[轉載/新聞]
安達臣居民苦訴回家難
火...
[複製鏈接]
|
FBI2 發表於 2026-6-22 15:37
九巴mode:
"而家先12分一班,即係19仲應付到啦。
當下面安達安泰所有路線一開線直接全日,點解石礦場反而做唔到 |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 西九小確幸 於 2026-6-22 17:58 編輯
Sorry, 私剩係會用結果論
290連將調段都保唔住學咩人反對?
290A/X靠流水反而留得住……(未計290"X"直頭上多層停埋站)
既然快唔到幾多(那怕行山印象導致那班客唔buy用腳投翻0066), 我係狗記既幫補(打劫)117A點解不為?
|
|
|
從西九龍出發,看香港交通優劣
|
|
|
|
|
932gz6061 發表於 2026-6-21 20:00
架11X連區佬都話唔好搞咁樣上去,一係就拆支線
依家紅鬼同TD都係準備霸王硬上弓 吹呀
建議廢物利用把21延長去安達臣,分流部份19客。
延長後加價。並增加(彩雲<>紅磡)落車/車頭拍卡分段$5.6 |
|
|
|
|
|
|
|
3ASV174 發表於 2026-6-21 21:11
我諗都預咗 13 未必會用現狀全日找數
條線由九巴拎,現狀全日亦好明顯唔係好嘅方案
睇下區議員夠唔夠牙力,爭取11X延長到安達臣之際,順手要求九巴爭取落車拍卡分段(安達臣>觀塘APM)$5.2 |
|
|
|
|
|
|
|
FBI2 發表於 2026-6-22 15:37
九巴mode:
"而家先12分一班,即係19仲應付到啦。
其實依家都開緊5分鐘一班 上面5安入伙都成萬五人 正常一條線一定搞唔掂
當然 厹話齋 你頂閘你企你事 我有車開俾你搭仲想點😆😆 |
|
|
|
|
|
|
|
哪!
因為安達安泰無E車
E22係觀繞連cut兩線又危險
不如衝上安達安泰兜個圈又好
做總站又好,加多個分段
咁呢九巴就有反應

|
|
|
|
|
|
|
|
|
其實13咁嘅走線,就算俾你開咗全日,d人照樣係同你坐19再轉車 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|