找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[車型及機械] 城巴宣佈訂購20輛 Wrightbus Streetdeck Electroliner 雙層電動巴士

 火... [複製鏈接]
KE7066 發表於 2026-5-25 20:10 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
Man@MFHK 發表於 2026-5-25 18:53
就係講當年啲MAN,唔夠油咪套第二部車接力。
依家電車有好有唔好,好嘅係叉電唔一定要返廠,唔好嘅係叉電 ...

都係嗰句,分別係邊?唔通無電就唔係套第二部車?

講前線配車靈活性,扯下扯下講去無電擺街係想點?

做得到兩部頂一部即係部車擺多過做生意,日頭有成更嘅時間比你叉,愁過夜無位叉電係做乜鬼?
攞 18 年出嚟講更加無意義,明明人地 ADL 都一早計好晒數預你十年換電,何必要幻想其他廠可以捱到 18 年?

                                    Advertisement

ATSE40 發表於 2026-5-25 21:07 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ATSE40 於 2026-5-25 21:09 編輯
Man@MFHK 發表於 2026-5-25 18:53
就係講當年啲MAN,唔夠油咪套第二部車接力。
依家電車有好有唔好,好嘅係叉電唔一定要返廠,唔好嘅係叉電 ...

其實充電真係唔需要充太耐,如果唔係嘅,就唔會玩到通宵出電巴。


何況非繁忙時間用少唔少車,有唔少車中段都係返廠休息,情況已經都差唔多。
人必自侮,然後人侮之
kay 發表於 2026-5-25 21:12 | 顯示全部樓層
ATSE40 發表於 2026-5-25 21:07
其實充電真係唔需要充太耐,如果唔係嘅,就唔會玩到通宵出電巴。

九巴話堆車補血都係2個鐘


不過當一大堆巴士要補血
似乎係一個pain point

當年城巴講氫巴都係補血同補油時間一樣
唔影響運作
非誠無品老屈皆勿擾
3ASV174 發表於 2026-5-25 23:28 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

樂仔〞 發表於 2026-5-25 02:38
咁近年嘅新車又的確少咗「樣板車」呢回事

尤其 ATENU E6X 呢 D 基本上係成批車直接買

ATENU 骨子裡都只當係歐五 E50D Trident

歐六其實 E6T 咪就係樣辦
樣辦 VG 牌,量產 E6X 係 WH 牌,都隔咗好一段時間
嗰陣三架 B8L 同 E6 E500 樣辦仲專登一齊編落 6C 93K 做比較
如要討論,請先自貼差餉單一次
Man@MFHK 發表於 2026-5-26 00:07 | 顯示全部樓層
KE7066 發表於 2026-5-25 20:10
都係嗰句,分別係邊?唔通無電就唔係套第二部車?

講前線配車靈活性,扯下扯下講去無電擺街係想點?

油車補完油可以返出嚟接下轉,架電車叉飽電夠鐘收工未?
Volvo B8L
JH_LE4612 發表於 2026-5-26 00:07 來自手機 | 顯示全部樓層
HV7025 發表於 2026-5-23 18:59
氫氣英國都唔係好用得掂
蘇格蘭Aberdeen決定唔玩
英格蘭南部Metrobus嘅Wrightbus Hydroliner都出過事停駛 ...

江湖傳聞南部燒巴士嘅原因唔關氫氣系統事,只係個系統要多啲時間 recover,且睇呢批車復出之後點。

上面有人講到差電慢,相比之下其實入氫時間同入油差唔多,當年 Metrobus話想入氫巴都係因為佢地做開 Gatwick 24/7服務,唔想成日翻廠差電,所以先想玩氫。咁若果黃巴本身已經有氫氣嘅設施,咁淨係玩一架福建威又未免太嘥。調翻轉玩多架北愛威嘅 marginal cost唔高嘅話,又未嘗不可。
Man@MFHK 發表於 2026-5-26 00:13 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 Man@MFHK 於 2026-5-26 00:14 編輯
ATSE40 發表於 2026-5-25 21:07
其實充電真係唔需要充太耐,如果唔係嘅,就唔會玩到通宵出電巴。

通宵就係得幾轉,日頭叉飽先出車咪啱晒。
真係唔夠電,下班車當半個鐘後,實夠時間換車,直頭拎站頭泊過夜嘅車換都得。日頭唔係條條線都咁疏,仲要城巴跳飛機有時係直落去做下一條線,仲邊有時間換車?站頭跳車架電車都要搵人揸返去叉電。
Volvo B8L
KE7066 發表於 2026-5-26 09:15 | 顯示全部樓層
Man@MFHK 發表於 2026-5-26 00:07
油車補完油可以返出嚟接下轉,架電車叉飽電夠鐘收工未?

叉電要等嘅話,返得廠自然係換過第二部車出嚟㗎啦
反之無車嘅話站長咪放手指,油車壞車都係咁㗎啦


而且改得行程自然重新安排過晒,即係幾點返到嚟要一早預好,咁要叉幾耐又重要咩?
講到尾個重點都係目前續航力計未全面做到可以油電一換一,有啲位有機會要預後備車,但續航力對可唔可以調線其實係無影響


KE7066 發表於 2026-5-26 09:25 | 顯示全部樓層
本帖最後由 KE7066 於 2026-5-26 09:48 編輯
Man@MFHK 發表於 2026-5-26 00:13
通宵就係得幾轉,日頭叉飽先出車咪啱晒。
真係唔夠電,下班車當半個鐘後,實夠時間換車,直頭拎站頭泊過夜 ...

唔熟運作可唔可以唔好衝出嚟賣笑?

行完通宵多數要交蛇車甚至係交正字軌用你知唔知?點樣叉飽先出車?
通宵就會有成半粒鐘抖係咩邏輯?個個站都有車過夜?
城巴跳飛機就等於無時間落地?人地一樣有線係好做㗎喎
九巴日頭運作唔通就無晒堆柯打唔係直落咩?用緊電車都有添,11/671,7/7B 嗰啲咪係

要人拉返廠係咪就唔可以換人做先?
依家油車年代都間唔中會有人拉車落站換車㗎啦
有啲站本身有編崗位做排車/候命
交更時間可以搵人改廠取/廠收
站長/調車要安排換車根本大把辦法
Man@MFHK 發表於 2026-5-26 12:11 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

KE7066 發表於 2026-5-26 09:25
唔熟運作可唔可以唔好衝出嚟賣笑?

行完通宵多數要交蛇車甚至係交正字軌用你知唔知?點樣叉飽先出車?

講緊係揸揸吓發現唔夠行多轉要換車,你講嘅係一早編定嘅方案。
電車依家先天不足咪要制定專門方案招呼,如果唔係咪變日頭做幾轉要返廠叉電。
油車一樣有機會意外地中途無油要換車,因為依家啲油車連油量都無得睇。
https://www.hkitalk.net/HKiTalk2/thread-2167873-1-1.html
但油車問題少好多,係因為只要每晚正常返廠入滿油第二朝正常都夠行足全日,但依家啲雙層電巴,除咗BED比較多夜晚仲見到佢哋做緊生意,有幾多部AED可以由朝行到晚?
Volvo B8L
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 07:53

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表