Advertisement
AtrHenu 發表於 2026-6-21 16:44 如果SZB起火車的話黃鬼一三部最好隻金蛋咪無埋下到時蝕本到967,969,962,952加到貴過巴士仔堆線成大截係咪 ...
舉報
leefung 發表於 2026-6-23 14:16 B3系只係分流..唔會斷崖式冇一半客咁誇張.... 另外仲有香園圍另一隻金蛋係度....
Jamesho81 發表於 2026-6-23 17:16 其實蓮塘同深西比一定係深西好搵 不過洪前鐵路最大優勢係直達前海 深圳灣啲線冇打擊就假嘅,差在打幾多
本版積分規則 發表回復 回帖後跳轉到最後一頁
站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網
GMT+8, 2026-6-27 23:54
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2026 Discuz! Team.