找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線消息] 城巴5X、930減班

 火.. [複製鏈接]
1234567 發表於 2026-6-21 20:55 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
AVCBWU469 發表於 2026-6-15 14:20
健全街健康街工廈都有唔少人放工去排930落港島
改半個鐘一班唔知仲有冇人會肯繼續等
...

去大西北,新界東,九龍東仲有得揀,行去耀榮里/光輝圍/昌榮路/國瑞路公園都勉強可以接受,而且可以叫幾飛,但去港島真係冇得揀,迫住你駁車轉鐵

唔知點解荃葵往來港島嘅巴士服務咁貧乏,由其是逆向服務得930/X揀,葵涌道/青山公路一條全日港島巴士線都冇,整條290走線去港島東其實有得做

                                    Advertisement

1234567 發表於 2026-6-21 20:59 來自手機 | 顯示全部樓層
XZ4201 發表於 2026-6-15 23:05
930朝早出荃灣聽講坐到半滿,唔知點解逆向客好多時都集中哂喺清晨時段

下繁港島方向雖然有930x,但單靠葵 ...

葵涌廣場算唔算行街消遣熱點?(老實講港島客真係會特登入嚟行葵廣咩?)
1234567 發表於 2026-6-21 21:13 來自手機 | 顯示全部樓層
deal5354 發表於 2026-6-15 17:53
葵與芳工商規模唔細, 但一黎近鐵、二黎選擇到荃葵區上班大的員工大多居住新界及九龍, 930逆向客根本唔多 ...

其實港島去新界返工嘅仍然係有嘅,如果唔係680、682、900都唔會開到早繁入新界嘅班次,即係其實有港島客去石門,科學園返工,同樣有港島客會去荃葵返工,以荃葵同石門,科學園相若規模下。

但荃葵嗰啲比條鐵食咗唔少咁解,原因係巴士唔夠鐵就腳,例如葵興芳大連排一帶
1234567 發表於 2026-6-21 21:14 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

HY1012 發表於 2026-6-21 14:34
唔同
你點會經過地鐵站唔入然後再行多幾步去坐巴士

九龍灣班客唔係咁諗喎
AtrHenu 發表於 2026-6-21 21:46 | 顯示全部樓層
1234567 發表於 2026-6-21 21:13
其實港島去新界返工嘅仍然係有嘅,如果唔係680、682、900都唔會開到早繁入新界嘅班次,即係其實有港島客 ...

最重要既早上紅色條Q仔鐵路入去大連排班次唔疏而且唔係特別迫下架930,930X早上就算開到好密都唔夠鐵路嚟.(仲要既係鐵路時間價錢平過巴士一大截)
XZ4201 發表於 2026-6-21 22:37 | 顯示全部樓層
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-21 23:07 編輯
1234567 發表於 2026-6-21 20:59
葵涌廣場算唔算行街消遣熱點?(老實講港島客真係會特登入嚟行葵廣咩?) ...

港島區人口始終同葵涌差太遠

如果話逆向夜晚沿線冇消遣支撐客嘅258d算係,唔係都唔駛開30一班,就算放工時段有逆向客都係一樣
ccicoltd 發表於 2026-6-21 23:49 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

1234567 發表於 2026-6-21 20:59
葵涌廣場算唔算行街消遣熱點?(老實講港島客真係會特登入嚟行葵廣咩?) ...

葵廣主要客流,搭鐵應該有半價。
19 大坑道↔筲箕灣 $4.2
HY1012 發表於 2026-6-22 08:32 | 顯示全部樓層
1234567 發表於 2026-6-21 21:14
九龍灣班客唔係咁諗喎

目的地同鐵路係咪平衡先
天空之神 發表於 2026-6-22 08:41 | 顯示全部樓層
1234567 發表於 2026-6-21 20:55
去大西北,新界東,九龍東仲有得揀,行去耀榮里/光輝圍/昌榮路/國瑞路公園都勉強可以接受,而且可以叫幾 ...

290 其實唔係好做住宅區
如果唔係 290 290A 290X 應該一條上葵 一係荃灣西約 一條工廈 3 寶 + 海濱


290 亦只係將軍澳去荃葵返工同埋比班客落黃大仙轉車



.
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-22 20:49

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表