找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[轉載/新聞] 安達臣居民苦訴回家難

 火... [複製鏈接]
noname617 發表於 2026-6-24 15:05 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
西九小確幸 發表於 2026-6-23 18:53
作為四順親戚,對住呢的戰士,觀塘四層山都未分到真係得啖笑……

0-1 彩雲/和樂翠屏

冬天行下無所謂,夏天真係搭車好過行路啦!咁大個太陽係你頭頂!
安峯上邊,呢架未通石礦公園,穿唔到公園去領展商場果邊經升降機落去安秀路,要行馬路落去安瑜道中水處理廠門口再駁lift,先落到去。呢個又係一個搞笑局面。

跟住由安秀路穿地下落lift先去到秀茂坪道!安秀苑果邊就直接天橋系統去寶達邨寶琳路!

安峯落安泰就落到安秀路行馬路先去到安泰再經天橋去順利。所以呢d鍵盤戰士係屋企涼冷氣講就爽啦!

評分

參與人數 1aPower +1 HugeC +5 收起 理由
西九小確幸 + 1 + 5 駁通都好順利上安泰可一不可再(試過搭214) ...

查看全部評分

                                    Advertisement

KS9658-C98A 發表於 2026-6-24 15:20 | 顯示全部樓層
noname617 發表於 2026-6-24 15:05
冬天行下無所謂,夏天真係搭車好過行路啦!咁大個太陽係你頭頂!
安峯上邊,呢架未通石礦公園,穿唔到公 ...

好天曬 落雨淋 打風應一應
學校同公園之間個段安秀道為例
無遮無掩 都好攞命

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 鍵盤戰士google map行就得

查看全部評分

poondriver 發表於 2026-6-24 16:42 | 顯示全部樓層
kmb71k 發表於 2026-6-23 22:25
如果係咁易郁嘅
當年應該成條290取消
倒晒啲車去290A同290X度

2026年 要郁就應該係好易郁
問題係到底九巴想山頂有架車落觀塘道 定係山頂想要多幾架車等唔好19再迫爆

前者既話咪可以理解點解一定要拉11x 而唔係其他
後者既話其實都唔輪到拉290 成堆安達泰車拉上去或者是但拎個名義開特班拉上去都得
tamabaron 發表於 2026-6-24 18:12 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

poondriver 發表於 2026-6-24 16:42
2026年 要郁就應該係好易郁
問題係到底九巴想山頂有架車落觀塘道 定係山頂想要多幾架車等唔好19再迫爆

可以講, 兩樣都要。係唔明11X 要加3部車都唔同213B 合拼開條新線(山頂版98A)落觀塘,當然厹連7.1 (98A 同價) vs 8.6 都想收多1.5

290X RPP 未話開特車...












kay 發表於 2026-6-24 18:34 | 顯示全部樓層
tamabaron 發表於 2026-6-24 18:12
可以講, 兩樣都要。係唔明11X 要加3部車都唔同213B 合拼開條新線(山頂版98A)落觀塘,當然厹連7.1 (98A 同 ...

其實招咁多次標都唔開條落觀塘就知咩事


不過問題係唔知點解有人當13係解決問題方法

但九巴明顯唔係咁諗

不過有公司話有興趣又唔出力投
呢d位九巴算係非戰之罪

當年安達安泰都仲可以213D 213X
去到安達臣一條都無得拉
唔係招巴士就招小巴

招完小巴又唔可以同小巴對打
運吉就好聽各方都有利益
但利益之後就拆唔到
非誠無品老屈皆勿擾
tommy14D 發表於 2026-6-24 19:17 來自手機 | 顯示全部樓層
ENS529 發表於 2026-6-24 14:58
咁經翠屏起碼都叫順路啦,
而且亦方便到去泳池及部分政府設施

正常石礦場要用觀塘區設施,但係嗰度係西貢區,只係得架小巴來往, 真係唔知點樣定
JX9097 發表於 2026-6-24 19:51 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

tamabaron 發表於 2026-6-24 18:12
可以講, 兩樣都要。係唔明11X 要加3部車都唔同213B 合拼開條新線(山頂版98A)落觀塘,當然厹連7.1 (98A 同 ...

運吉接納顧問報告唔開觀塘線呀嘛
所以你見招咗兩次標都無存在
只靠88/ 214/ 19/ 117B做駁鐵
所以依家有11X已經係格外開恩


如要討論,請先人身攻擊一次😇
JX9097 發表於 2026-6-24 19:53 | 顯示全部樓層
tommy14D 發表於 2026-6-24 19:17
正常石礦場要用觀塘區設施,但係嗰度係西貢區,只係得架小巴來往, 真係唔知點樣定 ...

因為安達臣石礦場以前一路都係屬於西貢區對番依家條界係安健道
所以安達/ 泰係觀塘,安峯就係西貢

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 到今日呢度都有人搞無清-_-

查看全部評分

如要討論,請先人身攻擊一次😇
AtrHenu 發表於 2026-6-24 20:09 | 顯示全部樓層
JX9097 發表於 2026-6-24 19:53
因為安達臣石礦場以前一路都係屬於西貢區對番依家條界係安健道
所以安達/ 泰係觀塘,安峯就係西貢
...

其實巴士仔精靈的話可以揾架296M學當年架13D揾呢條線做安秀去坑寶尚甚至去埋調鐵,將鐵救返條線,好過將來要大堆線加巴士站短程雙分要計計劃交數去救援290系,298X,98,96處理了.(反正296M有將軍澳圖書館游泳池,靈實將軍澳醫院低地台和一堆學生哥吊住應該無噤容易死)
poondriver 發表於 2026-6-24 20:09 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

tamabaron 發表於 2026-6-24 18:12
可以講, 兩樣都要。係唔明11X 要加3部車都唔同213B 合拼開條新線(山頂版98A)落觀塘,當然厹連7.1 (98A 同 ...

唔講又唔記得有架290拉左上去 但好似係秀茂坪特車290A?

咁佢拉長途車又有長途好既 佢用3架車加埋原本既就即係有十幾架車去服侍班客 又可以收得貴 又可以賭人坐全程而唔係轉鐵
用3架車做山頂觀塘線一陣搞到213M咁收得平又話唔夠載要加車咪慘

最重要係而家成座山頭都係佢 佢慢慢做又如何 你行落一層又係入錢比佢 再落多層又係佢
佢就係睇死你地唔會同佢鬥氣直接行落去坐地鐵姐
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表