找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[轉載/新聞] 安達臣居民苦訴回家難

 火... [複製鏈接]
3bx 發表於 2026-6-23 11:33 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
AngusTsung 發表於 2026-6-23 11:07
有專頁數過回程班次,成程得57人,其中安達臣落車既24人。

13 客量太差,真係無乜條件去開全日

                                    Advertisement

leungky0528 發表於 2026-6-23 11:44 來自手機 | 顯示全部樓層
AngusTsung 發表於 2026-6-23 11:07
有專頁數過回程班次,成程得57人,其中安達臣落車既24人。

琴日響公路段目測到無咁多
即係比較賺嗰部份都唔係好理想
除左繁時一兩班責任,商業方面實在無誘因再開多啲
tamabaron 發表於 2026-6-23 11:47 | 顯示全部樓層
3bx 發表於 2026-6-23 11:33
13 客量太差,真係無乜條件去開全日

其實係一個悖論,到底係客量差所以唔全日,定唔全日得一班所以客量差?


通常平時繁時線係一個返放工好多客 (例如 tst, 中上環, 九商)來回住宅區,但13 根本係流水多過communter,全日應該客量同13D 等差唔多level (但會唔會根本係同一個pool客互搶就唔知)
leungky0528 發表於 2026-6-23 13:14 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

tamabaron 發表於 2026-6-23 11:47
其實係一個悖論,到底係客量差所以唔全日,定唔全日得一班所以客量差?



同一pool呢樣野都八九不離十
假以時日抽車,最優先就會係13D
s3m89 發表於 2026-6-23 13:42 來自手機 | 顯示全部樓層
3bx 發表於 2026-6-23 11:33
13 客量太差,真係無乜條件去開全日

13線經振華道做唔到主要返工位,四班車開車時間又食唔正返放工和學生客,已變成2A輔助線服務樂華/淘大。
若果紅巴有心做13線,就要好似紅巴69線元朗咁將運吉啲十九走定線大幅修改。

13線全日前很應該行返觀塘道,無論經協和街+康寧道往返觀塘道,或將軍澳道+鯉魚門道往返觀塘道,每20-30分鐘一班都會出到客。
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
tommy14D 發表於 2026-6-23 13:53 來自手機 | 顯示全部樓層
3bx 發表於 2026-6-23 11:33
13 客量太差,真係無乜條件去開全日

之前有人呢度post過13客量,13全日只係同2A爭客,但九巴實揀做大13而陰乾2A,如果2A係頭13真係冇哂人坐
1000340998.jpg
AtrHenu 發表於 2026-6-23 13:56 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

s3m89 發表於 2026-6-23 13:42
13線經振華道做唔到主要返工位,四班車開車時間又食唔正返放工和學生客,已變成2A輔助線服務樂華/淘大。
...

巴士仔安記架13騎呢走線唔死都偷笑啦;但若果行觀塘道,彌敦道呢堆核心路段應該難D既,因爲該區配額噤緊張下都應該俾獨市的270B,52P,265B,69C全日行呢個路段.(絕對唔會俾鬼打鬼路線入去)
tommy14D 發表於 2026-6-23 13:57 來自手機 | 顯示全部樓層
西九小確幸 發表於 2026-6-23 08:40
11X係正苦硬命令落左order塞住民代把口,先例一開鑼一層安泰安達實嘈拉89A/C落觀塘,甚至213B大幅擴展服務 ...

上面石礦場嗰班人都唔buy呢條線,落去apm講緊要40分鐘以上
s3m89 發表於 2026-6-23 14:15 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 s3m89 於 2026-6-23 14:18 編輯
tommy14D 發表於 2026-6-23 13:57
上面石礦場嗰班人都唔buy呢條線,落去apm講緊要40分鐘以上


暫時諗最佳方案都係踢213E全日將軍澳道後經觀塘道及觀塘道下通道,停創紀之城一期後跟215X上橋啟福道原線。安達臣獨市車程20分鐘左右快捷往觀塘道畀$8.3物有所值。215X都唔少客畀$8.6落觀塘創紀之城一期。

評分

參與人數 1HugeC +5 收起 理由
西九小確幸 + 5 英雄所見略同

查看全部評分

返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
西九小確幸 發表於 2026-6-23 14:35 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 西九小確幸 於 2026-6-23 17:00 編輯

del
從西九龍出發,看香港交通優劣
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表