找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 九巴268 B應否恢復全日服務

 火.. [複製鏈接]
XZ4201 發表於 2026-6-21 01:52 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-21 11:05 編輯
hadboy5 發表於 2026-6-21 00:53
容生定唔知邊個版友分享過,68X未分拆係每天載一萬客,分拆後就68x/268X各一萬客,你係九巴點做,同埋窩 ...

68x未分拆嗰陣肯定唔止一萬,西鐵未通車嘅話總人次應該同42a一樣過到兩萬,淨係10000而家260x差唔多都係咁上下

本身旺角以南一帶已經俾西鐵搶咗唔少客,我係九巴都會將268x轉做全日,快得嚟又可以減少行車時間做好盤數

一般我都唔會鼓勵一啲有機會𠝹到其他路線客嘅建議

                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-21 08:56 | 顯示全部樓層
shakugan2005 發表於 2026-6-20 20:21
63x甚至68a被陰乾就差唔多


政府話發展洪水橋
不過去到北都要發展個陣
洪水橋搞左D咩出黎

不過之後大興土木可能就會文藝復興
但點睇都唔會做到268X咁大
非誠無品老屈皆勿擾
hadboy5 發表於 2026-6-21 09:18 | 顯示全部樓層
XZ4201 發表於 2026-6-21 01:52
68x未分拆嗰陣肯定唔止一萬,西鐵未通車嘅話總人次應該同42a一樣過到兩萬,淨係10000而家260x差唔多都係咁 ...

咁通左車呢…無理由仲做到二萬客掛,認真,洪水橋應該縮63X落旺角或深水埗,屯門旺角特快應該揾60X找數,搞到唔拖唔水咁,曾經有段時間63X暗盤加到12分鐘,但做唔起,元朗流水仲有276P,唔好忘記
Ricky403 發表於 2026-6-21 11:05 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 Ricky403 於 2026-6-21 11:07 編輯
hadboy5 發表於 2026-6-21 09:18
咁通左車呢…無理由仲做到二萬客掛,認真,洪水橋應該縮63X落旺角或深水埗,屯門旺角特快應該揾60X找數, ...


當年提過63X縮奧運站但不了了之
如果成咗事,今日應該係259B來回飛尖沙咀回程飛安友做屯轉旺角特快
縮數啲就59X併259B,67M改67U並陰乾,旺火同富泰谷哂落67X開個位數,碼頭同旺角特快谷哂落259B開個位數
其實除咗藍地隨時輸埋63X外,屯門段同九龍段個組合似乎好過而家🤭🤭

之後再招標54區嗰陣,應該會做番52X/68X式行法嘅深長荔線而非油尖旺線
.
hadboy5 發表於 2026-6-21 12:49 | 顯示全部樓層
Ricky403 發表於 2026-6-21 11:05
當年提過63X縮奧運站但不了了之
如果成咗事,今日應該係259B來回飛尖沙咀回程飛安友做屯轉旺角特快
縮數 ...

屯廠最理想就係做大63X,其他原封不動,但事實係做大63X,雖然位位可以收多幾蚊,所需要的資源應該抵銷唔到車費多左,搞到唔上唔落,其實屯門各小區,邊區可以養得直達旺角南至佐敦,拉果條係實際,縮60X落旺角再全日260B唔入尖沙咀,可能資源用得較好,好多人見到63X唔願上,死等60X
XZ4201 發表於 2026-6-21 12:59 | 顯示全部樓層
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-21 13:21 編輯
hadboy5 發表於 2026-6-21 09:18
咁通左車呢…無理由仲做到二萬客掛,認真,洪水橋應該縮63X落旺角或深水埗,屯門旺角特快應該揾60X找數, ...

08-14年嗰陣68x萬五以上我諗都走唔甩

如果63x做深長荔又可能會同58x重疊,到時可能輪到58x跌客都唔定。不過兩者相比,58x飛屯轉有優勢

有時都會諗63x拉落尖沙咀會唔會更好,始終大馬路客源唔係藍地可比,畢竟63x要兜美孚,260x返屯門應該仲係快過佢,只不過63x車程本身都好長,同埋260x下繁返屯門中郵對出都好塞
shakugan2005 發表於 2026-6-21 13:16 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Ricky403 發表於 2026-6-21 11:05
當年提過63X縮奧運站但不了了之
如果成咗事,今日應該係259B來回飛尖沙咀回程飛安友做屯轉旺角特快
縮數 ...

唔係有post講過九巴覺得52x太長想縮52x全日252b,唔係又不了了之掛?
shakugan2005 發表於 2026-6-21 13:19 | 顯示全部樓層
XZ4201 發表於 2026-6-21 12:59
08-14年嗰陣68x萬五以上我諗都走唔甩

如果63x做深長荔又可能會同58x重疊,到時可能輪到58x跌客都唔定。不 ...

63x一開始未兜落尖沙咀,就算依家都有個281a轉乘
XZ4201 發表於 2026-6-21 13:22 | 顯示全部樓層
shakugan2005 發表於 2026-6-21 13:19
63x一開始未兜落尖沙咀,就算依家都有個281a轉乘

嗰時63x未轉特快
hadboy5 發表於 2026-6-21 16:05 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

shakugan2005 發表於 2026-6-21 13:16
唔係有post講過九巴覺得52x太長想縮52x全日252b,唔係又不了了之掛?

一係被人Band左,一係調整方案中,一係收錯風,但52X太長係事實
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-22 20:49

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表