[問題]
點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?
火...
[複製鏈接]
|
觀塘過中西區本身已經有齊601/ 619/ 641(回程掹車邊仲有條690)
仲要多條東隧線去中西區做乜?
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
搭兩個站去油塘行過對面好唔方便?
如果觀塘唔方便,咁淘大,新蒲崗/airside,土瓜灣咪都好唔方便?
定係你要111加密1倍班次應付 (但依然去唔到西區)?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
紅隧線出同一方向兩程比一程錢優惠,其實有冇機會扭轉客量? |
|
|
|
|
|
|
|
EW9016 發表於 2026-6-22 13:06
紅隧線出同一方向兩程比一程錢優惠,其實有冇機會扭轉客量?
麻雀婆:我乜都唔郁,由佢蝕,反正有其他本土線節流去止蝕,夾鬼死你個掃地婆,睇下邊個蝕唔起先。
掃地婆:你個麻雀婆想玩玉石俱焚,我搵二十包煙夾爆你一包煙,夾得一件得一件。
咁你話有冇得傾? |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
呢啲時候,咪就係凱婷做和事妹 + 一鎚定音嘅時候囉
偏偏凱婷喺最需要佢嘅時候就匿喺屋企唔見人
|
|
|
|
|
|
|
|
根本黃鬼架690有D似681,307,678,978個款噤貴到痴線個隻,不過後三者車程真係直出直入個隻下即使貴過鐵路但時間上有得揮.(但690就真係乜優勢都無)
|
|
|
|
|
|
|
|
講開690巴士仔係2000年專程保留一堆只收$10.6的3BL,3N柯打就係知道TKO人全部俾曬$15.3過海去炮北至上環真係好貴,但講到尾690行車里數短過架671好多下應該現時690,690P,690S減價收$14.9算了否則一個唔該巴士仔話要車俾600加班下斬曬690非繁以外班次去找數處理.(反正它都已經偷窺加咗98A,98C,93K,290A,290,290X轉600,613合共$12.2-12.9目的就係計劃送690,690P,690S一程)
|
|
|
|
|
|
|
|
其實跟619收$12.9都唔過份
只係巴士公司覺得收平咗,總收入唔會多到
所以由得佢繼續收呢口價
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
巴士公司內鬥 保鐵嘅凱婷咪最開心
衝出嚟對自己無著數咁梗係匿埋㗎
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|