[問題]
點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?
火...
[複製鏈接]
|
其實依家巴士真心搭既都係door to door
但以前堆線實際上做過客
過客無左
Door to door個班點頂條數
所以話想避免無鐵區suffer係有困難
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
冇計,北行 170 喺銅鑼灣相對迂迴
不過南行唔經波斯富街/跑馬地後
好似都曾經吸引到唔少紅隧返南區嘅客
始終紅隧前往香港仔以西
除咗 107 就只有 170 選擇
依家有南港島線,地鐵可以到黃竹坑
可能有部份南區客會轉過去搭
不過最近搭 170 過海都有 20-30 個客入南區
可能南行都仲有一定吸引力
|
|
|
|
|
|
|
|
170不務正業在佢係南朗山道可以執堆客返華富
唔係幾個多起上黎幾十
|
評分
-
查看全部評分
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
始終38在那段時間太多人難上車,41A、48、73班次疏,170來到就是救命稻草。
|
|
|
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
|
|
|
|
|
KG1428 發表於 2026-6-21 15:12
不關紅隧線的新界東過海線
如307/673/978客量會不會比過海紅隧線更傷?
978 下繁靠執大欖客再減咗少少班先保持到企人,上繁西隧塞到癲,通常最多淨係坐滿,非繁客量係不堪入目,本身北區就非繁就冇咁多人去中上環,尾站仲要係上水火車站,其實非繁要調翻轉條線再行紅隧、銅鑼灣 |
|
|
|
|
|
|
|
978與279X都係唯獨北區兩條全日欖隧道線(唔計龍運A車),成條673喺度,咁978點會改行東隧或紅隧?!978某程度上都算輔助下968同279X,到時非繁大欖隧道轉車站線九巴得番條968過海真係多得你唔少!968因班次較密及受元朗大馬路配額下,難以再有+車空間。再者北區己經3條全日大老山隧道線(277E/X,673),青沙也有270B全日及大半全日的W3,莫非到時全北區大欖隧道線唔計機場只有279X,大欖隧道九巴過海線只有968?!
|
|
|
|
|
|
|
|
仲有967和969.
不過,以現時978既收視,絕對可以CUT番做繁時限定,但估計九巴寧願燒錢都唔會轉兩味.
|
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|