[問題]
點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?
火...
[複製鏈接]
|
將隧啲魚毛無謂同寶達秀暉樓比較喇
廿個客連繁時都唔係成日有
寶達 601P 年代已經個位數班次再開特車直落曉光街
690 今時今日繁時仲開 20 25
|
評分
-
查看全部評分
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
268B 仍保留到今天, 似為日後元朗南/洪水橋發展 (屯馬線洪水橋站位置較偏, 而綠色集體運輸系統有排未有耐) 埋下伏筆, 而且自年前南行改行彌敦道後, 南行客量似有改善 !
|
|
|
|
|
|
|
|
而且華富屬於南區, 九龍往港島如 107, 171 收南區價錢!
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 JX9097 於 2026-6-24 15:24 編輯
唔使理佢㗎喇
佢只係要求所有線都行寶林路出
根本條線就係為將軍澳而生
P.S. 有人又嬲嬲豬喇,支點真低😂
|
評分
-
查看全部評分
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
都唔係咩伏筆
九巴留住條尾等城巴冇得招標入嚟爭食啫
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 s3n370 於 2026-6-24 08:02 編輯
JH_LE4612 發表於 2026-6-21 14:04
回應翻樓主...當年東西兩隧,冇記錯嘅話佢地隔離條鐵路係同行車隧道一齊開,自然就唔會有 "平行鐵路通車所 ...
認同
時代唔同,同幾條隧道嘅起點唔同先至係重點
仲有以下幾點補充:
- 大家似乎忘記佐小輪,就算西隧通車小輪已經係夕陽,
客量仍然有番咁上下。
當年有新鐵路通車,仲有更弱勢嘅小輪墊底。
而家港內線小輪個底仲薄過0.01,咪輪到巴士墊囉?
都唔好計東隧通車果陣,揸架私家車都可以去觀塘搭船過海?
西隧通車時都仲有北角九龍城線
- 今日就算頂閘留後,企响度嘅大多仲可以全程睇電話。
當年嘅超負荷,只係僅次於日本鐵路要搵推擠員果個水平。
- 承,當年3+2嘅十二米水塘車,真係迫到百五百六客,今日全部2+2,本身已經載少佐客。
- 再微觀咁睇,就睇條930,就算搵哂城巴荃灣葵涌果幾條93乜加埋,
都做唔番東涌線通車前,930最密最風光嘅班次。 |
|
|
也許一片港 會再得芳香 風吹過 堅守這個方向
|
|
|
|
|
巴士仔架934,935,936同黃鬼架948,930,930X都唔及1997年個陣噤風光係因爲長期收費貴過鐵路,但講到尾呢類線行車時間叫做特快和有位坐個隻先致叫做有優勢.(若果定線差劣和慢的話否則會係690,692,694全日翻版)
|
|
|
|
|
|
|
|
紅隧基本上冇咩新線
東隧都仲有600,613 靠下啲冇鐵嘅新區
西隧做新界就更加多
同埋紅隧好多走線已經好多年前
|
|
|
|
|
|
|
|
如果唔算塞車的話,182 車程都唔慢
尤其北行紅隧經公主道出返去其實都幾快
加上回程深入灣仔內街,所以經常會搭
南行就康莊道偶爾會慢車,一路塞入紅隧
不過一出到港島都好快,唔洗幾耐就到中上環
以前未有港珠澳,都係去港澳碼頭搭船去澳門
懷念當時經常搭 182 一路去到總站 
個站喺樓梯旁邊,一落車就可以行上去信德中心
就算依家都間唔中會搭過海,始終由細搭到大
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|