找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[轉載/新聞] 安達臣居民苦訴回家難

 火... [複製鏈接]
axe 發表於 2026-6-22 21:23 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
13D/13P延長上安達臣可以嗎?

                                    Advertisement

JX9097 發表於 2026-6-22 22:22 | 顯示全部樓層
axe 發表於 2026-6-22 21:23
13D/13P延長上安達臣可以嗎?

本身13咪做緊類似嘅嘢囉
(which 13理應要開全日)
如要討論,請先人身攻擊一次😇
AVC51 發表於 2026-6-22 22:34 | 顯示全部樓層
本帖最後由 AVC51 於 2026-6-22 22:38 編輯
tommy14D 發表於 2026-6-22 17:48
當下面安達安泰所有路線一開線直接全日,點解石礦場反而做唔到

安達泰啲線做埋秀茂坪 四順又可以搭lift上安秀道搭 做全日即使安達泰冇客都有秀茂坪/四順客
石礦場除咗自己班客冇其他客
ryumew 發表於 2026-6-22 22:45 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Toz 發表於 2026-6-21 09:50
仲有個玩法係290飛走寶達, 改經安秀道安健道安愉道, 安健道安愉道加站, 咁就真係純做西貢區 ...

我都贊成,反正縮到坑寶無乜客咁快出彩虹,不如安峯再經安泰出彩虹黃大仙
10598C 發表於 2026-6-22 23:04 來自手機 | 顯示全部樓層
superbus 發表於 2026-6-22 20:38
其實13咁嘅走線,就算俾你開咗全日,d人照樣係同你坐19再轉車

13 本身想做唔同角色落一條線到
首先石礦場唔似樓下安達安泰有 89A 89C,13 要做直出駁腳德福淘大嘅

再退一步
作為招標線但同既有 2A 13D 大幅重疊,樓下有 213D 去旺角又唔改線
本身條線/支標打算做比邊個,答案呼之欲出
唔係要做比人,根本唔會咁畫條線搞咁大一齣戲
axe 發表於 2026-6-22 23:41 | 顯示全部樓層
JX9097 發表於 2026-6-22 22:22
本身13咪做緊類似嘅嘢囉
(which 13理應要開全日)

問題係13唔夠客全日嘛/九巴根本唔想

掟條全日線13D+13P上去都係行經差不多地方咪OK
又唔駛點加價or可能加幾毫
因為我估21上安達臣一定會加價到$6.8以上
932gz6061 發表於 2026-6-22 23:49 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

10598C 發表於 2026-6-22 23:04
13 本身想做唔同角色落一條線到
首先石礦場唔似樓下安達安泰有 89A 89C,13 要做直出駁腳德福淘大嘅

其實就冇話唔比改走線

成座山都係紅鬼真係任佢打骰
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
JX9097 發表於 2026-6-23 00:09 | 顯示全部樓層
axe 發表於 2026-6-22 23:41
問題係13唔夠客全日嘛/九巴根本唔想

掟條全日線13D+13P上去都係行經差不多地方咪OK

無話絕對無改動空間嘅
尤其是九龍根本就係九巴地盤
如要討論,請先人身攻擊一次😇
Toz 發表於 2026-6-23 06:44 | 顯示全部樓層
kmb71k 發表於 2026-6-22 07:20
唔關西唔西貢事
當年將軍澳居民本身唔想290喺四順停站
但四順人又想有290搭

反又點呢,條線陰乾緊,九巴開新線都係搵舊線開刀

個個都想自己坐私家車,最後咪齊齊無得坐

kay 發表於 2026-6-23 06:57 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

討論13是否應該找數前

應該先講一句

703 20X HELLO

城粉呢頭火上加油
實際上佢自己條20X都唔知拖到幾時
非誠無品老屈皆勿擾
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 23:54

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表