找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 太公分豬肉番外篇

 火... [複製鏈接]
KU_7002 發表於 2026-6-15 20:02 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
樂仔〞 發表於 2026-6-14 16:58
嶼巴如果一定只能出雙層就真係做唔掂新東線
但如果外援都收貨嘅話 , 嶼巴搵車應該反而容易過九城

首先個站要食得起先啦

                                    Advertisement

MANN1579 發表於 2026-6-15 20:12 | 顯示全部樓層
本帖最後由 MANN1579 於 2026-6-15 20:13 編輯

想講兩點

1. 2025年尾 黃巴張主席離任,羅主席接任
2. 新電巴訂單 Wright 20 最符合經濟與運作效益
   但 Wright 10 BYD 10 組合卻更符合整體長遠利益!
RyanPun 發表於 2026-6-15 20:35 | 顯示全部樓層
本帖最後由 RyanPun 於 2026-6-15 20:38 編輯
hadboy5 發表於 2026-6-15 19:12
跑狗無乘車優惠㗎,不過唔緊要,大家有份承受,睇表演,反正新東區佬夠曬惡,整多條後備線都係能力範圍內 ...

覺得自己可以control得到所有嘢咪有佢囉,反正有人唔介意比椰汁公司中大獎嘅,控制到椰汁公司嘅咪你叻囉,控制唔喇喎,隨時比人拉住你走都唔知。

好似當年89D/83X咁樣,明明係捆綁式重組、新東班區佬都可以嘈到只做單邊重組、另一邊繼續兜上去,埋單仲賺多咗條89S

反正花生就隨時預備,我只係好想知 當椰汁公司整攤屎出嚟、班人可以做到啲乜嘢?




最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
山陽岡山 發表於 2026-6-15 22:45 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

樂仔〞 發表於 2026-6-14 16:58
嶼巴如果一定只能出雙層就真係做唔掂新東線
但如果外援都收貨嘅話 , 嶼巴搵車應該反而容易過九城

會費公司開新皇崗初期似會長租老冠堆非專A95
甚至直接過檔

分分鐘堆迪迪尼單層MAN都有份
(話說冠利青年去咗邊?)
kay 發表於 2026-6-15 22:59 | 顯示全部樓層
山陽岡山 發表於 2026-6-15 22:45
會費公司開新皇崗初期似會長租老冠堆非專A95
甚至直接過檔

其實依家都多左人估會費公司做

基本上都係要搵外援

變相要比一個不能批新線比會費公司的理由
其實難度高好多
除左佢無心調車服務

但皇崗呢D大PROJECT
邊個接手一開波應該都唔夠膽做爛市
變相3間公司其實優勢上無邊間突出
如果講車隊就九巴一定贏
但會費公司有一優勢係
事前無TABLE PRIZE禮物

非誠無品老屈皆勿擾
Jamesho81 發表於 2026-6-16 04:04 來自手機 | 顯示全部樓層
RyanPun 發表於 2026-6-15 20:35
覺得自己可以control得到所有嘢咪有佢囉,反正有人唔介意比椰汁公司中大獎嘅,控制到椰汁公司嘅咪你叻囉, ...

當俾個機會紅公司有位入
同埋俾啲區佬知俾第二間做會係點
新皇崗咁大Project運輸處都可以以空間不足齋招四條
齋俾現有三條線入,仲要諗住小巴可以分餅仔
反而好似港珠澳咁又學唔到
EvilKo 發表於 2026-6-16 11:06 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-15 22:59
其實依家都多左人估會費公司做

基本上都係要搵外援

人?



會費公司要嘔返啲人做全日通同荃灣跑狗恢復正常班次
仲抽到人做新線?

hadboy5 發表於 2026-6-16 12:04 | 顯示全部樓層

唔緊要啦…大把人支持會費公司做,做左先算啦…爆鑊中家一齊享受
brian 發表於 2026-6-16 12:12 來自手機 | 顯示全部樓層
講到好似各大公司係臨開線先知派彩、臨開線先買車、臨開線先請人咁….
         
toyl 發表於 2026-6-16 13:51 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

brian 發表於 2026-6-16 12:12
講到好似各大公司係臨開線先知派彩、臨開線先買車、臨開線先請人咁….

咁各公司有在手的車原本係為咩理由而買咗擺響度唔出牌?

至少唔存在果間公司個個都話係係為咗一條唔存在路線而買定車,而家反而係為另一條唔知會唔會出現的線加行李架?
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 05:20

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表