[轉載/新聞]
安達臣居民苦訴回家難
火...
[複製鏈接]
|
西九小確幸 發表於 2026-6-23 18:53
作為四順親戚,對住呢的戰士,觀塘四層山都未分到真係得啖笑……
0-1 彩雲/和樂翠屏
冬天行下無所謂,夏天真係搭車好過行路啦!咁大個太陽係你頭頂!
安峯上邊,呢架未通石礦公園,穿唔到公園去領展商場果邊經升降機落去安秀路,要行馬路落去安瑜道中水處理廠門口再駁lift,先落到去。呢個又係一個搞笑局面。
跟住由安秀路穿地下落lift先去到秀茂坪道!安秀苑果邊就直接天橋系統去寶達邨寶琳路!
安峯落安泰就落到安秀路行馬路先去到安泰再經天橋去順利。所以呢d鍵盤戰士係屋企涼冷氣講就爽啦! |
評分
-
| 參與人數 1 | aPower +1 |
HugeC +5 |
收起
理由
|
西九小確幸
| + 1 |
+ 5 |
駁通都好順利上安泰可一不可再(試過搭214) ... |
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
好天曬 落雨淋 打風應一應
學校同公園之間個段安秀道為例
無遮無掩 都好攞命
|
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
2026年 要郁就應該係好易郁
問題係到底九巴想山頂有架車落觀塘道 定係山頂想要多幾架車等唔好19再迫爆
前者既話咪可以理解點解一定要拉11x 而唔係其他
後者既話其實都唔輪到拉290 成堆安達泰車拉上去或者是但拎個名義開特班拉上去都得 |
|
|
|
|
|
|
|
可以講, 兩樣都要。係唔明11X 要加3部車都唔同213B 合拼開條新線(山頂版98A)落觀塘,當然厹連7.1 (98A 同價) vs 8.6 都想收多1.5
290X RPP 未話開特車...
|
|
|
|
|
|
|
|
其實招咁多次標都唔開條落觀塘就知咩事
不過問題係唔知點解有人當13係解決問題方法
但九巴明顯唔係咁諗
不過有公司話有興趣又唔出力投
呢d位九巴算係非戰之罪
當年安達安泰都仲可以213D 213X
去到安達臣一條都無得拉
唔係招巴士就招小巴
招完小巴又唔可以同小巴對打
運吉就好聽各方都有利益
但利益之後就拆唔到
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
ENS529 發表於 2026-6-24 14:58
咁經翠屏起碼都叫順路啦,
而且亦方便到去泳池及部分政府設施
正常石礦場要用觀塘區設施,但係嗰度係西貢區,只係得架小巴來往, 真係唔知點樣定 |
|
|
|
|
|
|
|
運吉接納顧問報告唔開觀塘線呀嘛
所以你見招咗兩次標都無存在
只靠88/ 214/ 19/ 117B做駁鐵
所以依家有11X已經係格外開恩
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
因為安達臣石礦場以前一路都係屬於西貢區對番依家條界係安健道
所以安達/ 泰係觀塘,安峯就係西貢
|
評分
-
查看全部評分
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
其實巴士仔精靈的話可以揾架296M學當年架13D揾呢條線做安秀去坑寶尚甚至去埋調鐵,將鐵救返條線,好過將來要大堆線加巴士站短程雙分要計計劃交數去救援290系,298X,98,96處理了.(反正296M有將軍澳圖書館游泳池,靈實將軍澳醫院低地台和一堆學生哥吊住應該無噤容易死)
|
|
|
|
|
|
|
|
唔講又唔記得有架290拉左上去 但好似係秀茂坪特車290A?
咁佢拉長途車又有長途好既 佢用3架車加埋原本既就即係有十幾架車去服侍班客 又可以收得貴 又可以賭人坐全程而唔係轉鐵
用3架車做山頂觀塘線一陣搞到213M咁收得平又話唔夠載要加車咪慘
最重要係而家成座山頭都係佢 佢慢慢做又如何 你行落一層又係入錢比佢 再落多層又係佢
佢就係睇死你地唔會同佢鬥氣直接行落去坐地鐵姐
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|