3ASV174 發表於 2026-5-25 01:39
我覺得奇怪嘅問題係
明明九巴已經有兩款 52 架雙層電巴行緊街
同意,加上係ADL 第一款落香港嘅電巴, 之前冇底,梗係有大把嘢執。
BED就唔同, 佢前身有好多兄弟都落咗嚟香港(BEB,BDE,BE1) BED呢款車去第四代, 九巴用落都應該心裏有數,唔會太差,所以先一次過買四十幾部。 BED同BEB 都近乎係同一代嘅產品,BEB 用落唔差, 出車率都幾高。 咁BED 係好定係壞,九巴一早已經估到。
如果係AED 係廠方嘅第三代嘅話 咁九巴應該唔止買十部咁少, 其實喺電動巴士呢個年代 好多嘢都要試 續航力嗰啲基本上同廠方嘅數字一定有出入。AED 一早吹話可以350KM, 而家得返250。 足足少咗100公裡(行公路嘅話其實續航又上返去300KM)。BED 一開始都話有400-420KM, 一到夏天全部得返300。 AED 如果計廠方第一代電動巴士嘅話其實唔差,同BED 唔係差好遠, 如果執下舊電,執下個program嘅話 令到佢可以行耐啲,穩定性高啲, 咁相信應該都贏BED 九條街。
題外話: AED 呢排都解鎖咗幾條新路線。 最令我驚喜嘅係296D同219X。 兩者都需要跑一段相當長嘅公路, 出嚟嘅電量一單都淨係用6至7%。 如果以夏天開大個冷氣嘅話其實唔錯。 冬天有望可以用3-5%一單。而91M 呢啲要跑山路嘅路線, 前幾日晏晝最熱嘅時候 由寶琳返去鑽石山 一單用8%, 之前搭過幾次,一單大概都係用6至8%。AED 睇嚟可能拎去跑公路會比較慳電啲。 |