

尤其 ATENU E6X 呢 D 基本上係成批車直接買
如果係新巴迷 , 對「樣板車」呢個先試一兩部再大手買入呢個做法唔熟悉都唔出奇
Djr7 發表於 2026-5-25 11:33 來自手機 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-5-25 01:39
我覺得奇怪嘅問題係

明明九巴已經有兩款 52 架雙層電巴行緊街

同意,加上係ADL 第一款落香港嘅電巴, 之前冇底,梗係有大把嘢執。

BED就唔同, 佢前身有好多兄弟都落咗嚟香港(BEB,BDE,BE1) BED呢款車去第四代, 九巴用落都應該心裏有數,唔會太差,所以先一次過買四十幾部。 BED同BEB 都近乎係同一代嘅產品,BEB 用落唔差, 出車率都幾高。 咁BED 係好定係壞,九巴一早已經估到。

如果係AED 係廠方嘅第三代嘅話 咁九巴應該唔止買十部咁少, 其實喺電動巴士呢個年代 好多嘢都要試 續航力嗰啲基本上同廠方嘅數字一定有出入。AED 一早吹話可以350KM, 而家得返250。 足足少咗100公裡(行公路嘅話其實續航又上返去300KM)。BED 一開始都話有400-420KM, 一到夏天全部得返300。 AED 如果計廠方第一代電動巴士嘅話其實唔差,同BED 唔係差好遠, 如果執下舊電,執下個program嘅話 令到佢可以行耐啲,穩定性高啲, 咁相信應該都贏BED 九條街。

題外話: AED 呢排都解鎖咗幾條新路線。 最令我驚喜嘅係296D同219X。 兩者都需要跑一段相當長嘅公路, 出嚟嘅電量一單都淨係用6至7%。 如果以夏天開大個冷氣嘅話其實唔錯。 冬天有望可以用3-5%一單。而91M 呢啲要跑山路嘅路線, 前幾日晏晝最熱嘅時候 由寶琳返去鑽石山 一單用8%, 之前搭過幾次,一單大概都係用6至8%。AED 睇嚟可能拎去跑公路會比較慳電啲。
Man@MFHK 發表於 2026-5-25 18:32 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 Man@MFHK 於 2026-5-25 18:38 編輯
3ASV174 發表於 2026-5-25 01:39
我覺得奇怪嘅問題係

明明九巴已經有兩款 52 架雙層電巴行緊街

樣板,通常係借,或者象徵式收啲租金拎嚟試用,試啱真係落單先順便買埋架樣板,或者試完唔買但又根據某啲協議留低架車。

一次過落單買完返嚟先試就好明顯係另一種玩法,因為錢已俾,除非批貨有重大問題,否則都無得退貨要硬食。
以前買油車買慣買熟,都係差唔多嘅嘢怕乜嘢大手入貨,買咁多年都係換吓引擎波箱長短小改款,無乜好試。
但電車最需要試嘅就係續航,因為無人知間廠吹幾大,而呢樣嘢又係電車最大嘅限制,唔同入油,叉電要時間重要配套,要裝叉電設施重要拉電,所以買電車點解買得咁小心。
Volvo B8L
Man@MFHK 發表於 2026-5-25 18:53 | 顯示全部樓層
KE7066 發表於 2026-5-24 19:37
返廠補油關班次咩事?依家 11 密 A10 一倍啲車編定咪又係去香港站叉電,唔係咁㗎喎

行 A21 夠晒密啦掛?

就係講當年啲MAN,唔夠油咪套第二部車接力。
依家電車有好有唔好,好嘅係叉電唔一定要返廠,唔好嘅係叉電一定要去特定地點,反而油車無油都可以叫架工程車嚟補油,當然電車發展落去都可以買幾架奶媽嚟用。
最大問題就係土地,香港從來都係土地問題,邊有咁多地方俾你泊車叉電?依家唔係講十幾架車喎,係直接用電車取代油車,長遠即係養多一倍數量嘅車,泊邊已經係一大問題,仲要全部都要叉電,啲電又會越用越少越叉越密,18年都唔知捱唔捱得住。
Volvo B8L
kay 發表於 2026-5-25 18:56 | 顯示全部樓層
Man@MFHK 發表於 2026-5-25 18:32
樣板,通常係借,或者象徵式收啲租金拎嚟試用,試啱真係落單先順便買埋架樣板,或者試完唔買但又根據某啲 ...

如果嚴格定義樣版

8910 8911咪係

然後沒有然後

不過九巴黎緊買電巴都係ESG PROJECT
問銀行借錢買

2021年5億
2022年8億
2026年又5億

其實大概估到九巴買夠唔夠數
非誠無品老屈皆勿擾
Man@MFHK 發表於 2026-5-25 19:15 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kay 發表於 2026-5-25 18:56
如果嚴格定義樣版

8910 8911咪係

嗰兩架擺明係後母老強個仔⋯⋯
正常試新嘢邊會full paid買返嚟玩,你睇吓對家試嘢更多更五花八門,試完唔要退返俾人都得,唔係佢自己想要嘅嘢點會俾錢買返嚟玩,緊係等人哋自動送上門㗎啦
Volvo B8L
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 07:53

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表