[轉載/新聞]
安達臣居民苦訴回家難
火...
[複製鏈接]
|
kay 發表於 2026-6-23 06:57
討論13是否應該找數前
應該先講一句
跑道區衰極都已經有22/M, 22D/X, 20A, 仲有 5R, 86 小巴,係差20X未開,但依家根本就供過於求
山上依家講係19爆棚,用貴價線600做短途接駁,除咗13仲有213E都係求其開一兩班就話開咗,開條觀塘綫都夾硬要拉條貴價又兜嘅11X |
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
而家有條A線經過 仲可以收貴d
你話屎水仲會唔會咁做
同埋由藍田北拉上嚟 價錢牌一定唔會而家咁
|
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
咁依家個款似唔想行13個plan
城巴就話無得揀要做
九巴似乎唔係
其實叫得11X上去
都睇到依家訴求擺左先後次序
19 600下一條係11X而非13
咁難聽講11X會係blocker
|
評分
-
查看全部評分
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
11X係正苦硬命令落左order塞住民代把口,先例一開鑼一層安泰安達實嘈拉89A/C落觀塘,甚至213B大幅擴展服務
|
|
|
從西九龍出發,看香港交通優劣
|
|
|
|
|
呢個定義在於11X ban左就會做大13
但現實似乎會係13用其他行山線抽資源
加到好基本嘅30-60分鐘算數
無11X幫拖嘅野,九巴只會再諗過第二個玩法 |
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
|
其實平日8點安達臣開出的13多唔多人搭? 如果客量一般,好難俾信心巴士公司加資源落去 |
|
|
|
|
|
|
|
以平時8點半左右mikiki 見到,連5A 都多人過13。但問題係,8點開學生客又太遲,旺角9點返工客又唔係多,要轉鐵一早坐左19,落到山1A/2A/13D/16 車海跟本流水客係小,一班車又小人會專登等
其實一早就應該要一東 (觀塘) 一西 (19) 開,所以先多人叫95M 廢物重用 / 延長11C / 11X
|
|
|
|
|
|
|
|
有專頁數過回程班次,成程得57人,其中安達臣落車既24人。
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|