[問題]
九巴268 B應否恢復全日服務
火..
[複製鏈接]
|
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-21 11:05 編輯
68x未分拆嗰陣肯定唔止一萬,西鐵未通車嘅話總人次應該同42a一樣過到兩萬,淨係10000而家260x差唔多都係咁上下
本身旺角以南一帶已經俾西鐵搶咗唔少客,我係九巴都會將268x轉做全日,快得嚟又可以減少行車時間做好盤數
一般我都唔會鼓勵一啲有機會𠝹到其他路線客嘅建議
|
|
|
|
|
|
|
|
政府話發展洪水橋
不過去到北都要發展個陣
洪水橋搞左D咩出黎
不過之後大興土木可能就會文藝復興
但點睇都唔會做到268X咁大
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
咁通左車呢…無理由仲做到二萬客掛,認真,洪水橋應該縮63X落旺角或深水埗,屯門旺角特快應該揾60X找數,搞到唔拖唔水咁,曾經有段時間63X暗盤加到12分鐘,但做唔起,元朗流水仲有276P,唔好忘記
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 Ricky403 於 2026-6-21 11:07 編輯
hadboy5 發表於 2026-6-21 09:18
咁通左車呢…無理由仲做到二萬客掛,認真,洪水橋應該縮63X落旺角或深水埗,屯門旺角特快應該揾60X找數, ...
當年提過63X縮奧運站但不了了之
如果成咗事,今日應該係259B來回飛尖沙咀回程飛安友做屯轉旺角特快
縮數啲就59X併259B,67M改67U並陰乾,旺火同富泰谷哂落67X開個位數,碼頭同旺角特快谷哂落259B開個位數
其實除咗藍地隨時輸埋63X外,屯門段同九龍段個組合似乎好過而家🤭🤭
之後再招標54區嗰陣,應該會做番52X/68X式行法嘅深長荔線而非油尖旺線 |
|
|
.
|
|
|
|
|
屯廠最理想就係做大63X,其他原封不動,但事實係做大63X,雖然位位可以收多幾蚊,所需要的資源應該抵銷唔到車費多左,搞到唔上唔落,其實屯門各小區,邊區可以養得直達旺角南至佐敦,拉果條係實際,縮60X落旺角再全日260B唔入尖沙咀,可能資源用得較好,好多人見到63X唔願上,死等60X
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-21 13:21 編輯
08-14年嗰陣68x萬五以上我諗都走唔甩
如果63x做深長荔又可能會同58x重疊,到時可能輪到58x跌客都唔定。不過兩者相比,58x飛屯轉有優勢
有時都會諗63x拉落尖沙咀會唔會更好,始終大馬路客源唔係藍地可比,畢竟63x要兜美孚,260x返屯門應該仲係快過佢,只不過63x車程本身都好長,同埋260x下繁返屯門中郵對出都好塞
|
|
|
|
|
|
|
|
唔係有post講過九巴覺得52x太長想縮52x全日252b,唔係又不了了之掛?
|
|
|
|
|
|
|
|
63x一開始未兜落尖沙咀,就算依家都有個281a轉乘
|
|
|
|
|
|
|
|
一係被人Band左,一係調整方案中,一係收錯風,但52X太長係事實
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|