找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[車型及機械] 城巴宣佈訂購20輛 Wrightbus Streetdeck Electroliner 雙層電動巴士

 火... [複製鏈接]
Man@MFHK 發表於 2026-5-26 12:14 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
KE7066 發表於 2026-5-26 09:15
叉電要等嘅話,返得廠自然係換過第二部車出嚟㗎啦
反之無車嘅話站長咪放手指,油車壞車都係咁㗎啦

到真係要全面電車化咪大問題,唔好講到搵位泊車叉電唔係問題先得㗎,呢度係香港,土地先係最大問題。

而且如果油價長期升,其實電費都會升,到時電車嘅性價比只會大減。
Volvo B8L

                                    Advertisement

toyl 發表於 2026-5-26 12:20 | 顯示全部樓層
Man@MFHK 發表於 2026-5-26 12:14
到真係要全面電車化咪大問題,唔好講到搵位泊車叉電唔係問題先得㗎,呢度係香港,土地先係最大問題。

而 ...

其實唔只土地、電負荷都係問題。

唔少地方本身無預咁大供電需求,一改就連火牛房都可能要重新設計換機電先頂到叉咁多個電巴車位……
就好似荃灣某預定作data center建築物,佢起果時都預咗2期去設計個火牛房;
地鐵東涌綫亦都係,某些路段起咗火牛房去預定全用足電時加牛,空間早年係未用足。
Djr7 發表於 2026-5-26 13:20 來自手機 | 顯示全部樓層
Man@MFHK 發表於 2026-5-26 12:11
講緊係揸揸吓發現唔夠行多轉要換車,你講嘅係一早編定嘅方案。
電車依家先天不足咪要制定專門方案招呼, ...

AED通常行600/1A兩味, 梗係唔會見到夜晚有行。
3ASV174 發表於 2026-5-26 13:54 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Man@MFHK 發表於 2026-5-26 00:13
通宵就係得幾轉,日頭叉飽先出車咪啱晒。
真係唔夠電,下班車當半個鐘後,實夠時間換車,直頭拎站頭泊過夜 ...

其實依家九巴日常運作

除咗車長唔會做多過 3 條線、唔會中間要自己搭車去第二個站搵車接、同埋唔會一程車中間要停低換第二個車長之外

車嘅運用同城巴仲有幾大分別?
人一早唔跟車,人停車都係唔停
如要討論,請先自貼差餉單一次
Man@MFHK 發表於 2026-5-26 14:14 | 顯示全部樓層
Djr7 發表於 2026-5-26 13:20
AED通常行600/1A兩味, 梗係唔會見到夜晚有行。

AED有本事行足全日就唔使剩係做兩味啦⋯⋯
BED夜晚都仲行緊170嘅時候,啲AED去晒邊?
Volvo B8L
Man@MFHK 發表於 2026-5-26 14:28 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-5-26 13:54
其實依家九巴日常運作

除咗車長唔會做多過 3 條線、唔會中間要自己搭車去第二個站搵車接、同埋唔會一程 ...

九巴啲車無用得咁盡,做少條線已經係輕鬆咗,私去第二度都要用電㗎。
講真,以目前香港現有嘅雙層電車嘅表現嚟睇,拎嚟做開頂先係合理出路,下層好似BED咁再擺多啲電都無所謂啦
Volvo B8L
toyl 發表於 2026-5-26 15:06 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Man@MFHK 發表於 2026-5-26 14:28
九巴啲車無用得咁盡,做少條線已經係輕鬆咗,私去第二度都要用電㗎。
講真,以目前香港現有嘅雙層電車嘅表 ...

好似E500EV已經直接有開頂option,直接冷氣裝少1份,電池已經耐用得多……
KE7066 發表於 2026-5-26 15:44 | 顯示全部樓層
本帖最後由 KE7066 於 2026-5-26 16:18 編輯
3ASV174 發表於 2026-5-26 13:54
其實依家九巴日常運作

除咗車長唔會做多過 3 條線、唔會中間要自己搭車去第二個站搵車接、同埋唔會一程 ...

九巴唔係無自乘街車,只係無見過城巴嗰啲大西北 PASS 出港島咁長途嘅情況
一程車中段換人應該兩間都係特例,九巴應該得 110,城巴多條 85 再加將南一組車,但其實喺西寧街試過照抄換人之後取消,即係循環點以外應該唔會再推

諗到唯一分別係九巴啲車編定泊車地點係固定,城巴編排上已經無理呢啲
至於下面話九巴啲車用得唔夠盡嗰啲就真係亂噏唔洗本


KE7066 發表於 2026-5-26 15:49 | 顯示全部樓層
Man@MFHK 發表於 2026-5-26 12:14
到真係要全面電車化咪大問題,唔好講到搵位泊車叉電唔係問題先得㗎,呢度係香港,土地先係最大問題。

而 ...

「泊車」同「泊車及叉電」已經係兩個唔同嘅問題啦

一個夜晚收工求其泊街都得,一個最低限度都要有條柱叉電
我一路講緊買到 2 換 1 條問題會係前者為多,因為買到呢個比例根本唔需要等夜晚收工叉,變相最少兩部車係可以共用一條柱,你就下下都夾硬要 spin 做後者
KE7066 發表於 2026-5-26 16:00 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Man@MFHK 發表於 2026-5-26 12:11
講緊係揸揸吓發現唔夠行多轉要換車,你講嘅係一早編定嘅方案。
電車依家先天不足咪要制定專門方案招呼, ...

人地用通宵固定運作做例說明叉電時間其實唔長,無焗住叉足全晚呢個情況,我講返「編定嘅方案」問題係邊?反之你 spin 去臨時情況咪奇怪囉。

然後我唔係無講臨時情況㗎
正如上面所述,你講堆臨時情況嗰堆有邊樣啱?
通宵開得疏幾時等於好時間可以擺站抖?係咪個個站有車過夜比你話換就換?
都已經無針對 30 分根本唔係好多,一來一回都唔係個個站夠時間返廠換車
城巴就一定跑到死,行程之間就一定無時間?

您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 06:46

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表