找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?

 火... [複製鏈接]
kay 發表於 2026-6-25 10:56 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
其實依家巴士真心搭既都係door to door
但以前堆線實際上做過客

過客無左
Door to door個班點頂條數

所以話想避免無鐵區suffer係有困難
非誠無品老屈皆勿擾

                                    Advertisement

EvilKo 發表於 2026-6-25 11:27 | 顯示全部樓層
andreweb 發表於 2026-6-24 13:40
個人覺得要攪好回贈機收費拍卡回水先,而唯一缺點只係東行無左服務去中環歷山大廈。
不過往竹園方向,我就 ...

如果103係獨營,應該晨早食咗條40。
DS510 發表於 2026-6-25 11:48 | 顯示全部樓層
deal5354 發表於 2026-6-23 21:00
以前東鐵未過海都仲有華富人會搭佢到紅磡站轉東鐵,依加真係零價值。

冇計,北行 170 喺銅鑼灣相對迂迴
不過南行唔經波斯富街/跑馬地後
好似都曾經吸引到唔少紅隧返南區嘅客

始終紅隧前往香港仔以西
除咗 107 就只有 170 選擇

依家有南港島線,地鐵可以到黃竹坑
可能有部份南區客會轉過去搭
不過最近搭 170 過海都有 20-30 個客入南區
可能南行都仲有一定吸引力
kay 發表於 2026-6-25 12:02 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

DS510 發表於 2026-6-25 11:48
冇計,北行 170 喺銅鑼灣相對迂迴
不過南行唔經波斯富街/跑馬地後
好似都曾經吸引到唔少紅隧返南區嘅客

170不務正業在佢係南朗山道可以執堆客返華富

唔係幾個多起上黎幾十


評分

參與人數 1HugeC +10 收起 理由
DS510 + 10 精闢見解

查看全部評分

非誠無品老屈皆勿擾
LN9267 發表於 2026-6-25 13:45 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-25 12:02
170不務正業在佢係南朗山道可以執堆客返華富

唔係幾個多起上黎幾十

始終38在那段時間太多人難上車,41A、48、73班次疏,170來到就是救命稻草。
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
吳宗錡 發表於 2026-6-25 14:40 | 顯示全部樓層
不過紅隧繁忙時間仍然塞車😅
maomao221 發表於 2026-6-25 19:23 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

KG1428 發表於 2026-6-21 15:12
不關紅隧線的新界東過海線
如307/673/978客量會不會比過海紅隧線更傷?

978 下繁靠執大欖客再減咗少少班先保持到企人,上繁西隧塞到癲,通常最多淨係坐滿,非繁客量係不堪入目,本身北區就非繁就冇咁多人去中上環,尾站仲要係上水火車站,其實非繁要調翻轉條線再行紅隧、銅鑼灣
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-25 19:43 | 顯示全部樓層
maomao221 發表於 2026-6-25 19:23
978 下繁靠執大欖客再減咗少少班先保持到企人,上繁西隧塞到癲,通常最多淨係坐滿,非繁客量係不堪入目, ...

978與279X都係唯獨北區兩條全日欖隧道線(唔計龍運A車),成條673喺度,咁978點會改行東隧或紅隧?!978某程度上都算輔助下968同279X,到時非繁大欖隧道轉車站線九巴得番條968過海真係多得你唔少!968因班次較密及受元朗大馬路配額下,難以再有+車空間。再者北區己經3條全日大老山隧道線(277E/X,673),青沙也有270B全日及大半全日的W3,莫非到時全北區大欖隧道線唔計機場只有279X,大欖隧道九巴過海線只有968?!
FBI2 發表於 2026-6-25 20:02 | 顯示全部樓層
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-25 19:43
978與279X都係唯獨北區兩條全日欖隧道線(唔計龍運A車),成條673喺度,咁978點會改行東隧或紅隧?!978某 ...

仲有967和969.


不過,以現時978既收視,絕對可以CUT番做繁時限定,但估計九巴寧願燒錢都唔會轉兩味.

成世人只懂玩巴士
KG1428 發表於 2026-6-25 20:07 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement


978非繁時得1/4車人入上水

自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表