找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線消息] 隧巴104減班

 火... [複製鏈接]
limited 發表於 2026-6-21 00:38 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
andreweb 發表於 2026-6-21 00:17
灣仔軒尼詩道大馬路,轉入馬師道直出灣仔北/碼頭/會展;
有堆西隧過海線及1M,2A,2X,8,8P,25A,40,641,所以 ...

馬師道唔係菲林明道喎

                                    Advertisement

andreweb 發表於 2026-6-21 00:42 | 顯示全部樓層
limited 發表於 2026-6-21 00:38
馬師道唔係菲林明道喎

Sorry,理解錯誤。
JX9097 發表於 2026-6-21 01:07 | 顯示全部樓層
1181174166 發表於 2026-6-21 00:08
八爪魚變圍坊呢,咪就係畀人嘈要兜

八爪魚變圍方畀人嘈係因為居民建立咗嘅日常生活走線(例如買餸)唔係行去搭車嘅路線

點可以相提並論
如要討論,請先人身攻擊一次😇
1181174166 發表於 2026-6-21 01:31 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

JX9097 發表於 2026-6-21 01:07
八爪魚變圍方畀人嘈係因為居民建立咗嘅日常生活走線(例如買餸)唔係行去搭車嘅路線

點可以相提並論

大圍搭完車咪又係行返去,改道唔係問題,問題係新路唔好行
搭完扶手電梯屈返出去要落樓梯嘅

MOKO2叫少咗要熱嘅路程(唔計依家條蒸爐隧道),最少暫時睇到B出口都係熱一嘢先入到去
未有旺角地下街嘅話104都係有吸引力

ps:係啦旺角東上大堂條電梯係辣手嘅,臨到大堂永遠都係高幾度,不妨試下
AtrHenu 發表於 2026-6-21 09:20 | 顯示全部樓層
PC2625 發表於 2026-6-20 03:26
但只是暫時性, 因為那幾幢政府部門大樓, 日後會建成商廈, 所以政府部門才搬走 , 他日客量會回升, 當然會 ...

分分鐘政府同地鐵傾掂訴係舊入境處,稅局大廈重建後後配合埋起埋東將玩到好像豚馬噤合併下,分分鐘多條會展線,如:930,961,40M,104,905,18和東廊線會分分鐘仲會運行.(仲點會做大服務)
AtrHenu 發表於 2026-6-21 09:32 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-19 22:49
今時今日計有無邊條過海巴客量差過692?

根本運吉計錯數以爲會有人俾$12.8(即現時$17.7)坐692,692P去中上環,灣銅,炮北,天后,但講到尾當年(2000年)架691,693的確出架VA,,3AV,ATR幾分鐘班都打得爆都有足夠數據合併既.(點會估到個個街坊坐鐵處理)


btw,現時巴士仔,黃鬼將109,115,117,104,904,171,905,113,103,113呢堆線現時非繁晚間時間已經開始玩到係通宵車D朋友仔.(求其出2-3車就算)
Ricky403 發表於 2026-6-21 11:17 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

1181174166 發表於 2026-6-21 01:31
大圍搭完車咪又係行返去,改道唔係問題,問題係新路唔好行
搭完扶手電梯屈返出去要落樓梯嘅


104最多都係去到奶路臣街,打後走入去洗衣街都係疊哂鐵
如果當年建議改行基榮成到事就多唔少獨市位,可惜呀🤭🤭🤭居民同區議會自己爭取同鐵重疊

將來旺角東站落番亞皆老街以南條蒸爐隧道變埋MOKO2
咁就連去麥花臣一帶都打唔贏東鐵綫
104落咗車又唔洗喺條街到行咩
.
1181174166 發表於 2026-6-21 11:20 | 顯示全部樓層
Ricky403 發表於 2026-6-21 11:17
104最多都係去到奶路臣街,打後走入去洗衣街都係疊哂鐵
如果當年建議改行基榮成到事就多唔少獨市位,可惜 ...

唔否認MOKO2會擴大範圍,皆旺、先達、金雞

但係旺角咁大,雅蘭嗰堆咪又係104近

而104入旺角道好似係白田嗰邊爭取,佢哋無東鐵就無concern
JX9097 發表於 2026-6-21 14:03 | 顯示全部樓層
AtrHenu 發表於 2026-6-21 09:32
根本運吉計錯數以爲會有人俾$12.8(即現時$17.7)坐692,692P去中上環,灣銅,炮北,天后,但講到尾當年(2000年) ...

唔係運吉計錯數
係巴士公司要用新界過海線去run
如要討論,請先人身攻擊一次😇
AtrHenu 發表於 2026-6-21 15:14 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Ricky403 發表於 2026-6-21 11:17
104最多都係去到奶路臣街,打後走入去洗衣街都係疊哂鐵
如果當年建議改行基榮成到事就多唔少獨市位,可惜 ...

都係因爲班白田,石硤尾,大坑東西呢幾邨街坊要死都留新巴架104係因爲條12仔小巴取消縮班後要去花墟和火車站轉鐵入新界先搞到噤,但講到尾唔係當年巴士仔,中巴要將105改爲904,905令到灣北得單向去太子直巴站先俾運吉機會改返104雙向行太子警局賠返個屑去吸返跌出嚟的客.

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 多謝分享--未聽過,先謝

查看全部評分

您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 23:54

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表