[轉載/新聞]
安達臣居民苦訴回家難
火...
[複製鏈接]
|
AngusTsung 發表於 2026-6-23 11:07
有專頁數過回程班次,成程得57人,其中安達臣落車既24人。
琴日響公路段目測到無咁多
即係比較賺嗰部份都唔係好理想
除左繁時一兩班責任,商業方面實在無誘因再開多啲 |
|
|
|
|
|
|
|
其實係一個悖論,到底係客量差所以唔全日,定唔全日得一班所以客量差?
通常平時繁時線係一個返放工好多客 (例如 tst, 中上環, 九商)來回住宅區,但13 根本係流水多過communter,全日應該客量同13D 等差唔多level (但會唔會根本係同一個pool客互搶就唔知)
|
|
|
|
|
|
|
|
tamabaron 發表於 2026-6-23 11:47
其實係一個悖論,到底係客量差所以唔全日,定唔全日得一班所以客量差?
同一pool呢樣野都八九不離十
假以時日抽車,最優先就會係13D |
|
|
|
|
|
|
|
3bx 發表於 2026-6-23 11:33
13 客量太差,真係無乜條件去開全日
13線經振華道做唔到主要返工位,四班車開車時間又食唔正返放工和學生客,已變成2A輔助線服務樂華/淘大。
若果紅巴有心做13線,就要好似紅巴69線元朗咁將運吉啲十九走定線大幅修改。
13線全日前很應該行返觀塘道,無論經協和街+康寧道往返觀塘道,或將軍澳道+鯉魚門道往返觀塘道,每20-30分鐘一班都會出到客。 |
|
|
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
|
|
|
|
|
3bx 發表於 2026-6-23 11:33
13 客量太差,真係無乜條件去開全日
之前有人呢度post過13客量,13全日只係同2A爭客,但九巴實揀做大13而陰乾2A,如果2A係頭13真係冇哂人坐 |
|
|
|
|
|
|
|
巴士仔安記架13騎呢走線唔死都偷笑啦;但若果行觀塘道,彌敦道呢堆核心路段應該難D既,因爲該區配額噤緊張下都應該俾獨市的270B,52P,265B,69C全日行呢個路段.(絕對唔會俾鬼打鬼路線入去)
|
|
|
|
|
|
|
|
西九小確幸 發表於 2026-6-23 08:40
11X係正苦硬命令落左order塞住民代把口,先例一開鑼一層安泰安達實嘈拉89A/C落觀塘,甚至213B大幅擴展服務 ...
上面石礦場嗰班人都唔buy呢條線,落去apm講緊要40分鐘以上 |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 s3m89 於 2026-6-23 14:18 編輯
tommy14D 發表於 2026-6-23 13:57
上面石礦場嗰班人都唔buy呢條線,落去apm講緊要40分鐘以上
暫時諗最佳方案都係踢213E全日將軍澳道後經觀塘道及觀塘道下通道,停創紀之城一期後跟215X上橋啟福道原線。安達臣獨市車程20分鐘左右快捷往觀塘道畀$8.3物有所值。215X都唔少客畀$8.6落觀塘創紀之城一期。 |
評分
-
查看全部評分
|
|
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
|
|
|
|
|
本帖最後由 西九小確幸 於 2026-6-23 17:00 編輯
del |
|
|
從西九龍出發,看香港交通優劣
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|