找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[轉載/新聞] 安達臣居民苦訴回家難

 火... [複製鏈接]
tommy14D 發表於 2026-6-23 17:32 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
KS9658-C98A 發表於 2026-6-23 16:44
之前唔係話11C都係好選擇咩?
條13左搞右搞都係煩 牽一髮動全身


九巴唔肯

                                    Advertisement

timewater 發表於 2026-6-23 17:52 | 顯示全部樓層
明明政府起咗好多升降機, 點解居民係都唔好好利用
落去秀茂坪都好多車搭
noname617 發表於 2026-6-23 18:34 來自手機 | 顯示全部樓層
timewater 發表於 2026-6-23 17:52
明明政府起咗好多升降機, 點解居民係都唔好好利用
落去秀茂坪都好多車搭

你有沒實地落去行過圈?鍵盤戰士唔係咁做架!由安峯上邊,行落去秀茂坪,再返屋企發表你的認為啦!
西九小確幸 發表於 2026-6-23 18:53 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

noname617 發表於 2026-6-23 18:34
你有沒實地落去行過圈?鍵盤戰士唔係咁做架!由安峯上邊,行落去秀茂坪,再返屋企發表你的認為啦!
...

作為四順親戚,對住呢的戰士,觀塘四層山都未分到真係得啖笑……

0-1 彩雲/和樂翠屏
1-2四順/曉麗秀茂(南)坪寶達
2-3安泰安達
3-4安峯
(講緊兩層已經要搭車)
從西九龍出發,看香港交通優劣
AngusTsung 發表於 2026-6-23 19:00 | 顯示全部樓層
timewater 發表於 2026-6-23 17:52
明明政府起咗好多升降機, 點解居民係都唔好好利用
落去秀茂坪都好多車搭

有次安達行上去 都已經幾係野

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 精闢見解

查看全部評分

ccicoltd 發表於 2026-6-23 19:04 | 顯示全部樓層
timewater 發表於 2026-6-23 17:52
明明政府起咗好多升降機, 點解居民係都唔好好利用
落去秀茂坪都好多車搭

應多加一條來往巴士總站 / 石礦公園與安泰迴旋處附近。
19 大坑道↔筲箕灣 $4.2
JX9097 發表於 2026-6-23 19:34 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

timewater 發表於 2026-6-23 17:52
明明政府起咗好多升降機, 點解居民係都唔好好利用
落去秀茂坪都好多車搭

你睇下啲𨋢咩料先啦
講就凶狠
如要討論,請先人身攻擊一次😇
leungky0528 發表於 2026-6-23 19:48 來自手機 | 顯示全部樓層
timewater 發表於 2026-6-23 17:52
明明政府起咗好多升降機, 點解居民係都唔好好利用
落去秀茂坪都好多車搭

有13頁在前都要犯低級錯誤
你要多個回覆就即管俾多個你

安達安泰當年行去嗰度都唔叫秀茂坪啦
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-23 21:10 | 顯示全部樓層
AtrHenu 發表於 2026-6-23 16:49
K廠為咗條19,600,213M無限加車已經頭痛到係1A,101,2A,601,619,98C,98D,290,269C,74X,258D,277X呢堆有客線 ...

19/213M都係招標線,運吉會唔會比你咁批合併?!而且範圍唔同
AtrHenu 發表於 2026-6-23 21:13 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

leungky0528 發表於 2026-6-23 19:48
有13頁在前都要犯低級錯誤
你要多個回覆就即管俾多個你

講真慈云山,觀塘條半山扶梯用長篇文章天價做報告都可起到一PAT屎兼唔dad唔吊和成日壞下根本唔要好過要,但講到尾運吉都係想繼續俾叔叔堆東九龍短程小巴和巴士仔架1A,601,619,213M,19,600,26,27,290A,290X仲有運行先致起得噤衰退啫.(若果真係起到四通八達的話就會係對岸港島西半山條人辦樓梯噤搞到要大部分巴士van仔重組處理兼無運行個隻)

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 多謝分享

查看全部評分

您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表