找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[轉載/新聞] 安達臣居民苦訴回家難

 火... [複製鏈接]
3ASV174 發表於 2026-6-25 07:30 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
本帖最後由 3ASV174 於 2026-6-25 07:33 編輯
西九小確幸 發表於 2026-6-25 02:18
[回第二句]公平的,個個係歷史遺留問題cut回程冇修正……但又直落將道早繁塞車都無會快幾多
...

如果當初行將軍澳道落山

個站就會喺觀塘道,然後迴旋處調頭
而唔係為咗停呢個站兜返協和街落山

213B 開線嗰陣
將軍澳道嗰邊主要都係塞收費廣場拉龍返入將軍澳
再者協和街一路唔順燈落都唔見得快過行將軍澳道
協和街個站點睇都係結果唔係原因

如要討論,請先自貼差餉單一次

                                    Advertisement

KP3805 發表於 2026-6-25 12:32 | 顯示全部樓層
想大家傾緊 13 213B 嗰陣打岔一下
其實條 213E 好爆下,其實要加車係咪應該暫時考慮佢先
琴日下繁見秀暉樓都停成分鐘落車而仲係滿晒窗口上寶達

213E 條線都算有 potential 客量繼續升
就算九龍站無太多位擺新全日線(or 大兩味),係咪都考慮拉佢去西九站
laikingsouth 發表於 2026-6-25 12:37 | 顯示全部樓層
KP3805 發表於 2026-6-25 12:32
想大家傾緊 13 213B 嗰陣打岔一下
其實條 213E 好爆下,其實要加車係咪應該暫時考慮佢先
琴日下繁見秀暉樓 ...

早上213E剩安秀一個站已經上左二、三十人。
s3m89 發表於 2026-6-25 12:50 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

laikingsouth 發表於 2026-6-25 12:37
早上213E剩安秀一個站已經上左二、三十人。


所以用213E 落埋觀塘道跟215X行是不錯選擇,
善用剩餘載客空間安達臣往觀塘,紅巴又可以收$8.3
況且觀繞落啟福道分岔路一樣會塞車倒灌,
行觀塘道停創紀之城一期唔一定慢過觀繞,
甚至若213E全日服務後保留現有兩個班次行觀繞。
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
JX9097 發表於 2026-6-25 12:50 | 顯示全部樓層
KP3805 發表於 2026-6-25 12:32
想大家傾緊 13 213B 嗰陣打岔一下
其實條 213E 好爆下,其實要加車係咪應該暫時考慮佢先
琴日下繁見秀暉樓 ...

213E平過213X一截
(甚至乎仲平過215X)
九巴未必想用213E名義去做大
反正招標只要求4班車


如要討論,請先人身攻擊一次😇
s3m89 發表於 2026-6-25 12:55 來自手機 | 顯示全部樓層
JX9097 發表於 2026-6-25 12:50
213E平過213X一截
(甚至乎仲平過215X)
九巴未必想用213E名義去做大

安達臣↔️觀塘↔️尖沙咀/九龍站,
用215系分支線去做,收$8.6以上都得。

213E 繼續現有兩班車或日後對開四班車。
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
3ASV174 發表於 2026-6-25 14:06 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

s3m89 發表於 2026-6-25 12:50
所以用213E 落埋觀塘道跟215X行是不錯選擇,
善用剩餘載客空間安達臣往觀塘,紅巴又可以收$8.3
況且觀繞 ...

215X 依家都唔多使其他線幫手

搭多條 213E 落觀塘道
分分鐘可以再減班
如要討論,請先自貼差餉單一次
樂仔〞 發表於 2026-6-26 00:41 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-24 20:58
裕民坊比市建局咁玩

呢頭顧問話無影響

其實只從裕民坊嗰排樓拆咗之後 , 感覺上成個區謝哂靜哂 , 得返物華街上面街市地帶同埋開源道一帶工廠區係有人流 (但都只限日間)

加上路線安排下引導哂班居民向彩虹同鑽石山作為生活補給站 , 而家係咪真係對觀塘有咁大交通需求 ... ?
Toz 發表於 2026-6-26 08:48 | 顯示全部樓層
kmb71k 發表於 2026-6-23 22:25
如果係咁易郁嘅
當年應該成條290取消
倒晒啲車去290A同290X度

一開始 290 290A 拆線本來就係兩個區議會之間角力
而安愉道屬西貢區
明嗎?
Toz 發表於 2026-6-26 08:50 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 Toz 於 2026-6-26 08:54 編輯
樂仔〞 發表於 2026-6-26 00:41
其實只從裕民坊嗰排樓拆咗之後 , 感覺上成個區謝哂靜哂 , 得返物華街上面街市地帶同埋開源道一帶工廠區係 ...

你所謂既工廠區夜晚大把人
彩虹同鑽石山商場面積加埋都未有觀塘道近海果邊一半, 亦無海濱
二十年前夜晚九點開源道的確鬼影都無隻, 但宜家完全係兩個世界
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表