|
唔知會唔會7月1日公佈幾時開個口岸同咩公司做D新線呢 |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 chowchi 於 2026-6-21 21:59 編輯
葵芳, 元天, N73, 日頭版 N73 比麻雀婆
烏龜 比島主
西隧過海, 屯門, 啟德, SP12 比阿嬸
都唔係唔皆大歡喜既,只要有日頭版 N73 包底,去倒上水/粉嶺比人轉東鐵,就唔怕島主爆鑊啦
日頭版 N73 跟 N73 經上水站/彩園, 粉嶺南, 粉嶺站/蓬瀛仙館, 去到華明咪夠皮,一個唔該拉 78B 皇后山 -> 華明 -> 彩園 -> 新皇崗咁做,仲 happy
利申:純預測
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 nokia 於 2026-6-21 22:23 編輯
個人估計:
葵翠線-九巴 (可以提供龐大轉乘網絡)
啟德線-城巴 (SP12已經係相約路線)
屯門線-城巴 (逢星期六日要嘔大量車+人)
烏溪沙線-新大嶼山巴士 (買咗咁多新車,唔係全日服務,好似浪費左)
|
|
|
|
|
|
|
|
最理想:
九巴:276B , 葵翠 , N73 (提早至2230 頭車)
城巴:976A , 烏溪沙
大嶼山:啟德 , 屯門
不過理想還理想,現實就係殘酷
|
|
|
|
|
|
|
|
RH7539 發表於 2026-6-21 22:24
唔會有日頭版N73
我覺得會遲到,但之後都應該會有啲類似嘅嘢
得通宵冇日頭服務點睇都好怪
係得廣福邨會同烏溪沙嗰條撞位
如果又係日頭叫人坐東鐵依啲理由就算啦
鐵都去唔到新皇崗 |
|
|
|
|
|
|
|
大埔走線又係怪雞嚟
又係喺廣福邨兜圈就算
大埔墟唔經都算
連最嘔出客嘅大埔中心都唔經
都唔知邊個天才又設計埋啲咁嘅走線出嚟
|
|
|
以上回應,是否可行?是否合適?
|
|
|
|
|
如果大嶼山巴士玩新界東
就幾乎肯定唔會有N73日間版出嚟
78B拉長更加天荒夜譚
|
|
|
以上回應,是否可行?是否合適?
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|