找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

九巴沙廠V6X滅族

  [複製鏈接]
leefung 發表於 2026-6-23 14:32 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
Illo 發表於 2026-6-21 19:02
低載就籍口黎架啫,兜廠0506年個期都有得出鐵甲同前衛,條961好早就全直行avw,同期蛇廠都係入得二三架笑 ...

後期U廠搶綠蛋係中和返個平均車齡,因為老年高載車集中係U,所以變左食柴廠...

到RH,RJ,RK係荔廠果堆調比屯廠,所以才做成綠蛋係U廠佔有率高....

                                    Advertisement

kingprowm 發表於 2026-6-23 20:31 | 顯示全部樓層
noname617 發表於 2026-6-19 11:20
好奇,胡運幾時改埋AV6X/AV6B改埋只可行A33/33X/34,E33/P,A36/7,E36/A,E37

要執行維尼指示,動態清零嗎 ...

AV6B 大多數都行 A4_ 既新東 A 線,比較特別
kingprowm 發表於 2026-6-23 20:34 | 顯示全部樓層
屯廠好唔鍾意 Y 牌批 E6X ?
居然會用新車換沙田廠淨低既 V6X

另最近送幾部 VN VP 3ATENU 去  K 廠,反而金色舊車唔散貨自己留返嚟用咁特別
PZ8988 發表於 2026-6-23 21:10 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kingprowm 發表於 2026-6-23 20:34
屯廠好唔鍾意 Y 牌批 E6X ?
居然會用新車換沙田廠淨低既 V6X

反而唔換返YK4159同YK4195比S
話晒S廠出牌
YP5520 發表於 2026-6-23 22:10 | 顯示全部樓層
PZ8988 發表於 2026-6-23 21:10
反而唔換返YK4159同YK4195比S
話晒S廠出牌

一定要邊間出廠,就要攞返嗰架車調廠㗎喇?咩邏輯嚟㗎
EW9016 發表於 2026-6-24 12:31 | 顯示全部樓層
kingprowm 發表於 2026-6-23 20:31
AV6B 大多數都行 A4_ 既新東 A 線,比較特別

行 A42 A46
主要考慮載客量問題多過慳油問題
其次胡運條條都跑公路,到GTC又會隨時套車,冇乜分別

leefung 發表於 2026-6-26 17:00 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kingprowm 發表於 2026-6-23 20:34
屯廠好唔鍾意 Y 牌批 E6X ?
居然會用新車換沙田廠淨低既 V6X

依家堆Y牌雙輪椅變左屯公塞車者...

對比批B8仲可以只低兩個波可以頂閘行完屯公斜
比屯廠捨棄是正常.....

但發覺呢排有堆ATENU(包括紅色)上斜真係超唔掂...保養果班友到底做乜....
kingprowm 發表於 2026-6-27 08:19 | 顯示全部樓層
leefung 發表於 2026-6-26 17:00
依家堆Y牌雙輪椅變左屯公塞車者...

對比批B8仲可以只低兩個波可以頂閘行完屯公斜

總覺得長期頂閘跑公路,想唔殘都難

以前好似話會將屯廠車同市區廠既車對調,目的係平均返個咪數,但現在講求慳油,都唔會將市區廠既 VOITH 車大批調去屯廠用
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 09:14

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表