找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[轉載/新聞] 安達臣居民苦訴回家難

 火... [複製鏈接]
932gz6061 發表於 2026-6-22 08:49 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
流星☆雨 發表於 2026-6-22 05:22
13 到今時今日大部分居民已經入伙,仲係每日來回加埋得四班車
仲有早前曾經有消息報稱四月會開線嘅 117B 往 ...

人地唯一主要營辦商覺得19夠做你吹得佢漲呀?

居民安泰10年冇車落北角以西都係咁過啦
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩

                                    Advertisement

3bx 發表於 2026-6-22 09:08 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-6-22 02:48
有條 117B 招標線去油塘,人地都會嘈
你估屎水 56A 可以擺明強姦 503K 咁惡死咩

如果11X延長後,九巴應該學下城巴,以特別短途線方式,申請開條類似城巴73X路線,


以11X線做基礎,由安達臣過安秀道後,不停站到APM,再到牛頭角站,收$8.6及不設分段收費。
chowchi 發表於 2026-6-22 09:31 | 顯示全部樓層
到時開條11P跟11X安峰安秀安泰安達後將軍澳道直落APM, 淨係開兩繁同夜晚返上山$8.6 確係幾好
kay 發表於 2026-6-22 09:39 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

3bx 發表於 2026-6-22 09:08
如果11X延長後,九巴應該學下城巴,以特別短途線方式,申請開條類似城巴73X路線,

81K九巴都唔玩用85名義開條短線

我諗係兩岸搭客觀感問題

同一招城巴OK唔代表九巴得
反之亦然
非誠無品老屈皆勿擾
LN9267 發表於 2026-6-22 10:15 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-22 09:39
81K九巴都唔玩用85名義開條短線

我諗係兩岸搭客觀感問題

還記得以前觀塘區議會說安達安泰巴士服務時,區議員說那裏是基層區,TD要照顧他們的乘車需要,要快點改善那裏的巴士服務。


其實這就印證了師兄説法,73X對象是數碼港午膳客,他們本身的交通選擇不多,加上很多也是區外人,不是南區服務對象,73X這樣做自然沒有爭議。
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
s3m89 發表於 2026-6-22 12:56 來自手機 | 顯示全部樓層
13線全日後根本不應繼續行曉光街/振華道
跟16線行將軍澳道往返觀塘道,
咁就直接取道做晒觀塘至九龍灣。

觀塘道舊有巴士線都有減班,官僚所謂觀塘道巴士配額早已有騰出,13線已沒藉口左閃右避行振華道當成2A加班車,簡單直接做安達臣-觀塘道-旺角流水好過。
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
tommy14D 發表於 2026-6-22 13:20 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

s3m89 發表於 2026-6-22 12:56
13線全日後根本不應繼續行曉光街/振華道
跟16線行將軍澳道往返觀塘道,
咁就直接取道做晒觀塘至九龍灣。

13 本身就係因為曉光街無車去深水埗先咁行

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 結果換來另類13P(雖然多佐回程) ...

查看全部評分

tommy14D 發表於 2026-6-22 13:23 來自手機 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-22 09:39
81K九巴都唔玩用85名義開條短線

我諗係兩岸搭客觀感問題

98A都7.1啦,唔貴㗎啦
tommy14D 發表於 2026-6-22 15:33 來自手機 | 顯示全部樓層
方國珊:週末晚19加強至12分鐘班車
FBI2 發表於 2026-6-22 15:37 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 FBI2 於 2026-6-22 16:06 編輯
tommy14D 發表於 2026-6-22 15:33
方國珊:週末晚19加強至12分鐘班車



九巴mode:

"而家先12分一班,即係19仲應付到啦。

咁仲講乜鬼13?

不過,當19多人到要加到要兩三分一班時,就係13全日的時候。"
成世人只懂玩巴士
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 23:54

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表