[轉載/新聞]
安達臣居民苦訴回家難
火...
[複製鏈接]
|
本帖最後由 3ASV174 於 2026-6-25 07:33 編輯
如果當初行將軍澳道落山
個站就會喺觀塘道,然後迴旋處調頭
而唔係為咗停呢個站兜返協和街落山
213B 開線嗰陣
將軍澳道嗰邊主要都係塞收費廣場拉龍返入將軍澳
再者協和街一路唔順燈落都唔見得快過行將軍澳道
協和街個站點睇都係結果唔係原因
|
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
想大家傾緊 13 213B 嗰陣打岔一下
其實條 213E 好爆下,其實要加車係咪應該暫時考慮佢先
琴日下繁見秀暉樓都停成分鐘落車而仲係滿晒窗口上寶達
213E 條線都算有 potential 客量繼續升
就算九龍站無太多位擺新全日線(or 大兩味),係咪都考慮拉佢去西九站 |
|
|
|
|
|
|
|
laikingsouth 發表於 2026-6-25 12:37
早上213E剩安秀一個站已經上左二、三十人。
所以用213E 落埋觀塘道跟215X行是不錯選擇,
善用剩餘載客空間安達臣往觀塘,紅巴又可以收$8.3
況且觀繞落啟福道分岔路一樣會塞車倒灌,
行觀塘道停創紀之城一期唔一定慢過觀繞,
甚至若213E全日服務後保留現有兩個班次行觀繞。 |
|
|
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
|
|
|
|
|
213E平過213X一截
(甚至乎仲平過215X)
九巴未必想用213E名義去做大
反正招標只要求4班車
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
JX9097 發表於 2026-6-25 12:50
213E平過213X一截
(甚至乎仲平過215X)
九巴未必想用213E名義去做大
安達臣↔️觀塘↔️尖沙咀/九龍站,
用215系分支線去做,收$8.6以上都得。
213E 繼續現有兩班車或日後對開四班車。 |
|
|
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
|
|
|
|
|
215X 依家都唔多使其他線幫手
搭多條 213E 落觀塘道
分分鐘可以再減班
|
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
其實只從裕民坊嗰排樓拆咗之後 , 感覺上成個區謝哂靜哂 , 得返物華街上面街市地帶同埋開源道一帶工廠區係有人流 (但都只限日間)
加上路線安排下引導哂班居民向彩虹同鑽石山作為生活補給站 , 而家係咪真係對觀塘有咁大交通需求 ... ?
|
|
|
|
|
|
|
|
一開始 290 290A 拆線本來就係兩個區議會之間角力
而安愉道屬西貢區
明嗎?
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 Toz 於 2026-6-26 08:54 編輯
你所謂既工廠區夜晚大把人
彩虹同鑽石山商場面積加埋都未有觀塘道近海果邊一半, 亦無海濱
二十年前夜晚九點開源道的確鬼影都無隻, 但宜家完全係兩個世界
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|