[轉載/新聞]
安達臣居民苦訴回家難
火...
[複製鏈接]
|
本身13咪做緊類似嘅嘢囉
(which 13理應要開全日)
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
本帖最後由 AVC51 於 2026-6-22 22:38 編輯
安達泰啲線做埋秀茂坪 四順又可以搭lift上安秀道搭 做全日即使安達泰冇客都有秀茂坪/四順客
石礦場除咗自己班客冇其他客
|
|
|
|
|
|
|
|
Toz 發表於 2026-6-21 09:50
仲有個玩法係290飛走寶達, 改經安秀道安健道安愉道, 安健道安愉道加站, 咁就真係純做西貢區 ...
我都贊成,反正縮到坑寶無乜客咁快出彩虹,不如安峯再經安泰出彩虹黃大仙 |
|
|
|
|
|
|
|
superbus 發表於 2026-6-22 20:38
其實13咁嘅走線,就算俾你開咗全日,d人照樣係同你坐19再轉車
13 本身想做唔同角色落一條線到
首先石礦場唔似樓下安達安泰有 89A 89C,13 要做直出駁腳德福淘大嘅
再退一步
作為招標線但同既有 2A 13D 大幅重疊,樓下有 213D 去旺角又唔改線
本身條線/支標打算做比邊個,答案呼之欲出
唔係要做比人,根本唔會咁畫條線搞咁大一齣戲 |
|
|
|
|
|
|
|
問題係13唔夠客全日嘛/九巴根本唔想
掟條全日線13D+13P上去都係行經差不多地方咪OK
又唔駛點加價or可能加幾毫
因為我估21上安達臣一定會加價到$6.8以上
|
|
|
|
|
|
|
|
反又點呢,條線陰乾緊,九巴開新線都係搵舊線開刀
個個都想自己坐私家車,最後咪齊齊無得坐
|
|
|
|
|
|
|
|
討論13是否應該找數前
應該先講一句
703 20X HELLO
城粉呢頭火上加油
實際上佢自己條20X都唔知拖到幾時 |
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|