找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[轉載/新聞] 安達臣居民苦訴回家難

 火... [複製鏈接]
tommy14D 發表於 2026-6-22 17:48 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
FBI2 發表於 2026-6-22 15:37
九巴mode:

"而家先12分一班,即係19仲應付到啦。

當下面安達安泰所有路線一開線直接全日,點解石礦場反而做唔到

                                    Advertisement

西九小確幸 發表於 2026-6-22 17:49 | 顯示全部樓層
本帖最後由 西九小確幸 於 2026-6-22 17:58 編輯
kmb71k 發表於 2026-6-22 07:20
唔關西唔西貢事
當年將軍澳居民本身唔想290喺四順停站
但四順人又想有290搭

Sorry, 私剩係會用結果論

290連將調段都保唔住學咩人反對?
290A/X靠流水反而留得住……(未計290"X"直頭上多層停埋站)

既然快唔到幾多(那怕行山印象導致那班客唔buy用腳投翻0066), 我係狗記既幫補(打劫)117A點解不為?

從西九龍出發,看香港交通優劣
kay 發表於 2026-6-22 18:34 | 顯示全部樓層
tommy14D 發表於 2026-6-22 17:48
當下面安達安泰所有路線一開線直接全日,點解石礦場反而做唔到

當年堆線借安達臣做埋其他區
非誠無品老屈皆勿擾
M722 發表於 2026-6-22 19:22 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

932gz6061 發表於 2026-6-21 20:00
架11X連區佬都話唔好搞咁樣上去,一係就拆支線

依家紅鬼同TD都係準備霸王硬上弓 吹呀

建議廢物利用把21延長去安達臣,分流部份19客。
延長後加價。並增加(彩雲<>紅磡)落車/車頭拍卡分段$5.6
M722 發表於 2026-6-22 19:29 來自手機 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-6-21 21:11
我諗都預咗 13 未必會用現狀全日找數

條線由九巴拎,現狀全日亦好明顯唔係好嘅方案


睇下區議員夠唔夠牙力,爭取11X延長到安達臣之際,順手要求九巴爭取落車拍卡分段(安達臣>觀塘APM)$5.2
tamabaron 發表於 2026-6-22 19:56 來自手機 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-22 15:37
九巴mode:

"而家先12分一班,即係19仲應付到啦。

其實依家都開緊5分鐘一班 上面5安入伙都成萬五人 正常一條線一定搞唔掂

當然 厹話齋 你頂閘你企你事 我有車開俾你搭仲想點😆😆
天空之神 發表於 2026-6-22 19:58 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

M722 發表於 2026-6-22 19:29
睇下區議員夠唔夠牙力,爭取11X延長到安達臣之際,順手要求九巴爭取落車拍卡分段(安達臣>觀塘APM)$5.2 ...

唔比分段都會進貢,反正住公屋先最有錢
.
GA6072 發表於 2026-6-22 20:10 | 顯示全部樓層
tommy14D 發表於 2026-6-22 17:48
當下面安達安泰所有路線一開線直接全日,點解石礦場反而做唔到

哪!

因為安達安泰無E車
E22係觀繞連cut兩線又危險

不如衝上安達安泰兜個圈又好
做總站又好,加多個分段

咁呢九巴就有反應




superbus 發表於 2026-6-22 20:38 | 顯示全部樓層
其實13咁嘅走線,就算俾你開咗全日,d人照樣係同你坐19再轉車
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-22 20:49

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表