[車型及機械]
城巴宣佈訂購20輛 Wrightbus Streetdeck Electroliner 雙層電動巴士
火...
[複製鏈接]
|
到真係要全面電車化咪大問題,唔好講到搵位泊車叉電唔係問題先得㗎,呢度係香港,土地先係最大問題。
而且如果油價長期升,其實電費都會升,到時電車嘅性價比只會大減。
|
|
|
Volvo B8L
|
|
|
|
|
其實唔只土地、電負荷都係問題。
唔少地方本身無預咁大供電需求,一改就連火牛房都可能要重新設計換機電先頂到叉咁多個電巴車位……
就好似荃灣某預定作data center建築物,佢起果時都預咗2期去設計個火牛房;
地鐵東涌綫亦都係,某些路段起咗火牛房去預定全用足電時加牛,空間早年係未用足。
|
|
|
|
|
|
|
|
Man@MFHK 發表於 2026-5-26 12:11
講緊係揸揸吓發現唔夠行多轉要換車,你講嘅係一早編定嘅方案。
電車依家先天不足咪要制定專門方案招呼, ...
AED通常行600/1A兩味, 梗係唔會見到夜晚有行。 |
|
|
|
|
|
|
|
其實依家九巴日常運作
除咗車長唔會做多過 3 條線、唔會中間要自己搭車去第二個站搵車接、同埋唔會一程車中間要停低換第二個車長之外
車嘅運用同城巴仲有幾大分別?
人一早唔跟車,人停車都係唔停
|
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
AED有本事行足全日就唔使剩係做兩味啦⋯⋯
BED夜晚都仲行緊170嘅時候,啲AED去晒邊?
|
|
|
Volvo B8L
|
|
|
|
|
九巴啲車無用得咁盡,做少條線已經係輕鬆咗,私去第二度都要用電㗎。
講真,以目前香港現有嘅雙層電車嘅表現嚟睇,拎嚟做開頂先係合理出路,下層好似BED咁再擺多啲電都無所謂啦
|
|
|
Volvo B8L
|
|
|
|
|
好似E500EV已經直接有開頂option,直接冷氣裝少1份,電池已經耐用得多……
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 KE7066 於 2026-5-26 16:18 編輯
九巴唔係無自乘街車,只係無見過城巴嗰啲大西北 PASS 出港島咁長途嘅情況
一程車中段換人應該兩間都係特例,九巴應該得 110,城巴多條 85 再加將南一組車,但其實喺西寧街試過照抄換人之後取消,即係循環點以外應該唔會再推
諗到唯一分別係九巴啲車編定泊車地點係固定,城巴編排上已經無理呢啲
至於下面話九巴啲車用得唔夠盡嗰啲就真係亂噏唔洗本
|
|
|
|
|
|
|
|
「泊車」同「泊車及叉電」已經係兩個唔同嘅問題啦
一個夜晚收工求其泊街都得,一個最低限度都要有條柱叉電
我一路講緊買到 2 換 1 條問題會係前者為多,因為買到呢個比例根本唔需要等夜晚收工叉,變相最少兩部車係可以共用一條柱,你就下下都夾硬要 spin 做後者
|
|
|
|
|
|
|
|
人地用通宵固定運作做例說明叉電時間其實唔長,無焗住叉足全晚呢個情況,我講返「編定嘅方案」問題係邊?反之你 spin 去臨時情況咪奇怪囉。
然後我唔係無講臨時情況㗎
正如上面所述,你講堆臨時情況嗰堆有邊樣啱?
通宵開得疏幾時等於好時間可以擺站抖?係咪個個站有車過夜比你話換就換?
都已經無針對 30 分根本唔係好多,一來一回都唔係個個站夠時間返廠換車
城巴就一定跑到死,行程之間就一定無時間?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|