係運輸署角度,上水已經有非常充足關口服務
睇唔到有任何理由要再開新服務 |
|
|
惡意回復是不道德的行為。
|
|
|
|
|
喂你地架299X搞掂左架580啦
唔係咁冇信心掛?
|
|
|
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
|
|
|
|
|
咁當初招976係咪諗住過關先
似無心插柳
但就咁搞到933 989開唔到全日
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
其實好似無人爭取 SP5B
只係有公司人開佢又要搶住開霸位
可能驚會俾 SP5A 攝到位
留意 SP5B 都唔係次次 SP5A 有服務佢都開
真係要開入將軍澳都可以 SP1 Vs SP9 同 98R Vs 796R 模式
將北孖山頭坑口止步,將南康城另一間做
|
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
咁其實好簡單啫
有公司覺得自己條 798 + B8 夠做嘅話
真係招標新關口線咪唔好入標,直接用 798 轉乘對抗囉
|
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
dennis28a 發表於 2026-6-21 16:06
係運輸署角度,上水已經有非常充足關口服務
睇唔到有任何理由要再開新服務 ...
咁元朗國呢?因為係法外之地,可以儲齊B1/2/9/276B特同A36? |
|
|
|
|
|
|
|
dennis28a 發表於 2026-6-21 16:06
係運輸署角度,上水已經有非常充足關口服務
睇唔到有任何理由要再開新服務 ...
咁去唔去到新皇崗
話晒第日新皇崗係深圳交通樞紐嚟
起碼兩條城際線會入去
就算第日北環支線入去都要轉兩次,夠晒理由嗱呱
|
|
|
|
|
|
|
|
兩巴今時今日都唔太睇好港島東往返新界嘅全日巴士服務
986 989下繁仲要二合一變987仲要削減部份地區服務
所以全日服務機會好低
|
|
|
以上回應,是否可行?是否合適?
|
|
|
|
|
SP5B 應該轉型跟 52X 深井落橋
做青公沿線+掃管笏一直去到置樂景峰富泰,再入菁和田
咁先同 SP5A 有效分工
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|