找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?

 火... [複製鏈接]
AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:56 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
siuming0213 發表於 2026-6-22 18:48
又直接又快而唔係要左兜右兜半個鐘都未入隧道!

根本紅隧多條線出名左兜右兜先過海就係過時走線,但現時兩巴關係噤差下連全包宴$12.9-14.9的服務都唔肯做點會好像692,680,110事件噤再嚟重組.(當然死保某區服務都係未能重組的致命傷)

                                    Advertisement

AtrHenu 發表於 2026-6-22 19:01 | 顯示全部樓層
JX9097 發表於 2026-6-22 18:31
其實跟619收$12.9都唔過份
只係巴士公司覺得收平咗,總收入唔會多到
所以由得佢繼續收呢口價

黃鬼話690,690S,690P都過兩條隧道點會收601,619個價,就算要改都係按606X,671X,107P個價處理.(唔係既話架171,970,971應該減到同102,118,104同價而904,905,103,113應該同914,117個價一樣大家鬥吸客)
JX9097 發表於 2026-6-22 19:02 | 顯示全部樓層
AtrHenu 發表於 2026-6-22 19:01
黃鬼話690,690S,690P都過兩條隧道點會收601,619個價,就算要改都係按606X,671X,107P個價處理.(唔係既話架1 ...

將隧免費㗎喎
(就算以前都只係$3)

東隧619都要畀啦
如要討論,請先人身攻擊一次😇
kmb71k 發表於 2026-6-22 19:05 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

siuming0213 發表於 2026-6-22 18:48
又直接又快而唔係要左兜右兜半個鐘都未入隧道!

要儲客幫補
唯有犧牲乘客乘車時間

以上回應,是否可行?是否合適?
brianso198 發表於 2026-6-22 19:10 | 顯示全部樓層
KE7066 發表於 2026-6-22 18:36
巴士公司內鬥 保鐵嘅凱婷咪最開心

衝出嚟對自己無著數咁梗係匿埋㗎

有時多一事不如少一事


唔做唔錯
有口話人無口話自己
GA6072 發表於 2026-6-22 19:51 | 顯示全部樓層
AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:13
講開690巴士仔係2000年專程保留一堆只收$10.6的3BL,3N柯打就係知道TKO人全部俾曬$15.3過海去炮北至上環真 ...

690果三部唔係柯打


係690蛇車字軌黎
andreweb 發表於 2026-6-22 20:36 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

exitd1 發表於 2026-6-22 12:59
搭兩個站去油塘行過對面好唔方便?

如果觀塘唔方便,咁淘大,新蒲崗/airside,土瓜灣咪都好唔方便?

我中環去觀塘座巴士,641只開早繁及下繁,剩餘101及619選擇。
101價錢牌平過619,用車又多過619,所以我儘量都係搭101或預時間搭641。
如果要我在中環電車路上619,好多時未碌到去北角上橋,已經座到腰骨神經痛。

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 個人認為中環上東隧線307已經極限 ...

查看全部評分

AtrHenu 發表於 2026-6-22 20:42 | 顯示全部樓層
GA6072 發表於 2026-6-22 19:51
690果三部唔係柯打

最衰當年黃鬼係1998年9月接手619,690個時A600堆黃老太已經收工唔係既話都可以拿出嚟同5A,98,71一齊做最後黃色非空調字軌車,不過當年690空調收費同170,182,930,948,934,936呢堆半長途路線又真係痴線既.(不過隔離架691,693,694當年都收足$15.3(即現時$20.8)又真係足夠令到690無空間減)
AtrHenu 發表於 2026-6-22 20:48 | 顯示全部樓層
brianso198 發表於 2026-6-22 19:10
有時多一事不如少一事

講真近年兩巴自己係不少區推出二程搭一程BBI全包宴下點解聯營線整呢個$12.2-$12.9/$14.7九龍線全包服務真係十分困難,不過後果應該會似黃竹坑和西半山個堆線噤會有很多線上路收工.(不過部分時借機開返密少少都有著數既)
kay 發表於 2026-6-22 20:58 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

KE7066 發表於 2026-6-22 18:36
巴士公司內鬥 保鐵嘅凱婷咪最開心

衝出嚟對自己無著數咁梗係匿埋㗎

運吉出手好難做到不偏不倚


到時又比人話偏幫是但一間

班官講規則
但利益呢家野有時唔想自己有野煩
非誠無品老屈皆勿擾
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表