找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[轉載/新聞] 安達臣居民苦訴回家難

 火... [複製鏈接]
DC3938 發表於 2026-6-23 07:18 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
kay 發表於 2026-6-23 06:57
討論13是否應該找數前

應該先講一句

間間公司都唔想加車來擴大版圖,沒有誰比誰高尚!

                                    Advertisement

tamabaron 發表於 2026-6-23 07:30 來自手機 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-23 06:57
討論13是否應該找數前

應該先講一句

跑道區衰極都已經有22/M, 22D/X, 20A, 仲有 5R, 86 小巴,係差20X未開,但依家根本就供過於求

山上依家講係19爆棚,用貴價線600做短途接駁,除咗13仲有213E都係求其開一兩班就話開咗,開條觀塘綫都夾硬要拉條貴價又兜嘅11X

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 213E似乎要睇點同213X(P)夾

查看全部評分

KS9658-C98A 發表於 2026-6-23 08:01 | 顯示全部樓層
GA6072 發表於 2026-6-22 20:10
哪!

因為安達安泰無E車

而家有條A線經過 仲可以收貴d
你話屎水仲會唔會咁做
同埋由藍田北拉上嚟 價錢牌一定唔會而家咁

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 A28開支線隊上去XD

查看全部評分

KS9658-C98A 發表於 2026-6-23 08:05 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-23 06:57
討論13是否應該找數前

應該先講一句

703而家開嚟仲有咩意思
定係嫌20A未蝕得夠?
kay 發表於 2026-6-23 08:25 來自手機 | 顯示全部樓層
tamabaron 發表於 2026-6-23 07:30
跑道區衰極都已經有22/M, 22D/X, 20A, 仲有 5R, 86 小巴,係差20X未開,但依家根本就供過於求

山上依家 ...

咁依家個款似唔想行13個plan


城巴就話無得揀要做

九巴似乎唔係

其實叫得11X上去
都睇到依家訴求擺左先後次序
19 600下一條係11X而非13

咁難聽講11X會係blocker

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 英雄所見略同

查看全部評分

非誠無品老屈皆勿擾
西九小確幸 發表於 2026-6-23 08:40 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-23 08:25
咁依家個款似唔想行13個plan

11X係正苦硬命令落左order塞住民代把口,先例一開鑼一層安泰安達實嘈拉89A/C落觀塘,甚至213B大幅擴展服務
從西九龍出發,看香港交通優劣
leungky0528 發表於 2026-6-23 09:02 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-23 08:25
咁依家個款似唔想行13個plan

呢個定義在於11X ban左就會做大13

但現實似乎會係13用其他行山線抽資源
加到好基本嘅30-60分鐘算數
無11X幫拖嘅野,九巴只會再諗過第二個玩法

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 給你一個like

查看全部評分

3bx 發表於 2026-6-23 09:15 | 顯示全部樓層
其實平日8點安達臣開出的13多唔多人搭? 如果客量一般,好難俾信心巴士公司加資源落去
tamabaron 發表於 2026-6-23 09:46 | 顯示全部樓層
3bx 發表於 2026-6-23 09:15
其實平日8點安達臣開出的13多唔多人搭? 如果客量一般,好難俾信心巴士公司加資源落去 ...

以平時8點半左右mikiki 見到,連5A 都多人過13。但問題係,8點開學生客又太遲,旺角9點返工客又唔係多,要轉鐵一早坐左19,落到山1A/2A/13D/16 車海跟本流水客係小,一班車又小人會專登等

其實一早就應該要一東 (觀塘) 一西 (19) 開,所以先多人叫95M 廢物重用 / 延長11C / 11X
AngusTsung 發表於 2026-6-23 11:07 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

tamabaron 發表於 2026-6-23 09:46
以平時8點半左右mikiki 見到,連5A 都多人過13。但問題係,8點開學生客又太遲,旺角9點返工客又唔係多, ...

有專頁數過回程班次,成程得57人,其中安達臣落車既24人。
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 23:54

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表