[問題]
點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?
火...
[複製鏈接]
|
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-26 11:57 編輯
屯轉銅記本身962x可以全日全達,如果961延長/全日入銅記,城巴未必肯滯,畢竟非繁屯門-銅鑼灣係城巴獨市位
其實平日下晝出港島961好明顯有啲位都應該開20,只要960/961夾好班次屯轉一樣可以密密到
|
|
|
|
|
|
|
|
108疏咗車,但同時去九龍方向係會有班人專登等佢,就算有116都唔上,個人估計可能係貪佢平、厹膘或儲分
至於去港島方向就點都有跌客,同116一樣夜晚好多時都運櫈
|
|
|
http://jpoon9394.blogspot.com/
|
|
|
|
|
唔知多唔多人用108轉啟隧線堆轉乘優惠? 雖然得單向加上等車時間夾埋一定係慢,但真係幾抵
|
|
|
|
|
|
|
|
978同673一條軌南一條軌北分工好地地又完全避開咗雞嶺
貿貿然cut 978非繁,673實要換成673A,以現時673A慘淡收視睇,978 cut非繁條數唔一定會好睇咗 |
|
|
.
|
|
|
|
|
本帖最後由 JB5571@3B/103 於 2026-6-27 19:43 編輯
Ricky403 發表於 2026-6-27 18:04
978同673一條軌南一條軌北分工好地地又完全避開咗雞嶺
貿貿然cut 978非繁,673實要換成673A,以現時673A慘 ...
978就係有大欖隧道轉車站這個救生圈,靠執968+279X啲餅碎帮助下,北區再多條經老東隧全日線下根本零幫助,大埔有307沙馬區有680/1/2幾條全日過海線下條673A仲可在老轉執到幾多餅碎己存疑。
967/969本身城巴當然做不到九巴線bbi,再者967縮時把967X晚上單向全晚服務就知,967X全日不到相信是灣銅配額問題,加上受968+978轉乘九巴線月票客影響,城巴不想搏咁大風險。
現在673A唯一可做的就係區內沿270B或者270A區內走法,大幅減少同673/P路軌北重疊,吸納下置福圍/華慧園一帶/清河祥龍圍客源。
PS 673長遠縮至金鐘西,W1都已執笠,967又縮短佐服務時間,減低中上環交通流量。 |
|
|
|
|
|
|
|
所以而家有唔少選擇繼續搭巴士嘅乘客都識得提早搭車避塞車
以小弟搭開嘅960P/968為例,
搭7點前由新界開出嘅班次嘅乘客係比之前未分流前甚至上年多人左唔少,
不過巴士公司好似只係擠牙膏咁提早少少特別車嘅開車時間,整體服務冇乜點有顯著提升
|
|
|
|
|
|
|
|
如果2025 VS 2015計
鐵路過海客都係跌左
10年比較
以年做單位
巴+鐵少左近4千萬過海客
呢條數咁大其實無人肯孭飛好正常 |
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|