找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 論雞肋線拆樓之成本效益

  [複製鏈接]
toyl 發表於 2026-6-21 13:01 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
M722 發表於 2026-6-20 13:04
搵個總站做試驗,例如彩雲總站路線3M、10、21、606、鄰近總站9仔

係都彩虹總站做充電基地仲好啦!話曬都可以叫做非露天,唔會話颱風暴雨中操作會有機會危險……
註:依家無車擺上面過夜,反而彩虹向來都係食飯/套車/擺過夜好地方

                                    Advertisement

KE7066 發表於 2026-6-21 13:43 | 顯示全部樓層
本帖最後由 KE7066 於 2026-6-21 13:45 編輯
1181174166 發表於 2026-6-21 10:03
咁閣下成日拉咗去第二度㗎啦,而且係要基於2#拆咗樓而唔係直殺喎
數殺咗嘅單層線,同數仲有單層嘅線,其實 ...

281M 之後要再數當然難
執笠潮一早過咗

不過除咗 8A 仲有條 43M 都接近㗎啦

要數嘅話 281M 之前都有成堆
281M 前身 81M 88M
82S 82M
66 263M
264M
28A
692

有堆轉過單層/依家仲行緊單層都係跟大隊減
不過都唔少本來就疏咪輸到 30 就止
當然亦有啲好似 18 咁唔止 30 啦

有意義反而係睇邊啲係可以叫谷底反彈
單層轉雙層又無乜點再減
690
73/73A
73K 76K? 77K 78K 79K
99
51? 276?

1181174166 發表於 2026-6-21 14:56 | 顯示全部樓層
KE7066 發表於 2026-6-21 13:43
281M 之後要再數當然難
執笠潮一早過咗

大西北受惠於轉車站浸得死,唔轉單層都殺得
不過殺唔死嘅,63都要拆住樓先
到市區新界東無咁好嘅轉車系統,埔公加市區都係有堆單層
個個想佢死但係又面子問題嘅5A如是

講開18又可以轉晒單層,反正有241X
不過講30+,都係拎82K嚟講啦,18日頭都係30咋

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 給你一個like

查看全部評分

drbean7218 發表於 2026-6-21 16:28 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 drbean7218 於 2026-6-21 16:33 編輯
KE7066 發表於 2026-6-21 12:52
從來討論親呢啲嘢就有人搞唔清個先後次序

係因為 85M 行雙層啲車先有機會跳埋過 86K 87D

我當然知要執個表。如果要做的, 第一個要做是89S。平時見89S最多夜晚行單層。日頭非繁又是有89D order兼行12.8米。

如果要省錢, 直頭連車都唔開就最省。最多做2味, 非繁完全放棄。
ENS529 發表於 2026-6-21 16:39 來自手機 | 顯示全部樓層
M722 發表於 2026-6-20 13:04
搵個總站做試驗,例如彩雲總站路線3M、10、21、606、鄰近總站9仔



搵都搵樂富試先啦,
既係有蓋總站之餘,
四條路線(7、7B、7M及11D)都已經有電巴行緊,
而且站內有成大條(舊時泊維修車用)坑吉咗喺到,
有充足位置放電箱及相關充電設備
HV7025 發表於 2026-6-21 17:58 來自手機 | 顯示全部樓層
KE7066 發表於 2026-6-21 12:52
從來討論親呢啲嘢就有人搞唔清個先後次序

係因為 85M 行雙層啲車先有機會跳埋過 86K 87D

而且就算86K,平日非繁(非放學時段)都可以考慮用單層
根本大把線非繁夜後用單層乜都夠,但為咗全日一兩班多客班次,架雙層要行全日燒油,一日用油千千聲就梗係難賺錢

電動車可以將燃料成本壓低一大截,係車價較貴,但有買車資助下,連買車都唔貴得幾多,絕對可以考慮
單層電動容易行足全日,慳到可觀成本嘅話,好多路線回本門檻可以大幅下降,只要賺錢容易咗,咩調車困難都唔係問題

評分

參與人數 1HugeC +5 收起 理由
西九小確幸 + 5 精闢見解

查看全部評分

不明白 到底辱了你哪裡 總覺得世界與你為敵
kitarolo 發表於 2026-6-21 20:40 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 kitarolo 於 2026-6-21 20:42 編輯
HV7025 發表於 2026-6-21 17:58
但為咗全日一兩班多客班次,架雙層要
行全日燒油,一日用油千千聲就梗係難賺錢

假設車隊規模(配額制)
無需公開而可彈性調整
泊車空間都係一個考慮吧?

電動車可以將燃料成本壓低一大截,係車價較貴,
但有買車資助下,連買車都唔貴得幾多


一如之前討論尤其商用車
電池可循環次數
還是製造商行訂閱制
長遠成本唔一定低於燃油
GA6072 發表於 2026-6-21 20:45 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 GA6072 於 2026-6-21 20:50 編輯
ENS529 發表於 2026-6-21 16:39
搵都搵樂富試先啦,
既係有蓋總站之餘,
四條路線(7、7B、7M及11D)都已經有電巴行緊,


其實兩個碌既真係電單車

而家有款係真係可以拆舊電出黎帶上三腳插差

如果電係模組化

每轉睇下邊組電無電就換一組爆電既上車

只係差拆電同上電流程可唔可以唔經人力
HV7025 發表於 2026-6-21 20:50 來自手機 | 顯示全部樓層
kitarolo 發表於 2026-6-21 20:40
假設車隊規模(配額制)
無需公開而可彈性調整
泊車空間都係一個考慮吧?

近年九巴自己都縮咗幾百部車(見特工另文),假如用單層成功到值得追加幾百架車,都絕無泊車土地問題
不明白 到底辱了你哪裡 總覺得世界與你為敵
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-22 20:49

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表