找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?

 火... [複製鏈接]
XZ4201 發表於 2026-6-26 11:52 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-26 11:57 編輯
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 09:29
960如果好似你咁,建議把該時段拉疏至12-20,就把961南行入銅鑼灣時段延長補償減少南行屯轉站上960的人數 ...

屯轉銅記本身962x可以全日全達,如果961延長/全日入銅記,城巴未必肯滯,畢竟非繁屯門-銅鑼灣係城巴獨市位

其實平日下晝出港島961好明顯有啲位都應該開20,只要960/961夾好班次屯轉一樣可以密密到

                                    Advertisement

jpoon 發表於 2026-6-27 04:16 | 顯示全部樓層
XZ4201 發表於 2026-6-21 16:07
118我估下繁至夜晚返港島跌?雖然都係爆,尤其九巴,但硬係覺得爭咁啲咁

佢條分支118p跌得咁明顯,好難話 ...

108疏咗車,但同時去九龍方向係會有班人專登等佢,就算有116都唔上,個人估計可能係貪佢平、厹膘或儲分

至於去港島方向就點都有跌客,同116一樣夜晚好多時都運櫈
http://jpoon9394.blogspot.com/
nate115 發表於 2026-6-27 05:56 | 顯示全部樓層
jpoon 發表於 2026-6-27 04:16
108疏咗車,但同時去九龍方向係會有班人專登等佢,就算有116都唔上,個人估計可能係貪佢平、厹膘或儲分

...

唔知多唔多人用108轉啟隧線堆轉乘優惠? 雖然得單向加上等車時間夾埋一定係慢,但真係幾抵
Ricky403 發表於 2026-6-27 18:04 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

978同673一條軌南一條軌北分工好地地又完全避開咗雞嶺
貿貿然cut 978非繁,673實要換成673A,以現時673A慘淡收視睇,978 cut非繁條數唔一定會好睇咗
.
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-27 19:39 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JB5571@3B/103 於 2026-6-27 19:43 編輯
Ricky403 發表於 2026-6-27 18:04
978同673一條軌南一條軌北分工好地地又完全避開咗雞嶺
貿貿然cut 978非繁,673實要換成673A,以現時673A慘 ...


978就係有大欖隧道轉車站這個救生圈,靠執968+279X啲餅碎帮助下,北區再多條經老東隧全日線下根本零幫助,大埔有307沙馬區有680/1/2幾條全日過海線下條673A仲可在老轉執到幾多餅碎己存疑。

967/969本身城巴當然做不到九巴線bbi,再者967縮時把967X晚上單向全晚服務就知,967X全日不到相信是灣銅配額問題,加上受968+978轉乘九巴線月票客影響,城巴不想搏咁大風險。

現在673A唯一可做的就係區內沿270B或者270A區內走法,大幅減少同673/P路軌北重疊,吸納下置福圍/華慧園一帶/清河祥龍圍客源。

PS 673長遠縮至金鐘西,W1都已執笠,967又縮短佐服務時間,減低中上環交通流量。
tony223 發表於 2026-6-27 21:59 | 顯示全部樓層
maomao221 發表於 2026-6-25 21:48
而家朝朝龍尾荔枝角…

所以而家有唔少選擇繼續搭巴士嘅乘客都識得提早搭車避塞車

以小弟搭開嘅960P/968為例,
搭7點前由新界開出嘅班次嘅乘客係比之前未分流前甚至上年多人左唔少,
不過巴士公司好似只係擠牙膏咁提早少少特別車嘅開車時間,整體服務冇乜點有顯著提升

kay 發表於 2026-6-27 23:04 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

如果2025 VS 2015計

鐵路過海客都係跌左

10年比較
以年做單位
巴+鐵少左近4千萬過海客
呢條數咁大其實無人肯孭飛好正常
非誠無品老屈皆勿擾
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表