八爪魚變圍方畀人嘈係因為居民建立咗嘅日常生活走線(例如買餸)唔係行去搭車嘅路線
點可以相提並論
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
大圍搭完車咪又係行返去,改道唔係問題,問題係新路唔好行
搭完扶手電梯屈返出去要落樓梯嘅
MOKO2叫少咗要熱嘅路程(唔計依家條蒸爐隧道),最少暫時睇到B出口都係熱一嘢先入到去
未有旺角地下街嘅話104都係有吸引力
ps:係啦旺角東上大堂條電梯係辣手嘅,臨到大堂永遠都係高幾度,不妨試下
|
|
|
|
|
|
|
|
分分鐘政府同地鐵傾掂訴係舊入境處,稅局大廈重建後後配合埋起埋東將玩到好像豚馬噤合併下,分分鐘多條會展線,如:930,961,40M,104,905,18和東廊線會分分鐘仲會運行.(仲點會做大服務)
|
|
|
|
|
|
|
|
根本運吉計錯數以爲會有人俾$12.8(即現時$17.7)坐692,692P去中上環,灣銅,炮北,天后,但講到尾當年(2000年)架691,693的確出架VA,,3AV,ATR幾分鐘班都打得爆都有足夠數據合併既.(點會估到個個街坊坐鐵處理)
btw,現時巴士仔,黃鬼將109,115,117,104,904,171,905,113,103,113呢堆線現時非繁晚間時間已經開始玩到係通宵車D朋友仔.(求其出2-3車就算)
|
|
|
|
|
|
|
|
1181174166 發表於 2026-6-21 01:31
大圍搭完車咪又係行返去,改道唔係問題,問題係新路唔好行
搭完扶手電梯屈返出去要落樓梯嘅
104最多都係去到奶路臣街,打後走入去洗衣街都係疊哂鐵
如果當年建議改行基榮成到事就多唔少獨市位,可惜呀🤭🤭🤭居民同區議會自己爭取同鐵重疊
將來旺角東站落番亞皆老街以南條蒸爐隧道變埋MOKO2
咁就連去麥花臣一帶都打唔贏東鐵綫
104落咗車又唔洗喺條街到行咩 |
|
|
.
|
|
|
|
|
唔否認MOKO2會擴大範圍,皆旺、先達、金雞
但係旺角咁大,雅蘭嗰堆咪又係104近
而104入旺角道好似係白田嗰邊爭取,佢哋無東鐵就無concern
|
|
|
|
|
|
|
|
都係因爲班白田,石硤尾,大坑東西呢幾邨街坊要死都留新巴架104係因爲條12仔小巴取消縮班後要去花墟和火車站轉鐵入新界先搞到噤,但講到尾唔係當年巴士仔,中巴要將105改爲904,905令到灣北得單向去太子直巴站先俾運吉機會改返104雙向行太子警局賠返個屑去吸返跌出嚟的客.
|
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|