[轉載/新聞]
安達臣居民苦訴回家難
火...
[複製鏈接]
|
kay 發表於 2026-6-24 10:14
城巴咪示範KO22
不過城巴 22 好歹都開咗出嚟咁多年,做全日仲要生咗個仔 22M 出嚟
只係不同在於 13 擺明唔係畫比九巴
13 呢條線本身錯唔晒,石礦場無 89A 89C,如果講接駁淘大其實冇問題,甚至用 213D 做石礦場旺角,換 13 做深水埗半直通類似 2X 咁
所以講到尾,究竟可唔可以推倒重來,或者跳出框架同現有九巴安達臣線重組,其實仍屬於水晶球問題
又或者咁講,個龍門不嬲都無固定位置 |
|
|
|
|
|
|
|
根本長遠計安秀唔可以只靠小巴去將軍澳區但講到尾政府應該將安楹和盈暉台,荔灣花園,華荔村一樣當九龍看待咪無事.(反正它們班人都去鄰近的秀記美孚買野和上課)
|
|
|
|
|
|
|
|
裕民坊比市建局咁玩
呢頭顧問話無影響
轉個頭就唔比車入去
入左去既都要減班
都開始有D懷疑係想幫裕民坊減壓
市建局通常圈地就圈埋D街去起樓
講就好聽合併發展
但就影響交通規劃
對比紅土都係圈D內街
裕民坊其實好貪心
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
今年RPP都建議將290A特車拉上去安峯
應該唔會搞290
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
其實可以留番條街?通道?專for巴士穿過
類似形點I咁樣
將巴士同其他車輛分隔,反而會仲好
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
成座山頭都係佢,點改都得啦
不過最大問題係價錢牌吧
|
|
|
|
|
|
|
|
213B 客量都唔標青
同埋佢明明安達下站已經落到觀塘
都要屈返秀茂坪道協和街屹燈落去
凱婷對安達臣落觀塘嘅車係有莫名其妙嘅執著
我諗都唔使旨意會有山頂版 98A 出現
同埋按車費等級表跟 13 落寶琳路再跟 98A 去牛頭角
最高係可以收 $9.3,咁樣比較之下我唔同意 11X 上去純粹因為佢貴
要收貴有好多方法,但肯定唔係 11X 兩次延長不加價
佢咁樣反而做爛個收費表
要搶錢方法應該好似我前面講,學 793 嗰種玩法突破里數限制搶到盡
|
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
[回第二句]公平的,個個係歷史遺留問題cut回程冇修正……但又直落將道早繁塞車都無會快幾多
|
|
|
從西九龍出發,看香港交通優劣
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|