[轉載/新聞]
安達臣居民苦訴回家難
火...
[複製鏈接]
|
樂仔〞 發表於 2026-6-26 00:41
其實只從裕民坊嗰排樓拆咗之後 , 感覺上成個區謝哂靜哂 , 得返物華街上面街市地帶同埋開源道一帶工廠區係 ...
唔好睇少廠廈租金平養起左好多特色野
只要無發生大型意外
又無個議員官員突然講咩危機危機危機
暗啞底係一定要預日後人流繼續上升 |
|
|
|
|
|
|
|
Toz 發表於 2026-6-26 08:50
你所謂既工廠區夜晚大把人
彩虹同鑽石山商場面積加埋都未有觀塘道近海果邊一半, 亦無海濱
二十年前夜晚九 ...
觀廣嗰堆收得早,
9pm點後識搵食會去開源道/成業街上樓 |
|
|
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
|
|
|
|
|
呢度全部係居屋,唔係公屋,唔通買之前無唸位置既?
賣安楹既同一期係有安柏,點解唔揀安柏呢?
我屋企當初買安秀,都係睇中有天橋系統直落寶達、安達,
自己無既設施/商店/交通……等等,都可以用下面既!
600又再加時,相信好快就變正常全日線,
咁有無人記得,當初600招標既時候,係對開四班車!
而家完全超出預期,咁13果邊客量咁差,
好可能已經一換一,600全日換13維持原狀。
單靠19唔夠,所以600又再加時,
係安泰村既人唔知點解無人行去錦泰樓上600,
600在秀暉樓、善達樓落左一大堆人之後,
去到錦泰根本大把位坐!
213E既客量比13好好多,
去程坐滿八成,回程要企幾個,
要加車點解唔係213E加先?
13要加車,唔該深水埗段拉直走線!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|