找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線消息] 城巴1、8、13、25、82X、85減班

 火... [複製鏈接]
Ming@5119 發表於 2026-6-18 00:43 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
WN4156 發表於 2026-6-16 02:01
明明8X全港島最多客,班次就不及8P,788,可想而知8x班次有幾不足

8X需要嘅唔係過份嘅密車

而係穩定
以前同19聯合班次嘅時候已經成日拖住到
結果就一架吉 一架滿瀉

                                    Advertisement

天空之神 發表於 2026-6-18 00:53 | 顯示全部樓層
Ming@5119 發表於 2026-6-18 00:43
8X需要嘅唔係過份嘅密車

而係穩定

無計,太多燈又繁忙街道

突然間嘔客上多左落多左都會慢左

然後後車無客愈行愈快

所以係該要密車,抽 8 仔做係應該
.
Ming@5119 發表於 2026-6-18 01:06 | 顯示全部樓層
天空之神 發表於 2026-6-18 00:53
無計,太多燈又繁忙街道

突然間嘔客上多左落多左都會慢左

抽8仔加落8X?兩邊一齊減就有份
返柴灣方向嘅8仔都仲等得過嘅
出灣仔方向有時就唔啱時間就真係8P/8X見
又難怪越做越差 做到2530
反正佢睇死你班人冇得揀 都係搭返城巴
而8/8P/8X同價,對公司嘅利益冇負面影響

不過都唔係好理解點解唔做返雙向對稱嘅班次,做全日雙向20嘅話應該用嘅資源都唔差太遠?
 樓主| WN4156 發表於 2026-6-18 01:14 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

8P夜晚都私下減咗啲,深夜返小西灣低見17分鐘,似乎8P,23,27,72A好快正式減班
屯元天收檔,荃葵青沙田萬歲,936全日
3ASV174 發表於 2026-6-18 01:29 | 顯示全部樓層
本帖最後由 3ASV174 於 2026-6-18 01:30 編輯
FBI2 發表於 2026-6-15 23:24
好似行緊油價臨時時間表

臨時時間表唔使出通告?

正式減又可以遲一個月先 date back 返張通告?

仲有其他路線減咗班幾個月,日日行新時間表,都仲係無通告又唔改時間表
雖然 25 減到 30 本身都疏車到唔多覺

TD 默許屎水亂嚟?

平時啲交通 page 明明時間表執完全日只減一兩班車都計到出嚟開 post,呢啲減班就靜晒音,真係好叻
如要討論,請先自貼差餉單一次
tommy14D 發表於 2026-6-18 05:48 來自手機 | 顯示全部樓層
天空之神 發表於 2026-6-18 00:53
無計,太多燈又繁忙街道

突然間嘔客上多左落多左都會慢左

畀你總站開10分鐘一班,都好容易搞到20分鐘先兩架車到炮北,就會見到前車頂哂閘後車載空氣,後車仲會爬頭🤭,啲客成日都抱怨坐後車仲快仲舒服
加定時點最好
tommy14D 發表於 2026-6-18 05:51 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Ming@5119 發表於 2026-6-18 01:06
抽8仔加落8X?兩邊一齊減就有份
返柴灣方向嘅8仔都仲等得過嘅
出灣仔方向有時就唔啱時間就真係8P/8X見

8只係柴斜多客啲,打後已有8P又密又快,杏花邨直頭慢過鐵成倍
kay 發表於 2026-6-18 11:57 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-6-18 01:29
臨時時間表唔使出通告?

正式減又可以遲一個月先 date back 返張通告?

即係小題大做


所以依家出通告聲氣少左好正常

唔滿意就自己落去田野做調查

一係自己遊車河坐多D
以香港地巴迷數目
每星期揀一條線坐爆佢其實並非不可能

但事實係廢線根本就有得佢死


非誠無品老屈皆勿擾
KE7066 發表於 2026-6-18 14:49 | 顯示全部樓層
James116 發表於 2026-6-17 22:18
合併定縮時
都容易提出意見過減班

8X 19 根本 de facto 一條線咗好多年

點解會覺得有阻力咁款
FBI2 發表於 2026-6-18 16:33 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

3ASV174 發表於 2026-6-18 01:29
臨時時間表唔使出通告?

正式減又可以遲一個月先 date back 返張通告?

TD係知悉,不表態,cut過籠爆瀉另計。
成世人只懂玩巴士
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 03:56

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表