你見新界東(非B8範圍)有人為咗平車費、唔介意轉車、唔揀MTR過關,甚至連馬鞍山出石門轉B8都聽過,就知需求一直唔係冇。
一句『生態平衡』就可以無視本身服務表現嘅,咪有得佢哋中蕉皮囉,自己選擇搵嗱屎上身冇人可以阻止。
反正我就坐定定食花生、等睇派大獎比椰汁公司嘅。
|
|
|
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
|
|
|
|
|
我都贊成呀,但運輸署/政府肯做先算 
|
|
|
|
|
|
|
|
不如問邊個唔敢先
太公擺明驚大家交牌煩親自己
你罰得嚴兼離地大家只會排住隊交牌
一日成個巴士業都係九成路線垂死掙扎咁款一日都難拆
|
|
|
|
|
|
|
|
可以拭目以待,會費公司為新界居民製造驚喜
可能會發生:3M 雙層全面撤退,東涌單層車海
|
|
|
|
|
|
|
|
FBI2 發表於 2026-6-14 17:40
我支持此罰則應用於香港所有公共交通營辦商
至多都係喺樂悠卡補貼嗰度扣,
喺香港玩罰款接近無可能...
不過都係搞掂咗塞車問題先啦,
否則個個度行車時間度到極度緊湊,
司機唔跑,而無車開時就賴路面塞車返唔切,
到時咪又盞令署方難堪... |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 hk20020062 於 2026-6-14 19:01 編輯
我提議屯門線「全日」氹愚巴安份守己
|
|
|
|
|
|
|
|
山陽岡山 發表於 2026-6-14 19:19
屯門線全日係懲罰年年有意外嘅44系嘅最好方法
經洪福邨時間已經夠由市中心去上水! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|