找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?

 火... [複製鏈接]
JX9097 發表於 2026-6-22 10:57 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
MK01 發表於 2026-6-22 10:55
吸引觀塘客

觀塘無論係荃灣綫東鐵定將綫都唔方便

觀塘過中西區本身已經有齊601/ 619/ 641(回程掹車邊仲有條690)

仲要多條東隧線去中西區做乜?

如要討論,請先人身攻擊一次😇

                                    Advertisement

exitd1 發表於 2026-6-22 12:59 | 顯示全部樓層
MK01 發表於 2026-6-22 10:55
吸引觀塘客

觀塘無論係荃灣綫東鐵定將綫都唔方便

搭兩個站去油塘行過對面好唔方便?

如果觀塘唔方便,咁淘大,新蒲崗/airside,土瓜灣咪都好唔方便?
定係你要111加密1倍班次應付 (但依然去唔到西區)?
EW9016 發表於 2026-6-22 13:06 | 顯示全部樓層
紅隧線出同一方向兩程比一程錢優惠,其實有冇機會扭轉客量?
FBI2 發表於 2026-6-22 14:19 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

EW9016 發表於 2026-6-22 13:06
紅隧線出同一方向兩程比一程錢優惠,其實有冇機會扭轉客量?


麻雀婆:我乜都唔郁,由佢蝕,反正有其他本土線節流去止蝕,夾鬼死你個掃地婆,睇下邊個蝕唔起先。

掃地婆:你個麻雀婆想玩玉石俱焚,我搵二十包煙夾爆你一包煙,夾得一件得一件。

咁你話有冇得傾?
成世人只懂玩巴士
asv2 發表於 2026-6-22 15:40 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-22 14:19
麻雀婆:我乜都唔郁,由佢蝕,反正有其他本土線節流去止蝕,夾鬼死你個掃地婆,睇下邊個蝕唔起先。

掃地 ...

呢啲時候,咪就係凱婷做和事妹 + 一鎚定音嘅時候囉
偏偏凱婷喺最需要佢嘅時候就匿喺屋企唔見人

AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:02 | 顯示全部樓層
JX9097 發表於 2026-6-21 23:11
直頭係貴到離譜
又貴、又慢、又疏
完全睇唔出有咩空間贏

根本黃鬼架690有D似681,307,678,978個款噤貴到痴線個隻,不過後三者車程真係直出直入個隻下即使貴過鐵路但時間上有得揮.(但690就真係乜優勢都無)
AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:13 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

GA6072 發表於 2026-6-21 21:58
690收15.3果陣269C收16.5,968收20.7

果陣690分分鐘每車小巴客量多少少就回本

講開690巴士仔係2000年專程保留一堆只收$10.6的3BL,3N柯打就係知道TKO人全部俾曬$15.3過海去炮北至上環真係好貴,但講到尾690行車里數短過架671好多下應該現時690,690P,690S減價收$14.9算了否則一個唔該巴士仔話要車俾600加班下斬曬690非繁以外班次去找數處理.(反正它都已經偷窺加咗98A,98C,93K,290A,290,290X轉600,613合共$12.2-12.9目的就係計劃送690,690P,690S一程)
JX9097 發表於 2026-6-22 18:31 | 顯示全部樓層
AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:13
講開690巴士仔係2000年專程保留一堆只收$10.6的3BL,3N柯打就係知道TKO人全部俾曬$15.3過海去炮北至上環真 ...

其實跟619收$12.9都唔過份
只係巴士公司覺得收平咗,總收入唔會多到
所以由得佢繼續收呢口價

如要討論,請先人身攻擊一次😇
KE7066 發表於 2026-6-22 18:36 | 顯示全部樓層
asv2 發表於 2026-6-22 15:40
呢啲時候,咪就係凱婷做和事妹 + 一鎚定音嘅時候囉
偏偏凱婷喺最需要佢嘅時候就匿喺屋企唔見人

巴士公司內鬥 保鐵嘅凱婷咪最開心

衝出嚟對自己無著數咁梗係匿埋㗎
siuming0213 發表於 2026-6-22 18:48 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

又直接又快而唔係要左兜右兜半個鐘都未入隧道!
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-22 20:49

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表