找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 太公分豬肉番外篇

 火... [複製鏈接]
williamau 發表於 2026-6-21 21:20 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
唔知會唔會7月1日公佈幾時開個口岸同咩公司做D新線呢

                                    Advertisement

chowchi 發表於 2026-6-21 21:54 | 顯示全部樓層
本帖最後由 chowchi 於 2026-6-21 21:59 編輯

葵芳, 元天, N73, 日頭版 N73 比麻雀婆
烏龜 比島主
西隧過海, 屯門, 啟德, SP12 比阿嬸

都唔係唔皆大歡喜既,只要有日頭版 N73 包底,去倒上水/粉嶺比人轉東鐵,就唔怕島主爆鑊啦
日頭版 N73 跟 N73 經上水站/彩園, 粉嶺南, 粉嶺站/蓬瀛仙館, 去到華明咪夠皮,一個唔該拉 78B 皇后山 -> 華明 -> 彩園 -> 新皇崗咁做,仲 happy


利申:純預測
DC3938 發表於 2026-6-21 21:57 | 顯示全部樓層
chowchi 發表於 2026-6-21 21:54
葵芳, 元天, N73, 日頭版 N73 比麻雀婆
烏龜 比島主
西隧過海, 屯門, 啟德, SP12 比阿嬸

都係你預測?
YP5520 發表於 2026-6-21 22:00 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

hadboy5 發表於 2026-6-21 20:15
最緊要九巴做葵翠姐,其他話知佢萬一葵翠俾會費做,仲大獲
既然你都知結果,不如此刻代運吉宣佈
...

天機不可洩漏,你想佢被消失嗎?
nokia 發表於 2026-6-21 22:21 | 顯示全部樓層
本帖最後由 nokia 於 2026-6-21 22:23 編輯

個人估計:
葵翠線-九巴 (可以提供龐大轉乘網絡)
啟德線-城巴 (SP12已經係相約路線)
屯門線-城巴 (逢星期六日要嘔大量車+人)
烏溪沙線-新大嶼山巴士 (買咗咁多新車,唔係全日服務,好似浪費左)
IMG_0477.jpeg
RH7539 發表於 2026-6-21 22:24 | 顯示全部樓層
chowchi 發表於 2026-6-21 21:54
葵芳, 元天, N73, 日頭版 N73 比麻雀婆
烏龜 比島主
西隧過海, 屯門, 啟德, SP12 比阿嬸

唔會有日頭版N73
RH7539 發表於 2026-6-21 22:28 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

YP5520 發表於 2026-6-21 22:00
天機不可洩漏,你想佢被消失嗎?

最理想:

九巴:276B , 葵翠 , N73 (提早至2230 頭車)
城巴:976A , 烏溪沙
大嶼山:啟德 , 屯門

不過理想還理想,現實就係殘酷
Jamesho81 發表於 2026-6-22 07:32 來自手機 | 顯示全部樓層
RH7539 發表於 2026-6-21 22:24
唔會有日頭版N73

我覺得會遲到,但之後都應該會有啲類似嘅嘢
得通宵冇日頭服務點睇都好怪
係得廣福邨會同烏溪沙嗰條撞位
如果又係日頭叫人坐東鐵依啲理由就算啦
鐵都去唔到新皇崗
kmb71k 發表於 2026-6-22 08:00 | 顯示全部樓層
Jamesho81 發表於 2026-6-22 07:32
我覺得會遲到,但之後都應該會有啲類似嘅嘢
得通宵冇日頭服務點睇都好怪
係得廣福邨會同烏溪沙嗰條撞位

大埔走線又係怪雞嚟
又係喺廣福邨兜圈就算
大埔墟唔經都算
連最嘔出客嘅大埔中心都唔經
都唔知邊個天才又設計埋啲咁嘅走線出嚟


以上回應,是否可行?是否合適?
kmb71k 發表於 2026-6-22 08:05 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

chowchi 發表於 2026-6-21 21:54
葵芳, 元天, N73, 日頭版 N73 比麻雀婆
烏龜 比島主
西隧過海, 屯門, 啟德, SP12 比阿嬸

如果大嶼山巴士玩新界東
就幾乎肯定唔會有N73日間版出嚟
78B拉長更加天荒夜譚

以上回應,是否可行?是否合適?
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-22 13:45

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表