[路線消息]
城巴1、8、13、25、82X、85減班
火...
[複製鏈接]
|
8X需要嘅唔係過份嘅密車
而係穩定
以前同19聯合班次嘅時候已經成日拖住到
結果就一架吉 一架滿瀉
|
|
|
|
|
|
|
|
無計,太多燈又繁忙街道
突然間嘔客上多左落多左都會慢左
然後後車無客愈行愈快
所以係該要密車,抽 8 仔做係應該
|
|
|
.
|
|
|
|
|
抽8仔加落8X?兩邊一齊減就有份
返柴灣方向嘅8仔都仲等得過嘅
出灣仔方向有時就唔啱時間就真係8P/8X見
又難怪越做越差 做到2530
反正佢睇死你班人冇得揀 都係搭返城巴
而8/8P/8X同價,對公司嘅利益冇負面影響
不過都唔係好理解點解唔做返雙向對稱嘅班次,做全日雙向20嘅話應該用嘅資源都唔差太遠?
|
|
|
|
|
|
|
|
8P夜晚都私下減咗啲,深夜返小西灣低見17分鐘,似乎8P,23,27,72A好快正式減班
|
|
|
屯元天收檔,荃葵青沙田萬歲,936全日
|
|
|
|
|
本帖最後由 3ASV174 於 2026-6-18 01:30 編輯
臨時時間表唔使出通告?
正式減又可以遲一個月先 date back 返張通告?
仲有其他路線減咗班幾個月,日日行新時間表,都仲係無通告又唔改時間表
雖然 25 減到 30 本身都疏車到唔多覺
TD 默許屎水亂嚟?
平時啲交通 page 明明時間表執完全日只減一兩班車都計到出嚟開 post,呢啲減班就靜晒音,真係好叻
|
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
天空之神 發表於 2026-6-18 00:53
無計,太多燈又繁忙街道
突然間嘔客上多左落多左都會慢左
畀你總站開10分鐘一班,都好容易搞到20分鐘先兩架車到炮北,就會見到前車頂哂閘後車載空氣,後車仲會爬頭🤭,啲客成日都抱怨坐後車仲快仲舒服
加定時點最好 |
|
|
|
|
|
|
|
Ming@5119 發表於 2026-6-18 01:06
抽8仔加落8X?兩邊一齊減就有份
返柴灣方向嘅8仔都仲等得過嘅
出灣仔方向有時就唔啱時間就真係8P/8X見
8只係柴斜多客啲,打後已有8P又密又快,杏花邨直頭慢過鐵成倍 |
|
|
|
|
|
|
|
即係小題大做
所以依家出通告聲氣少左好正常
唔滿意就自己落去田野做調查
一係自己遊車河坐多D
以香港地巴迷數目
每星期揀一條線坐爆佢其實並非不可能
但事實係廢線根本就有得佢死
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
8X 19 根本 de facto 一條線咗好多年
點解會覺得有阻力咁款
|
|
|
|
|
|
|
|
3ASV174 發表於 2026-6-18 01:29
臨時時間表唔使出通告?
正式減又可以遲一個月先 date back 返張通告?
TD係知悉,不表態,cut過籠爆瀉另計。 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|