Advertisement
hadboy5 發表於 2026-6-22 12:05 佢由一成立開始已經係社會責任啦…而家嶼南路況改善左咁多,雖然係大上大落,但已經好過以前唔少,無咁傷 ...
舉報
KU_7002 發表於 2026-6-22 13:08 嶼南係咪差到叫「營運惡劣」啊
FBI2 發表於 2026-6-22 13:59 我覺得會費公司做島內真心唔差,甚至係水準之上。只係島外就做到一鑊粥,不過疫情前其實島外都做得唔錯, ...
kingprowm 發表於 2026-6-22 15:57 疫情時期 11 同 23 就算大排長龍都做到車接車清客,算係做得好好
hadboy5 發表於 2026-6-22 16:45 同意,但疫情後,無咁車接車
本版積分規則 發表回復 回帖後跳轉到最後一頁
站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網
GMT+8, 2026-6-22 20:49
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2026 Discuz! Team.